Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pssstttt.... ik heb geen zin meer!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ chantal, dat mag hoor op vrijdagmiddag na 4-en, dan lijkt me niet meer dan logisch dat je geen zin meer hebt.
    Het goede nieuws is dat je nu bijna vrij bent. kiezen op elkaar verstand op 0 en aftellen maar

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    R & S zijn weer bezig met hun favoriete spelletje, ik zal even een foto maken

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik zwaai even, fijn weekend allemaal!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou tis weer wat met zp.... Ook ik ben terug gezet in berichten en moet opnieuw over de 10000 heen....

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden we zij. Er weer ik miste julie wel hoor.

Zit te wachten op ons eten lekker fout een patatje heb weer een 10 uur gewerkt
    Straks thuis even alles na kijken of er nog dingen nieuw moeten lees wat over de baners en aventars

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ha, daar zijn jullie weer! Ik heb de laatste dagen niet meer kunnen bijlezen voor de crash, dus hoop dat ik niet veel bijzonders heb gemist...!

Een tellende Tygo, een babbelende Suze, een bijna-kruipende Yanieck: wat een heerlijke berichten toch weer!

Carmen, goed dat je rust aan het nemen bent. Hoop dat alle dingen aanslaan, zodat je niet met de prednison hoeft te starten!

Lique, heb gemist wat Sam opgevangen zou kunnen hebben dat ze vroeg of papa dood was. Gelukkig kon je haar geruststellen!

Marleen, hebben jullie een beetje goed ‘afscheid kunnen nemen’ van de zaak vandaag? Vast wel een traantje weggepinkt. Maar: joepieeeee voortaan vrijdagmiddag = weekend! Geniet er maar van meis!

Jenny, hartstikke spannend! Heb je al wat nieuwe kleren gekocht, of ga ja daarna lekker shoppen?

Petra, hoop dat de dokter Andy kan helpen!

Lauwie, fijn dat bij de vk alles goed was, incl je suiker!

Miranda, zitten jullie met je werk bij ‘Een dubbeltje op z’n kant in bedrijf’ ofzo? Oh, ik lees het al: een zieke bazin. Rot hoor, sterkte met de stress!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo!

Deze doktersassistente to be heeft weekend en ook nog een extra lang weekend! Hoef pas volgende week donderdag weer! Tymen viert zondag alvast zijn verjaardag en maandag gaat hij voor het laatst naar de psz en trakteren. Vanaf woensdag wordt hij op school verwacht!

Ik heb weer een leuke stageweek gehad... Ik doe nu dus ook de telefoon en dat gaat al heel goed!

Ik heb een beetje terug gelezen, maar ik las jouw stukje, Petra en als Andy inderdaad apneu heeft dan klopt het wel dat hij zo moe is. Elke keer als hij zo'n apneu heeft valt zijn adem stil en moeten zijn hersenen zijn lijf een seintje geven dat hij moet ademen. Dus de hersenen komen niet in een kwalitatief goed slaap. De patiënt is in zo'n geval vreselijk moe en soms kan hij zelfs verward raken hierdoor. Afhankelijk van de ernst van de apneu kunnen ze idd een beugel geven, maar ook in sommige gevallen opereren ze en in andere gevallen krijgt de patiënt een soort luchtbevochtigingsapparaatje met een maskertje waarmee hij moet slapen. De huisarts kan jullie denk ik goed verder helpen en misschien voor de zekerheid even zijn bloed nakijken laten.

@ Miranda, dat klinkt niet leuk.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je zo alleen bent/voelt. zou ik ook niet leuk vinden een man die zoveel werkt en de rest van de tijd slaapt. zal voor hem ook wel niet leuk zijn.

miranda, wat vervelend van je werk zeg! en dat terwijl jullie ook al in de rotsituatie van je schoonmoeder zitten. is ook wel veel bij elkaar.

marleen, fijn dat jullie leeg zijn en dat je je vrije vrijdagmiddag weer terug hebt, maar het zal ook wel heel dubbel voelen.

carmen, mooie quilt! knap je al een beetje op? fijn dat je badkamerprobleem zo snel opgelost is.

chantal, wat heerlijk om te zien als je mannetje zo snel zoveel bijleert!

nijntje museum was leuk. daarna 'even' geslapen van 15u tot 17.30 :D. vriend is nu ot aan het afmatten met boodschappen doen, heb ik ondertussen ff de keuken kunnen poetsen.

het nationale klusweekend komt eraan.. morgen dakramen en zondag kamertje van ot. wij vluchten morgen lekker naar mijn ouders. vanavond nog die kant van de zolder leeg maken.

fijn weekend allemaal!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, knuffel!!

@Lauwie, klusze!!

@Binna, hier ook lekker patat, haha!

@Chantico, waarschijnlijk werd er op school over Anthonie Kamerling gesproken, ik denk dat het daar vandaan kwam.

@chantal, echt goed hoor dat tellen van Tygo.

@Setteke, lekker dat het zo goed gaat! Alvast veel plezier voor zondag!

Wij gaan nu lekker op verjaardag en morgen ook drukke dag, latersss dames, prettig weekend!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, veel plezier met al je drukke plannen!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Alo alo :)
    Na een kleine radiostilte zijn we er weer!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joehoeeee we zijn er weer

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

ik heb gelukkig geen kater, toch wel fijn om niet zo veel te drinken bij het borrelen ;)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

de laatste dingen inpakken en dan zijn we weg.

Fijn weekend allemaal.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen dames

@chantico: nee ga er na shoppen, lijkt me beter haha

@setteke: super man je stage zo goed gaat

Heb vandaag een verjaardag van een 1 jarige en ik heb zijn taart gebakken, een dubbele ben benieuwd wat ze er van gaan vinden

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Wij gaan op pad naar mijn nichtje!

Fijne dag!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!!

Dus een hele maand berichtjes is foetsie? Ohjee.. heb ik nog iets bijzonders gemist?

Ben hier niet meer heel veel te vinden, kom er simpelweg haast niet meer aan toe.. volgens hebben de dagen te weinig uren voor mij...

Maar alles gaat hier supergoed! Zowel Jamie als Britt hebben het reuze naar hun zin op de grote school en de 'kleine peutergool', ik sta gewoon elke dag versteld wat ze nu weer hebben bijgeleerd, echt helemaal super!

Met mij gaat het ook goed, druk met werken, de kinderen, (dat ellendige ;)) huishouden, fotografie, sporten!

Heb vandaag een leuk dagje in de planning. Ga vanmiddag met een vriendin de stad in, even lekker eten, daarna bios, dan ff ergens wat drinken en blijven we daar slapen, gaan we morgen met de trein weer huis! Even lekker helemaal weg! Gezellig!

Xx

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen
    Wij waren al vroeg op pad op
    Naar de kaper we zijn allemaal weer knap