@ setteke, wat fijn dat jullie je goed voelen. Ik vergeet elke keer te zeggen dat ik het mutsje heb ontvangen, gelukkig heb ik er maar 1 besteld want Roos weigert er 1 op te zetten en Suze vind het wel leuk
Wilde ook even de meeting dames heel veel plezier wensen!!! Have fun en show me the picca's! @ carmen: meid, gaaffff, van harte gefeliciteerd en moge deze zwangerschap voorspoedig en gezond verlopen!!!
meiden dank voor alle felicitaties. Volgens mij ben ik nu bijna 5 weken of bijna 9 weken als het al van vorige maand is. Ben onwijs blij maar ook heel bang voor wat komen gaat, voel me prima op de benauwdheid na. Morgen meteen de longarts en de gyneacoloog op de hoogte brengen en dan zien hoe het verder gaat.
@ Carmen gefeliciteerd met een mooie test, hoop dat deze zwangerschap goed mag verlopen. @ Puck fijn dat gisteren zo'n succes was. @ Binna beterschap en ik hopelijk ben je snel weer opgeknapt. @ Setteke fijn dat jullie ook een geslaagde dag hebben gehad. @ Juud Toch moet dit rot voor je zijn weer iemand zwanger en bij jou lukt het niet. Elke keer weet je dan toch weer blij te zijn voor de ander dus petje af voor jou. Hier gaat het goed Toby heeft echt nergens last van alleen wat huiverig met zelf de trap op gaan. Vandaag een rustig dagje, hij is met papa opa kroepoek op gaan halen en dan nu lekker PSV kijken
Carmen, zwanger, gefeliciteerd! Ga je zon test doen die zegt hoe lang je zwanger bent, of krijg je snel een echo die uit maakt hoe ver je bent? Vogeltje, he bah wat een grote schrik! Gelukkig viel het allemaal mee. Beterschap voor je ventje en een dikke knuffel voor jou. Lauwie, heerlijk dat je nestje steeds meer op orde komt. Wij hebben hier de afgelopen week ook veel dingen gedaan voor het huis (opruimen, weggooien, plannen maken, shoppen, dingen bestellen, heerlijk!) Hier nog de fase van plek maken voor de kleine. Straks gaan we slaapkamers omwisselen (Ise naar de onze, wij naar de grote kamer en kleine kamertje vrij voor de baby). Dan wordt het (na we klus- en schilderwerk) ook tijd voor het leuke gedeelte: aankleding en accessoires shoppen Beterschap voor alle zieken, het is wel weer echt herfst hè En alle meeters: veel plezier vandaag!
Wij zijn net thuis van het theater en daarna lekker pannenkoeken gegeten samen. Was echt gezellig vanmiddag. Danique heeft genoten in het theater, ik vond zelf de voorstelling niet geweldig, maar ach Danique glunderde van oor tot oor en zat er midden in Nu heerlijk op de bank! Carmen; spannend zeg; je zult wel snel een echo krijgen en controles bij de longarts of niet? Spannend hoor, hoop echt dat je je beter voelt als met Tess. Vogeltje; Gelukkig heeft Toby nergens meer last van en een beetje huiverig is soms niet verkeerd voor die kleintjes Hoe was de meeting???
ik ben thuis hahaha we hebben het hartstikke gezellig gehad. Ik heb het tenminste erg naar mn zin gehad. wat een vreselijk leuke kindjes zijn er geboren rond aug 2008! De mannen zijn nog met Andy in de kas geweest en wij hebben ongelovelijk zitten roddelen
hey was erg gezellig vandaag beetje ouwehoeren, beetje vreten kindjes bij oppas dionne, lekker makkelijk hoor haha @lique: mis je nog een schaal??? hahaha petra
@ Lique, ik vond het trouwens hartstikke leuk dat je ik je in levende lijve heb gezien en je bent eigenlijk precies hoe ik het me had voorgesteld, lekker nuchter en makkelijk
Ooooooh dat ziet er gezellig uit zeg! Zie alleen bijna geen mama's en papa's op de foto's.... Bleeeeeeh manlief kijkt voetbal...