he gats vogeltje. wat een schrik. hier ook hoor als je kind valt ben je er gewoon echt mee aan. gelukig schrikken wij erger en hebben er erger last van als hunzelf!!! lauwie leuk weer he een babykamertje. blijft je kleine meis gewoon in haar eigen kamertje???
@ Happy, leuke laarsjes hoor Leuk hè zo'n eigen mening, haha @ Vogeltje: zo wat zal jij geschrokken zijn. Erg vervelend dat je Toby niet meer tegen kon houden maar zoiets gaat zo snel. Gelukkig valt het allemaal mee.
@ Lauwie hij lijkt niet echt ergens last van te hebben gelukkig. Hij was vandaag wat vervelender maar dat lijkt me normaal na zo'n klap. Dus we hebben hem maar een beetje verwend.
@Lauwie, lees nu pas van het kamertje voor jullie kleine ventje. Leuk hoor dat het bijna af is. Moet een rustig gevoel geven voor jullie. @Vogeltje, verwen hem inderdaad maar een beetje, mag best toch! En dat hij wat vervelend is kan natuurlijk ook zijn doordat hij wat verwent wordt en de grenzen aan het zoeken is. Heel normaal met deze leeftijd.
aaah vogeltje wat naar schrikken hoor zoiets @ Petra, arme jij heb je nu een dikke lip? @ Lauwie groeten terug hahaha En wie ben ik vergeten? Doe het ff uit mijn hoofd??? Ik wil even spammen Bekijk bijlage 103053
@Petra, au, au au @Lauwie, wat heerlijk bijna klaar. @Tesske, spannend of weet je niet helemaal wat je ervan moet denken? @Happy, leuke laarsjes. @juud, coole foto!! @Vogeltje, jemig dat is schrikken zeg. Gelukkig valt het mee!! zo het was gezellig hier. Kids hebben leuk meegedaan. Djim heeft helaas voor het eten weer alles uitgespuugd. Maar daarna wel aan de broodjes en tomaten gezeten. Hopelijk maakt ie een goede nacht! Ga er lekker in, hopelijk beetje fit morgen!
happy, behoorlijk gegroeid dus. dat hoor je idd wel vaker. daarom vind ik het nog meer zonde om 2 paar in dezelfde maat te kopen. ottilie zit in 23, zal eens checken hoeveel ruimte ze nog heeft. en idd fijn als het kamertje opschiet, toch een beetje onrustig als het nog niet af is/ het werk nog moet gebeuren. mik, ot is een paar weken geleden over gegaan naar een nieuw kamertje. ben ik ook erg blij mee. vogeltje, kan me voorstellen dat je even extra lief voor m wilt zijn. fijn dat ie er verder weinig last van lijkt te hebben. juud, ik herken haar bijna niet! hadden jullie weer een shoot? meeters, veel plezier morgen en een beetje rustig aan met die arme petra!
Goeimorgen meiden Pff. Voel me nog niet veel beter bah zeg @vogeltje jeetje meis wa een schrik dikenk uf voor jullie @lauwie foto'ssss @lique hoop dat je mannetje oer geslapen heeft @happy leuke laarsjes en wst super Leif van je schoon vader @Petra auw hoest nu met je @juud leuke foto @meeters veel plezier @Carmen ik ga heel hart voor je duimen
@Lauwie; Wat heerlijk dat het babykamertje zo lekker opschiet. Ben benieuwd naar foto's @Binna: Dank je! Hier gaat het gelukkig een stuk beter Ben jij al iets opgeknapt? @Lique; Hoe is het met je kleine man? @Petra; Hoe gaat het met je tanden? @Alieke; Lekker avondje bankhangen gehad? @Happ'; Fijn zo'n schoonvader. Ik zou willen dat de mijne eens met zo'n verrassing kwam @Tesske; Spannend! @Vogeltje; Dat is schrikken zeg, ik weet nog goed dat Matthijs een jaartje geleden ook van boven naar beneden viel. Hoe gaat het nu? @Juud; Wat een gave foto! @Meeting meiden; HEEL ERG VEEL PLEZIER VANDAAG!!!!!!!! Hier is heel het gezin een beetje ziekjes. Net nu we vandaag met zijn 4tjes naar de kermis zouden gaan
@Duster, oh, das wel balen. geen kermis, maar is het wel een beetje weer bij jullie?? Hier hoost het alweer hagelstenen... @Binna, balen, lekker terug naar bed gaan! @Djim, vannacht heeft hij lekker doorgeslapen, vanmorgen enorme (tomaten) poepbroek. Maar voelt niet meer warm aan. Hopelijk was dit het. zo veel te vroeg weer, misschien een klein tukkie in de auto straks, haha!! Maar ga zo maar even wat hapjes voorbereiden, moet toch gebeuren. Nog 4 uurtjes, dan vertrekken we!
@Lique; Hier is het momenteel droog We moeten eigenlijk wel gaan, want we hebben nog kaartjes voor de draaimolen, lunapark en nog punten vd gokkraam Misschien gaat het straks wel @Tesske; Gefeliciteerd @Buddy; Een hele dikke knuffel voor jou!
@Juud, tuurlijk!! @Tesske, meid van harte gefeliciteerd!!!! Hopelijk gaat deze zwangerschap beter verlopen dan de vorige! @Duster, waar is het kermis?