Ja, ik ben nu 17 juni uitgerekend en Sam wordt de15e 4 jaar. Het zal een heftige tijd worden voor haar!
@ Lique, maar wel super hoor! wij hebben het leuk gehad in het plaswijckpark. Als je die Roos toch eens ziet gaan van alle glijbanen af en schommelen kan niet hoog genoeg. We kunnen echt alleen maar trots zijn als we haar zien Suze zit nu met de afstandsbediening te spelen en zegt ertegen: ' paard" zegt Roos: " nee is niet paard...is televisie"
@Petra, het komt echt vanzelf wel goed inderdaad!! En we zijn ook superblij. Nu rustig afwachten..... Heerlijk om zo trots te genieten van je meiden. Heb je een afspraak met iemand gemaakt voor die apneu? @Rebbel, dank!
Wij zijn vanmidag heerlijk naar het strand geweest. ik heb zo genoten van Silver. Eerst heeft ze heerlijk zitten spelen met zand. en in ene papa kom. en toen ging ze met haar emmer naar het water toe lopen. ze wou er eigelijk zo in lopen . toen zei ik wil je een ijsje. nou mevrouw stond al zowat van af het strand. moesten nog even opruimen maar ze had geen rust meer. toen nog door het dropje wandelen. En toen zag ze zo'n groote zak patat. en vroeg tatjes eten met een big smile. dus toen zijn we lekker patatjes gaan eten met haar. Bekijk bijlage 99964
@ Binna: Wat een leuke foto's van vandaag en wat een stoer kapsel heb jij! @ Lauwie en Alieke: Ik ben ook niet zo fit vandaag, voel me ook erg brak. Beterschap voor jullie! @ Lauwie: Ik ben de 20e jarig maar vier het het weekend erna. Heb al wat lekkere dingen gevonden en ik ga weer taarten maken. We zijn vandaag weer naar de aapjes geweest, was weer erg leuk. Minipuck begint ook wat meer om zich heen te kijken dus die heeft zich ook prima vermaakt Toen we thuis kwamen gelijk pyjamabroek aan en lekker hangen. Net soep met brood gegeten en morgen lekker vrij...
Lique, woehoeeeeeee! Gefeliciteerd! Dat is echt supersnel gegaan zeg! Setteke, gefeliciteerd met Tymens verjaardag! Wow wat ziet hij er groot en stralend uit op de foto! Binna, mooi buikje! Stoer kapsel ook! Lauwie, bah dat je zo slecht slaapt en ziek bent. Hoe gaat het met al het klussen? En met de stemming in huis? Rebbel, wat knap dat Milan zo goed droog blijft! Carmen, misschien kun je Tess uitleggen dat ze een sticker mag plakken als ze op de wc plast? Of vindt ze daar niets aan? Miepie, beterschap voor Malou en sterkte voor jou! Sjudith, leuke fotoserie zeg! Ze kan volgens mij heel goed poseren en aanwijzingen opvolgen, of niet? Veel geoefend thuis, of is ze een natuurtalent? Over mn buik: er is nog niet echt iets te zien nee. Maar er gebeurt wel vanalles daarbinnen hoor! Mn darmen zijn al vanaf het begin wat boller en mn hele buik is wat massiever. Volgens mij is mn taille ook al wel wat minder. Maar het is echt nog zeker niet iets om met kleding te accentueren. En met gewone kleding aan valt mn buik nog steeds niet op. Het is dat ik dit met Ise toen ook had en dat uiteindelijk helemaal goed is gekomen. Daarom vind ik het nu niet jammer en voel ik me er ook niet onzeker door. Die buik wordt uiteindelijk nog groter dan praktisch is, dus geniet nu nog maar even heerlijk van dat ik met gemak op mijn bijna-platte-buik kan slapen enzo!
oke dan het is tijd voor het lijstje: Wie komen er op de meeting op 24 oktober bij Petrabr. Als je nu ja zegt zit je er nog niet definitief aan vast hoor Ik hoop dat diegene die komen eten of drinken meenemen ja ik kom op 24-10 om +- uur Andy, petra, Roos en Suze
@ Chantico, ik kan me nog herrinneren dat je dat met Ise ook had, dat het eventjes duurde voordat je buik een groeispurt nam
@chantico, hahaha, ik hoop ook dat ik nog heeeeeel lang op mijn buik kan blijven slapen, hhahaha. en het is inderdaad weer heel snel gegaan.
hahaha, het had zomaar gekund dat ik er niet ben, maar...........ik heb het speciaal vrij gehouden....enne.....ben je gelijk lekker snugger nu je zwanger bent ????