Ik dacht dat ze had gezegd dat het deze maand zou zijn en dat je ze op de meeting wel zou kunnen bewonderen...
@Chantal, we weten het gewoon niet... Misschien wel misschien niet. Kom je ook zondag?? @Miranda, heel goed dat je de lijst er weer even bij haalt. @Juud, nee ik hoef geen bier, haha!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. lekker uitwaaien. en de strandtenten blijven dit jaar staan dus daarna lekker bij een open haardje zitten met een kopje thee ofzoiets.
nee joh dat kan toch niet. vandaag geopereerd en dan zondag al up and running! dan zit je minstens een week inn het verband etc!
hey chantal! gezellig dat je er weer bent! juud, da's nog handiger! (het boek doorsturen). mooi huisje zeg! ik had mijn vriend ook nog een weekendje weg beloofd.. wij zijn vanochtend weer naar nijntje geweest. was gezellig met buuf en buurjongetje. nu lekker ff liggen terwijl madam tukt. wat zal ik eens koken vanavond? iemand inspiratie? iets makkelijks graag!
mik, dat klinkt heerlijk. lekker om zo dicht bij het strand te wonen! wel opvallend dat jenny er niet is.. maar kan me niet voorstellen dat dan ook juud en petra het niet weten..
@ mik; ik zeg ook niet dat vandaag geopereerd is/ wordt.... Stond me alleen iets van bij dat het in deze maand zou zijn en dat we het wel zouden zien op de meeting... @ lauwie: halloooo... Is van tijdelijke aard hoor.. Ben nu gewoon echt even helemaal op. Het is ontzettend druk, maar ben al sinds vorige week vrijdag ziekig en ik heb geen energie meer op 100% volle kracht vooruit te werken... wij eten lekker soep met stokbroog, lekker makkelijk @ lique: nee, het sneeuwt nog steeds... Ik moet een winterslaap gaan houden denk ik
@Chantal, kruip maar lekker in je holletje dit weekend!! @Miranda, zal vanavond even kijken. Kan hier geen filmpjes bekijken! Iemand van jullie bekend met Autisme?
Hey meiden Het spijt me. Baal er zelf ook van maar heb besloten zondag niet te komen. Ben kapot lig nu in bed en ga even slapen straks Silver weer halen maar ga het gewoon niet treken moeten morgen ook naar me schoon ouders me schoonmoeder is jarig dus dan kan ik ook niet rustig aan doen