Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, gefeliciteerd met je zoon!! Veel plezier vandaag!

@Binna, mooie foto!! Heb je nog wat speciaals gedaan met je haar?

@FF, dat klinkt gezellig!!

@Lauwie, ja het is hier ook nog dagelijks gesprek. maar vooral omdat sam er wat van opgevangen had.

@chantico, helemaal niets.... jammer....

Iedereen fijne dag vandaag!! Wij gaan even op visite!!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Wij komen net ons bed uit rollen en lopen nu allemaal in makkelijke kleren. Gaan straks eerst aan het werk. Ik ga binnen poetsen, Danique wil daarbij helpen. Raymond gaat buiten in de tuin opruimen ook daar wil Danique natuurlijk bij helpen. Dan na de middag maar gewone kleren aan na een douchebeurt en heerlijk opde bank! Mijn schoonouders komen op visite, dus wordt verplicht luek doen ;)

Binna; mooi buikje al hoor!

Chantico; goh nog niets te zien, dat kan natuurlijk. Hoeft natuurlijk ook nog helemaal niet. Maar vind het zelf al wel leuk dat mijn buikje al zichtbaar is.

Carmen; ik ben er een aantal jaren terug eens met Raymond geweest, wat ik me kan herinneren was het wel leuk, maar klein, maar vond ik de wonderwereld (ik dacht dat het zo heette) leuker. Met Danique zijn we er nog nooit geweest.
    Voel je je al iets beter?

Marleen; de zaak helemaal leeg verkocht? Moet dat raar zijn dat het nu echt definitief ten einde is.

Setteke; een hele fijne verjaardag voor Tymen vandaag!

Fijne zonnige dag vandaag!!!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik zag dat we gisteren weer zp loos waren! Ik vond het niet zo erg want ik heb de hele middag in de tuin gewerkt, wat een heerlijk weer. Thomas heeft met mijn zus appeltaart gebakken en die was prima gelukt. 's Avonds lekker chinees gehaald.

Jeroen heeft gisteren een hengel gekocht voor Thomas en ze zijn nu aan het vissen. Jeroen belt me net om te vertellen dat Thomas al 5 visjes had gevangen en terwijl we aan het praten waren haalde hij nr 6 eruit. Die zie ik voorlopig nog niet terug denk ik...

@ Setteke: Alvast gefeliciteerd met Tymen, fijne dag vandaag!

@ Jenny: Mooie taart hoor! Was hij lekker?

@ Binna: Wat een lief buikje!

@ Lauwie: Jullie gaan vandaag behangen? De zelfmoord van Anthonie Kamerling heeft op mij ook veel indruk gemaakt hoor. Je moet toch erg ver in de knoop zitten om je vrouw en 2 kinderen zo achter te laten!

Ik ben vrijdagavond naar een workshop geweest bij ons bij Decohome en ik heb zoveel leuke ideeen voor de huiskamer... Zoiezo allemaal leuke decoraties ideeen en ik heb ook een hele mooie kleur gezien voor de muur, maar aangezien we de vlakken nog niet zo heel lang geleden bruin hebben gemaakt denk ik niet dat ik een andere kleur er doorheen krijg bij manlief! Haha.

Fijne zondag allemaal!

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Wat de zaak betreft;

Het is dubbel. Aan de ene kant heel erg veel opluchting en ergens blijft het ook gewoon erg jammer. Bij allebei begint de spanning er een beetje uit te komen. We weten over een week of 2 precies hoe we er voor staan en ik denk dat de grote klap dan pas komt.

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Vraagje..hoe leer ik Tess aan dat ze ook mag plassen op de wc?
    Ze doet al een aantal weken netjes haar poepjes op de wc maar het plassen gaat in de luier of op de grond.( en ze geeft dan van te voren wel aan dat ze moet/gaat plassen)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke en wat is de wonderwereld dan? want ik zag op de website van kabouterland dat je voor 10 euro een kaartje voor beide kunt kopen?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Euh Carmen, meenemen naar de wc als jij gaat plassen? En elke keer als ze gaat plassen toch nog even gauw op de wc zetten en zeggen dat ze daar mag plassen?

Birthdayboy:
    Bekijk bijlage 99844

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goodmorning,

ik slaap al 3 nachten zo beroerd. lig nu ff met koppijn, keelpijn en snotneus in bad.

marleen, idd behang vandaag en dan ook de meubeltjes over. ben benieuwd hoe ze het gaat vinden!
    hoe was de appeltaart?

tesske, voel je je al wat beter?

setteke, alvast gefeliciteerd! fijne dag

ff, en brak?

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: van harte met tymen!!!!!!!!!!

@binna: goh je ziet ook echt niet dat die broers zijn hoor haha

@lauiwe: oe hoop dat je wat betere nachten krijgt binnenkort

ik kwam er om 10.15 uitrollen pff wel lekker
    vandaag met dit heerlijke weer helaas schoonmaken maar ook lekker knolrijden

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi

ik ben weer terug van weg geweest!

hoe gaat het hier? belangrijke dingen gemist?

@setteke: gefeliciteerd met jullie zoon! :)

Milan loopt al de hele ochtend in een droge broek!! alles netjes op het potje gedaan! ik ben trots op mn kereltje!! :D

gister nog lekker een dag naar de efteling geweest, de kids hebben genoten en wij ook, het was ook super mooi weer!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke al vast gefelciteereerd met je zoon wat ziet ie er super uit

@jenny erg he die twee. Silver is ook echt helemaal in de ban van Dave. tis de eenigste man die zo veel voor haar betekend op haar papa na dan. ze kiest altijd voor hem echt biezonder

@Teske tja ik denk dat `tess er dan nog niet aan toe is. je kan het wel blijven stimuleren en oefenen. maar ze moet zelf merken dat ze moet plasen en dan naar de wc gaan.

@lauwie spannend. maak je wel een foto

@lique ik ben helemaal donker en heb een roze lok. waar over ik zelf nog niet uit ben of ik het wel leuk vindt. zal zo wel even een foto plaatsen.

@rebel wat super

qua buikje tis meer eigen buik hoor ;)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  14. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Vestigingsleider / Audicien
    Krommenie
    Leuk kapsel ;)

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, leuk hoor je haar. En als je het zat bent, dan kleur je toch alles hetzelfde!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, goh apart zeg! Is dat roze eronder of rood?

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Staat je leuk Binna; voor mij zou dit niets zijn.
    Enne eigen buik is ook buik, bij mij ook eigen buik naar voren gedrukt door baby haha.

Carmen; dat is met sprookjes, dus natuurlijk ook wel erg leuk.

Setteke; stoere vent hoor! Kunnen jullie buiten zitten?

Lauwie; wat balen dat je zo slecht slaapt. Hopelijk kun je snel weer een goede nacht maken.

Rebbel, wat superknap van Milan zeg! KUnnen die kleintjes al ergens in in de efteling? Wij gaan in november een weekend naar Bosrijk, nu dus vast orienteren of en wat er leuk is voor Danique.

De kamer is alweer gezogen, zelf schoon onder de douche, bezig met papieren uitzoeken, nu even lekker op de laptop en dan straks verder. Oh ja en tussendoor vast mijn schoonouders die langs komen.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    alieke: ja hoor! zowiezo het sprookjesbos is natuurlijk helemaal te gek voor die kleintjes. en het carnavalsfestival natuurlijk, droomvlucht en dan het plein met alle draaimolens. en de grote overdekte stoomcarrousel! in ruigrijk heb je touwtje trekken e.d. en een soort rups met een walvis. Milan vind de efteling helemaal geweldig!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: wow!! apart! wel leuk hoor! :)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1