Dank jullie wel allemaal! Ze is zelf ook erg trots en lacht haar grootste lach als ze weer op haar buik ligt @ Miepie: Wat een gezeur, dat is toch idd jou probleem als je dan te ver weg zou wonen @ Binna: Hier waren ze gisteren ook aan het zeuren dat ze nog wel de hele avond bezig zouden zijn om alles in de winkel te krijgen... @ Alieke: Wat leuk naar Bosrijk! Heel veel plezier alvast! @ Lauwie: Doe je wel kalm aan vanaf nu? Doen hoor!!! @ Judith: Spannend! Ben benieuwd wat je er van vindt. Toch niet helemaal kaal?
Goh Juud, lijkt mij ook wel wat, maar vindt het zoooo duur. Tis zo'n werk om te scheren he, hahahaha!
@ liset heb het van Groupon, een aktie 6 behandelingen voor 69 euro. Maar nu heb ik er voor gekozen om er 6 x 30 bij te betalen omdat dan je hele schaamstreek gedaan wordt, anders alleen de bikinilijn. Afhankelijk van hoe goed het werkt is het 6 of 8 behandelingen. Maar ja beter dan nu zal het zeker zijn ik heb zoveel haar door teveel aan mannelijk hormoon :S
Precies, duur dus..... Kan ik me echt niet veroorloven.... Blijf veroordeeld tot scheermesjes vrees ik....
Duur?? Valt me echt mee! Normaal is zoiets ruim 600 euro! En tel al die scheermesjes eens bij elkaar op
huhm............... ga ik vandaag het kippenhok schoonmaken ligt er een gestempeld ei in hmmmmm hoe zou dat nou kunnen?
@ juud: je benne nie goed bij je hoofd.... en ik heb gehoord dat laseren voelt alsof er een elastiekje tegen je huid word geschoten, ik zou zeggen laat angelo het uitproberen, dan weet je het Mij niet gezien! @ petra: whahahahaha, serieus???? Probeert Andy je voor de gek te houden? Dan is ie wel grappig in ieder geval.... @ lauwie: meid meid meid.... ik vind het heel pittig hoor, ik doe het ook en ik ben niet zwanger en vind het al retezwaar... Hoop dat je in ieder geval wel naar je lichaam luistert en goed voor jullie tweetjes zorgt @ miran: lekker toch wat vrije tijd, meiden hebben vakantie of niet?
@ Channie ik heb gehoord/gelezen dat het als miniprikjes voelt en de meesten vinden het op tintelen lijken....haha best lekker daar (dat ga ik blijven denken). En daarna voelt het "even" alsof je licht verbrand bent door de zon.....
Juud, laseren? Dapper hoor (niet alleen vanwege de evt. pijn, maar vooral ook omdat het me genant lijkt ) Fijn om te lezen Lauwie! Het is net wat je zegt moeilijker (vind ik) om een voorstelling te maken van een kindje van het andere geslacht. Maar tegelijkertijd weet ik ook wel dat als we weer een meisje krijgen, het geen tweede Ise zal zijn. Ook dát is moeilijk voor te stellen, hoe ánders een andere baby kan zijn. Of het nu een jochie of een meiske is En beterschap met je hb, hoop dat het snel weer op peil is. Omdat ik ook effe pauze wil En omdat ik vind dat ze die slaap nog nodig heeft, en dat blijkt ook wel omdat ze dus met gemak 2 uur tukt als de overige omstandigheden maar goed zijn. En daar geniet ik dus heel erg van s middags Als ze niet slaapt, houdt ze het wel vol, maar wordt ze wel lastiger aan het eind van de middag. En dan moet ze ook vroeg naar bed, terwijl ik het wel lekker vind dat ze nu ietsje later gaat, bv als we bij mensen gaan eten dan hoeven we niet gehaast te eten maar kunnen we gewoon na het eten netjes weg en ligt ze er toch op tijd in. Dat lijkt me ook wel superleuk van een jongetje. En dat ik dan een andere kant van mezelf als mama moet gaan ontwikkelen, dat vind ik ook wel leuk. Maar ja, twee meisjes kunnen ook hemelsbreed van elkaar verschillen, dus eigenlijk weet je het sowieso niet, wat voor kindje je krijgt Ik kan gelukkig voor zowel het jongens- als het meisjesscenario een rijtje voordelen bedenken. Hier geldt inderdaad het afgezaagde maar oh zo ware als het maar gezond is (*duim duim*) Happy, spannend dat jullie ook voor een tweede gaan! Helaas heb je nooit zekerheid of je huis op tijd wordt opgeleverd. Ik hoop voor jullie dat beide dingen voorspoedig gaan! Hoeraaa voor de knappe omrollers! Petra, ik weet nog niet. Misschien dat de ene vroeg gaat werken en de andere schooldienst heeft s ochtends en dan langer door kan werken. En dat we verder iets met BSO moeten regelen. Of inderdaad hopen dat er een goede deal te sluiten is met oppas. Misschien heeft je kabouter wel een vriendje of vriendinnetje in de buurt met wie je om beurten het halen en brengen kunt afspreken. Dan kun je één dag lekker werken en heb je één dag twee schoolkabouters (die met elkaar spelen, lekker makkelijk!) Of ik ga hetzelfde aantal uren over meer dagen spreiden en dan kortere dagen werken, als is dat wat reistijd betreft natuurlijk niet efficient. Chantal, ik hoop dat je snel leuk werk vindt! Miepie, opbellen die vent en zeggen dat jíj een half uurtje geen probleem vindt en alsnog heel graag voor ze wil werken! (Als dat tenminste zo is.) Nee heb je, ja kun je met zon indrukwekkende actie heel misschien nog krijgen! Oh, lees nu dat dat geen zin meer heeft Kop op meid, hou vol met zoeken! Binna, heb je je bloeddruk onlangs nog laten meten? Misschien dat je daar hoofdpijn van krijgt. Of even je ogen laten meten, door de zwangerschapshormonen kan je oogbol ook slapper worden en dus minder scherp beeld maken, waar je van gaat turen. Ik hoop dat het snel over gaat!
zooo chantico wat een reageeractie Enne het is ook wel genant....ik heb ooit brasilian wax gedaan, dat is pas genant EN pijnlijk....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh nooit dat iemand daarzo met lasers , wax of iets anders aan de gang gaat. jeetje pijnlijk . nee hoor hier gewoon netjes elke dag met het mesje gaat prima!! kus
carmen, spannend volgende week al een echo. dan ben je bijna 6 weken? (of bijna 10?) chantal, duim voor een uitnodiging nav je sollicitatiebrief! ik vind het af en toe ook pittig hoor, maar het scheelt dat ik weinig in het huishouden doe. ik kan 6 avonden per week aanschuiven voor het eten. lique, zag dat je al wat antwoorden had op je taartenvragen. succes dit weekend. petra, fijn dat roos d'r hoesten niet verontrustend was. ze was ook wat benauwd toch? over werken en schooltijden: ik denk erover om dan ook ouderschapsverlof op te nemen en 1 dag in de week eerder te stoppen zodat ze 2 dagen in de week naar de NSO gaat. en 2 of 3 dagen naar de TSO. VSO is hier niet nodig, wij moeten waarschijnlijk eerder op gaan staan om haar op tijd op school te krijgen. als NSO niet lukt, zoek ik een leuke student voor 2 middagen in de week. hoeveel tijd moet je 's ochtends overbruggen? heeft de school geen VSO? is Andy niet flexibel met zijn uren? setteke, lekker vakantie! hoezo onbekende bestemming? jenny, ga je zo ff pb-en mik en puck, wat goed van sydney en mini! puck, peuterdans klinkt leuk! ik ga morgen dan maar ff naar de kv. las het vanmiddag toen ik er net langs gelopen was. geen plannen voor de beurs. waar is het eigenlijk? juud, haha, dat soort uitspraakjes vind ik zo leuk. ik zou eens aan de leidsters vragen of ze een idee hebben waarom giulia het ineens zo vaak over kindjes die elkaar slaan heeft. ik denk ook dat het best lekker voelt 8) ga je geen spijt krijgen van helemaal kaal? het idee is toch dat het niet meer aangroeit? miepie, wat balen van die afwijzing zeg! solliciteren is echt frustrerend he? alieke, goed bezig zeg! leuk vooruitzicht jullie weekendje! binna, wat balen van je hoofdpijn. heb je holte ontsteking? miranda, geniet je van je vrije tijd of baal je meer van hoe het loopt op de praktijk? merk je het ook in je salaris of zijn het vrije dagen? chantico, ja dat had ik ook al bedacht. als je weer een meisje krijgt weet je nog niet wat voor mensje het is. ik had vorige zwangerschap dat ik achteraf me niet voor kon stellen dat ik nog niet zo'n band met haar voelde en dat ik dacht bij een tweede zwangerschap weet ik hoe het is als zo'n smurf er is en voel ik het al eerder. maar nu denk ik weer: 'wie zit er eigenlijk in mijn buik?!' miranda, mik en puck, ik let ook op mijn grenzen hoor. maar ik word er wel een beetje verdrietig van dat ik me op zoveel gebieden onder druk voel staan (werk, ot die wil dat ik alles doe en anders buien heeft en mijn vriend die maar blijft pushen dat ie in huis vanalles op wil ruimen). merk dat ik door de hormonen snel emotioneel word als ik erover praat. niet omdat ik teveel doe, maar omdat ik er van baal dat ik me steeds onder druk voel staan en steeds mijn grenzen aan moet geven. word er ook verdrietig van dat ik zelf wel voel als het genoeg is, maar dat ik blijkbaar 'iets' moet hebben om een reden te hebben om minder te hoeven.