Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goeoeoeoeoeoeoedemorguh!

Zo, druk, druk, druk! We gaan zaterdag met vakantie naar nog onbekende bestemming en ik moet ook nog werken tussendoor, dus tis even aanpoten. Maar alles voor het goede doel. :D

Deze week de griepspuiten op mijn stage en daarom ga ik morgen werken en ben dan vrijdag vrij. Hilbrand is morgen en donderdag vrij, want ook onze oppas heeft een weekje vrij.

Vandaag staat de was op het programma en nog een beetje opruimen, want tis een puinbak hier. En ik hoopte ook nog tijd te hebben voor jullie, want kom hier echt weinig momenteel....

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    volgens mij is iedereen druk druk druk

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zoo mijn muppie is weer terug van school en ze wil morgen weer :p

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @steve: 112 haha

@binna: hey leuke foto zeg

@chantal: hey goed van je zeg dat je een stap genomen hebt ;)

@setteke: oh leuk vakantie ben benieuwd waar je heen gaat

over mijn (.)(.) alleen via bp graag ;)
    alleen verwacht niet gelijk post, als je begrijpt wat ik bedoel AU haha

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Volgens mij heeft (bijna) iedereen tegenwoordig een lekker ritme te pakken met de kinderopvang (en Miepie ik hoop toch zo dat dat ook voor jou blijft gelden) maar ik vraag me toch wel af:
    Hoe gaat iedereen de opvang regelen als onze kabouters 4 jaar zijn geworden. Ik wil echt heel erg graag gewoon 3 dagen blijven werken en ik weet dat mijn oudres en Andy zn ouders graag 1 dag voor hun rekening willen nemen voor het ophalen 's middags maar hoe moet dat dan 's morgens?
    oftewel hoe gaan jullie dat doen?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga werken als muppetini's op school zitten!

MIJLPAAL SYDNEY ROLT OM!!!!!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Er zijn wel recepten voor, op het forum van "de leukste taarten" zal je vast van alles kunnen vinden. Ik heb laatst bakkersroom van dr Oetker gebruikt. In de supermarkt gekocht en is niet zo'n grote hoeveelheid. Botercreme haal ik altijd wel voor meerdere taarten, maar kun je ook goed bewaren...

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Joepie!:D

Ben ik helemaal vergeten te vertellen :) maar minipuck doet dat ook sinds vorige week woensdag!!! (mijn verjaardag, dus extra leuk!)

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wil nog even zeggen dat er leuke aanbiedingen zijn bij Kruidvat voor baby's. Ik heb al rompers voor de kleine meid maar ook een leuke pyjama voor Olivier gekocht!

Hij staat nu trouwens uitbundig te dansen op K3. We willen hem straks op peuterdans doen, hij is zo enthousiast wat dansen betreft. In januari start dat hier weer, lijkt me erg leuk voor hem!

Ga toch proberen of ik hem nog even in bed krijg...

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, tsja ik heb dus werkelijk geen idee??? Wat een onmenselijke tijden voor mensen die werken dan :(

@ Mik en Puck wat goed van de dames :)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    #1771 sjudith, 26 okt 2010
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
    Giulia loopt heel de tijd te goeiemorgenen :p

12. Hey we hebben weer nieuwe mijlpalen met buikrollende dames!!! Hardstikke goed!!!

@ jenny: ahaaaa, heb je au ja.... :p
    Ja, in ieder geval al iets gedaan wat ik in mijn hoofd had zitten.
    Op dit moment kan ik de motivatie om te werken gewoon niet echt vinden, vindt dat ik teveel werk en te weinig geld ervoor vang en ik ben gewoon moe om te vechten voor een betere positie binnen een bedrijf waar dat praktisch onmogelijk is....
    Geef me dan maar een hersenloos administratief baantje, wat hetzelfde zal verdienen en minder van me verwacht, zodat ik me op me andere dingen kan focussen ipv altijd maar gefrustreerd zijn!

Zo die moest er weer even uit blijkbaar!

@ petra:
    Ik vind het heel moeillijk, heb al zitten denken en rekenen...
    Ik breng Tygo zelf naar school, ik begin normaal om half 9, als ik Tygo moet wegbrengen zal het nu wellicht kwart voor 9 worden.
    Dan werk ik maar een pauze iets langer of om 5 uur een kwartier extra. Na school, hoop ik straks dat de oma's dit willen blijven opvangen, hopenlijk kan ik de BSO hiermee buiten beschouwing laten. Zelf wil ik dan de woensdag en vrijdagmiddag thuis gaan werken, zodat ik er smiddags ben als hij vrij is...

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff ego dames...
    Heb weer een afwijzing binnen...nu voor een vacature dat ik precies hetzelfde hiervoor ook deed. De reden.....de afstand....ze vinden een half uurtje te ver weg!!!!:x:x:x:( Zegt die oetlul ook nog als je hier had gewoond dan was ik aangenomen geweest....

Pff nu echt ff boos verdrietig alles zeg maar. Als dit zo doorgaat heb ik volgend jaar nog niks.

puck: ja zag dat ze hele leuke dingen hadden bij kruidvat! Moet er ook nog ff heen. succes met olivier op bed brengen! Hier is het lekker rustig! Minipuck knap hoor omrollen! Ben zo benieuwd naar haar!:D

mik25: Knap zeg van Sidney!!!!!! Go girl!

petrabr: thanx meid....blijf het ook hopen. Hier weet ik het niet hoe ik dat zal gaan doen. Zal hier denk ik wel een klein probleempje opleveren...maar goed dat zien we dan wel.

jenny: stuur je zo ff een pb!

chantal: goed zeg! Wat voor vacature was het dan?

Setteke: wanneer hoor je waar je heen gaat?

14. @ miepie: watttt??? een half uur te ver??? En daarnaast, net alsof zij dat half uur moeten rijden, dat is toch jouw pakkie an???
    bullshit reden hoor, echt bullshit....

ik heb niet gereageerd op een vacature want die is er niet, die is er al wel een jaar niet geweest, er is volgens mij weinig verloop bij de gemeente, daarom heb ik een open sollicitatie verstuurd.

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: oke een open sollicitatie. Ze geven 0,19 per km dus is het goedkoper als diegene in de stad woont. Ze zullen wel een budget hebben wat ze er voor mogen uitgeven. Of iemand die jonger is.

16. dan vind ik het nog onzin, ze kunnen toch aangeven wat hun aanbieding is met het max. aan reiskostenvergoeding dat ze bereid zijn te betalen...

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Op school zijn ze verplicht om voorschoolse en naschoolse opvang te regelen. In de praktijk blijkt dat niet elke school dat heeft. Op de basisschool van Thomas hebben ze het wel, alleen zat Thomas dus op een andere BSO en moest dus gebracht en opgehaald worden en zat dan ineens met hele andere kinderen op de BSO. Ik werk nu zelf op de uren dat Thomas op school zit waardoor ik de VSO en BSO niet nodig heb, maar als ik weer buiten de deur zou gaan werken dan zou ik m zo naar degene die in de school zit brengen, want daar zitten een heleboel bekende kindjes en blijven ze in hetzelfde gebouw waardoor het toch wat rustiger en vertrouwder is. Maar mijn voorkeur blijft uiteindelijk zelf halen en brengen want het is best pittig voor de kids als ze ineens naar school gaan.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, wat een onzin zeg! Wel enorm balen. Knuffel!!

@Petra, ik denk dat het hier 3 dagen BSO wordt (dus VSO-TSO-BSO). Hoop dat ze dat vol gaan houden. Het is niet anders. En in de toekomst ga ik misschien 4 kortere dagen werken, maar dan pas als de jongste naar school is. Dus dat duurt nog even.

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    GO SYDNEY EN GO MINI PUCK!!! Goed hoor van de dames!!!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Applaus voor de omrollers!!!

Deel Deze Pagina