ja lijkt me erg leuk.... prik maar een datum! wij gaan morgen naar K3 ben zo benieuwd hier ook de Voice visite is net weg....was erg gezellig, Britt slaapt nog niet
tuurlijk. petra , miranda en juud zijn allemaal toppertjes! weet niet meer wie er nog meer komen? oh ja jenny. die is ook erug lief!!!!!
tja ik denk dat december het te druk is en begin januari ook voor de meeste mensen. dus februari word waarschijnlijk het beste of niet meisjes?
eerst evenn kijken of er nog meer animo is. want met ze'n drietjes is wel weinig he? dus bij deze: meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. kus
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80
Eerst evenn kijken of er nog meer animo is. want met ze'n drietjes is wel weinig he? dus bij deze: meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Ikke kom Pfff kan niet slapen kus[/QUOTE]
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80 binna ff
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80 binna ff, !!!!! zekers!!!!
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij (Mik) te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80 binna ff, !!!!! zekers!!!! Juud
Hey Meisjes Kwam even zwaaien Voel me nog steeds ruk Steve straks maar even bootschapen Laten doen voor de vitamienes
@binna: weet dat je niet van heel gezond eten houd, maar ja toch proberen en aanvullen met vitamines is ok @lauwie: oh wat erg twijfelen over de namen, succes @mik: in januari of februari aan het strand??? haha lekker uitwaaien beetje koud toch haha maar ik ben er hoor
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij (Mik) te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80 binna ff, !!!!! zekers!!!! Juud JennyS
goedemorgen dames!!!! Pff, weer vroegertje helaas, maarrr zitten aangekleed op de bank. Ga met 20 minuten richting sportschool. Hebbben we dat ook weer gehad, voor ik in slaap val, haha!! @Binna, stuur je man er maar opuit! Hopelijk knap je snel op! @TEsske, hoe is het bij jullie. Gezellig met je broer gisteren?
@Jenny wij eten wel gezond hoor. Alleen list steve heel veel niet. Maar door de weeks eten we iedere dag wel groenten
meisjes wie zou het leuk vinden om bij mij (Mik) te komen daten in februari? ik woon tussen alkmaar en beverwijk in. Lique80 binna ff, !!!!! zekers!!!! Juud JennyS Silvia (als ik een auto heb), we kunnen niet in het weekend vd 20e ivm Jasmijn haar 1ste verjaardag
@Petra; Jasmijn heeft al wel wat krulletjes, maar nog niet echt veel. Ik ben ook erg benieuwd of ze net zo'n bos krijgt als Matthijs. Ze is nu ook nog een stuk donkerder. Voor de rest lijken ze erg veel op elkaar.
@Petra; Hier even de meest recente foto waar je haar haartjes redelijk goed op kunt zien. Aan de zijkant en de achterkant krult het wat omhoog, maar dat zie je hier dus niet. Ze kijkt een beetje zuinig, maar schrikt elke keer van de flits Bekijk bijlage 102919