Hey meiden Weer niet wie het vroeg maar ben nog niet helemaal lekker maar ja ti's druk opmhet werk En uit eindelijk vandaag helemaal hadden namelijk GGD controle. Pfff moest dat nou vandaag maar ging gelukkig helmaal goed
Hallo, Dames, heb wel even bijgelezen, maar heb echt weinig tot niets onthouden. Maar het leuke nieuws is; het is vakantie!!!!!! Dus heb nu heerlijk een week tijd voor mezelf en dat vind ik heerlijk! Ga maandag lekker koffiedrinken bij een collega en de middag bij mijn zus. Dinsdag is Raymon dlekker in huis, woensdag ga ik het huis poetsen en dan is er nog de donderdag helemaal voor mezelf aangezien ik Danique dan ook gewoon naar kdv doe. Kan me er nu al op verheugen. Niet de wekker om 6.15, maar gewoon lekker liggen tot Danique me wakker maakt. Gewoon lekker genieten van de kleine dingen. Moet straks weer naar de vk. Kan ik onze kleine spruit weer horen, leuk leuk leuk! Binna; balen dat het zo'n zware dag was zeg! Miranda, moeilijk van die foto's. Zou zelf ook niet goed durven vragen, ben een schijterd. Enne Dionne 20 kilo, wat was ze de vorige meting dan? JennyS, mooie cijfertjes hoor van je kids, @opzeggen van alles; ik ben daar ook heeeeeeel slecht in. Ben ook altijd te laat waardoor ik heel lang vast zit aan alles. Nu sponser ik al 2 jaar de sportschool, maar het is nu op gezegd, dus in mei is het afgelopen met betalen, eindelijk!!!
`Nou ik was vandaag dus ziek. Ik had vreselijk last van mijn nek/schouder, zat helemaal vast. Dus ik dacht ik neem een pijnstiller bij het ontbijt, dan kan ik er weer tegen. Niet dus, kotsberoerd..... Knapte pas na de middag wat op.
Oh ik zie nu hoe lief plaatje ik weer onde rmijn naam heb gekregen! Zo leuk om te zien. En de kleine voel ik ook echt steeds meer en meer, wat is het toch heerlijk. Het is alelen van buiten nog niet te voelen dat is wel weer jammer voor Raymond
@ Carmen, haha stoere foto's @ Set, en wel gaan werken? En hoe gaat het op stage?? @ Biona, jij ook beterschap meid! @ alieke, het gaat snel he, en fijn dat de kleine goed beweegt
Jee maar weinig bijgeschreven hier de afgelopen minuten. @ Alieke: heerlijk een hele week vakantie!!!!! Volgens mij was Dionne een half jaar geleden nog net geen 18kilo. Een beetje te licht dus. @ Binna: ja ik was diegene die dat vroeg, haha @ Setteke: beterschap