nee helaas hier een nee. manlief werkt deze week 6 dagen en is zondag toch vrij dus gaan we familytime houden met de meisjes! kus
vind het wel jammer maar vind quality time met ons viertjes ook wel erug belangrijk. komende tijd word het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk dus kan dat niet meer! kus miranda heeft daisy je al gemaild?
Ha meiden, Sorry, wij zijn er ook niet bij! Ik ga zaterdag de hele dag shoppen met vriendinnen en als ik thuis kom vertrekt Jeroen naar Antwerpen om met de mannen te stappen en ze komen zondagmiddag weer thuis. En dat vind ik het ook wel ff lekker om met z'n 4-tjes te zijn voordat de werk en schoolweek weer begint. Heb ik m'n vent ook nog even gezien !
Is het bij jullie ook zulk wisselvallig weer? Ik durf amper naar buiten, omdat het om de haverklap weer flink regent... Maar tussendoor schijnt de zon en dan ziet het er toch wel vrolijk uit
@Chantico, het is hier ook van dat rare weer!! @Meeting, ja ik ben nog steeds van plan te komen. Moet alleen de knoop nog even doorhakken met vriendlief. Ga namelijk niet 2x per weekend naar DenHaag, kost me gewoon te veel geld. Dus wil gewoon dat hij niet naar de voetbal gaat en met mij mee en dan zijn vader opzoekt (hoef ik daar ook niet heen). Maar heb hem nog niet overtuigd. Moet zondag om 18.00 uur weer ergens anders zijn, dus zal niet tot het einde blijven. Maar moet natuurlijk ook niet overdrijven de eerste keer, haha!!
Oo meiden voel me Zo piep en dan is dat moppie van me ook nog eens vervelend ahhhh heb haar Zelfs een Sint cadeautje gegeven een nieuwe dvd maar na het helpt niet.
Ik had bij AH die handpoppen van Sint en Piet meegenomen en sindsdien slaapt Giulia met Sint en Piet hahha
Hier ook hoor. Thomas is 2x buiten gaan spelen en stond dan binnen 15 min weer buiten omdat het ineens keihard ging regenen. @ Juud: Ik zie Jeroen heel de zaterdag al niet en hij komt zondagmiddag thuis en dan zou ik weer weg zijn.