Wij hebben hier een lekker relax dagje, boodschapjes gedaan, lekker in huis gerommeld, etc. Nu lekkere hapjes aan het zoeken voor mijn verjaardag. Morgen "naar de aapjes" (zoals Olivier dat zegt...) @ Jenny: Heb je een foto van de taart gemaakt? Ben benieuwd, ik durf een dubbele nog niet aan...
Zo wat een geklets zeg Ik ben weer in huis, ben kapot! Moet straks nog boodschappen doen, maar heb geen zin om Danique mee te nemen. Wacht dus tot manlief in huis is, dan kan ik evne snel naar AH om wat te eten te kopen voor vandaag en morgen. Hebben een gezellige dag gehad, nu dus heerlijk op de bank bijkomen! Binna; lekker is dat altijd he? Danique en ik zijn gistermiddag geweest en dat gevoel is altijd het fijnst als je 's morgens je haar gewoon weer fatsoenlijk in model kunt krijgen zonder veel gedoe
@Binna en Chantico, kunnen we al eens wat buikfoto's bewonderen?? @QB, wat heb je het toch druk meid, lekker dat je zo geniet!! Hoop dat je een leuke dag hebt vandaag! @Tesske, hoe gaat het bij jullie? zo wij zijn weer thuis, vannacht toch weer veel te laat (4 uur) naar bed. En vanaf 10 uur zitten we in de auto enz. We hebben een leuke rondvaart in Den Haag gehad, super weer! Maar we zijn weer thuis, ga een broodjes smeren, kids naar bed doen en dan paar hapjes voor vanavond maken. Krijg 2 vriendinnen, eerst film kijken daarna lekker een borrel!
dag meiden Wij hebben ook een druk daggie gehad zeg pfff Eerst naar mijn oma in het ziekenhuis,daarna naar mijn vader en zijn vrouw. Hebben we heeel vervelend bara moeten eten Toen zijn wij even naar de Primark gegaan (mijn pa woont er zowat naast) en Giulia bleef daar. Wat was dta heerlijk ff shoppen zonder kind . Daarna lekker Surinaams gegeten bij mijn pa. En nu weer thuis! Morgen drukke visagie-dag maar heb er wel zin an
hi, weinig puf om bij te lezen. zag wel een geve taart van jenny1 hier vandaag de dakramen geplaatst. kreeg vanochtend sms van vriend dat ze verkeerd gezaagd hadden en dat er dinsdag pas afgetimmerd kon worden. ik zag al gaten in het dak voor me. gelukkig valt het mee. studeerkamer is leeg, morgen hartjesbehang erop! heb vandaag weer zo gelachen om alle bijdehante opmerkingen. vanochtend in de trein tegen een mevrouw met 2 grote tassen: 'wat heb jij allemaal meegenomen?'
@ Lauwie lachen he hahaha Vandaag in het ziekenhuis zei de broeder tegen Giulia ik wil ook zo'n mooie Dora tas! Zegt Giulia, dan moet je er maar 1 kopen hahaha
Nope, sorry Ze zeggen dat je bij een tweede sneller een buik krijgt, maar ik zie nog weinig. Ja, een vetrol die door m'n bolle darmen mooi naar voren wordt geduwd Maar echt nog geen zwanger buikje. Kan al m'n kleding en broeken en nog aan en kan het nog makkelijk verbergen. Ben benieuwd voor hoe lang nog!
Hey meiden We hebben vandaag het hele kamertje leeg geschraapt van het behang. wat een klere werk. maar nu nog de gaten dichten. plafon witten. en dan hopelijk dinsdag komt een vriend het behangen. (ligt er aan of ie geen werk heeft). Nog even een spam foto Silver met haar favo oom en der papa Bekijk bijlage 99784
en dan hier mijn buikje. nog best wel het zelfde. is trouwens van 8 weken. moet nog een nieuw maken. morgen mischien wel Bekijk bijlage 99785
haha, juud, dat is wel heel gevat voor zo'n kleintje! binna, mooi buikje al bij 8 weken! puck, veel plezier morgen! wanneer ben je jarig? al lekkere hapjes gevonden? petra, was t nog gelukt met t roos-bedje? otjes haar is nog nooit geknipt. met haar krullen zie je het verschil niet. ben trouwens nog steeds erg onder de indruk van de dood van antonie kamerling. weltrusten allemaal!
Wat een rust hier steeds..... (ik bedoel dus als we wel online zijn....) Nou, het huis is schoon, de slingers hangen, de kadootjes zijn ingepakt: klaar voor het feest van morgen. Hij snapt trouwens best dat hij woensdag pas echt 4 wordt, maar dat we het morgen vieren. Van ons krijgt hij een Bruder graaftractor (met aan beide kanten een graafarm, geen idee hoe zoiets heet), een Bruder vrachtwagen en een shirt van Cars. Van Silke krijgt hij een fotoposter van de vrachtwagen van de buurman met Tymen erin, en ook een boekje met alle foto's van de vrachtwagen. Van Juud en Angelo ligt er een spel voor de Xbox klaar en van Mama Rianne een dekbedovertrek. Voor de rest is het een verassing wat hij zal krijgen.... Morgenmiddag vanaf 14 uur zal het feest losbarsten!
ben de 1ste van vandaag, gebeurt anders nooit!!! hahahahah reuze naar ons zin gehad op leuke verjaardag in kroeg. Nu een tosti eten en dan naar bed!!!! een hele fijne zondag en erg jammer dat ik er over een paar weken weer niet bij kan zijn bij de meeting, die daarna ben ik hopelijk wel bij doei truste
Goedemorgen! Setteke alvast gefeliciteerd met je grote zoon! maak er een leuke dag van en hij word vast goed verwend! Ik zit al een tijdje met Tess beneden en Mark mag even lekker blijven liggen. Heb de laatste dagen al zoveel op bed gelegen Wat gaan jullie vandaag doen? Mark en Tess gaan straks even op de fiets naar de kinderboerderij denk ik, het is zulk lekker weer!