jaa wij zijn thuis en Miranda en co zijn net de deur uit, was onwijs leuk! Dank voor de gastvrijheid Petra (en Andy),Angelo zit te glunderen bij zijn tomaten
hey dames! Ziet er erg gezellig uit de meeting! Volgende meeting maar eens in het hoge noorden doen? Sorry mik maar voor mij is de afstand naar jou ook te groot jammer genoeg want naar het strand toe gaan lijkt me wel super! Hier een rustig dagje gehad. Ff op bezoek geweest bij schoonzus, man en kids en nu net onze kids op bed en zo lekker op de bank luieren! Heb vanochtend weer een overbuurjongetje er bij gekregen! Hij heet mauro. Niet een naam die ik zou kiezen maar vindt het absoluut geen lelijke naam. Zn broertje heet keano. zo ga ff koffie drinken en kom denk ik straks nog wel ff!
@ Jenny; Yanieck heeft inmiddels een nieuwe liefde gevonden? @ Setteke: ik zou als ik Hilbrand was ook voetbal kijken. 10-0 wil je natuurlijk niet missen. @ Judith: sprakeloos van m'n smsje? @ meeting dames & heren: ziet er gezellig uit. @ Tesske; gefeliciteerd!!
@ Judith; trotse supporters zijn de beste! Beter dan de "succes"supporters. @Jenny; als ze het de volgende keer maar goed maakt
@ Judith & Jenny: Yanieck is een echte mannenverslinder :d Wordt dan inderdaad lastig om "the special one" te zijn. Alle mannen thuis laten