Augustus 2008 deel 9

Discussion in 'De mama's' started by sjorsje, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, nee ik scheer nu ook kaal, en resultaat is vaak kaal met bulten, ook niet zo charming 8)
    Ga je lekker uitrusten?

2. Nou ga afsluiten, heb nog wat werk verricht net, maar wilde effe mn petje afnemen (beeld je maar in dat ik die op heb :p ) voor de reageeractie van Chantico en Lauwie, chapeau chapeau....!!

Heel netjes!

@ chantico dankjewel
    @ lauwie: ohja lage hb had ik gelezen idd, dat veroorzaakt natuurlijk ook erge vermoeidheid. Hoop dat je snel weer alles op peil hebt en lekker zeg, gewoon aan te kunnen schuiven met het eten.... Vind dat eten sowieso lekkerder smaakt, als er voor je is gekookt ;)

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    vandaag CB bezoek
    Britt 10.8 kg en 87 cm
    Stijn 7.6 kg en 69 cm

prima dus
    ze deden het beiden prima, heerlijk hoor!!

________
    net me nog ff arm geshopt voor mijn meisie
    ze had al wel wat, maar vond dat er nog wel een heel mooi setje bij kon!!!!
    helemaal blij :)

ik heb natuurlijk ook een jongen en een meid
    ik kon me ook totaal niet voorstellen hoe het zou zijn om een jongetje te hebben.
    Maar het is zo heerlijk!!!!
    Ik heb een heerlijk makkelijk jong.....mijn kroelkippetje!
    lachebek en clowntje

IK dacht dat ik het ook leuker zou vinden voor Britt nog een meisje, maar nu ik Stijn heb. Zeg ik dat echt niet meer!!! (natuurlijk)
    Een zusje voor Britt had me erg leuk geleken, omdat ik het zelf ook nooit heb gehad en het best had willen hebben.
    Maar ja, zus en broer kan ook heel hecht zijn. En zeker nu bij hun met hun 1,5 jaar.
    Scheelt straks op school ook maar 2 klassen, ipv 3 of meer......

alles heeft z'n voors en z'n na's

4. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    juud, vanavond lekker niks idd. gister nogal drukke avond. ging ook de kleintjes van de buren halen (stonden in de file), maar er zat vanalles tegen. straat afgesloten naar waar mijn fiets stond dus heel blok om moeten lopen, geen maxicosi op hun onderstel, dus van de garage weer naar huis, en snel met onze wagen naar het kdv. hele avond (eten met vriendinnen) een harde buik, pas weer ontspannen toen ik in bed lag. dat was dus wel een avondje te veel!
    ja, die bultjes zijn ook niks. ben heel benieuwd hoe de behandeling is. ga nu geen gekke dingen doen daar, maar de bikinilijn niet meer bij hoeven werken lijkt me wel wat..

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    psst....morgen om 10 uur sollicitatiegesprek bij een transportbedrijf... Spannend!

Hier ook hetzelfde was heel erg ingesteld dat we een meisje zouden krijgen en moest ook echt wennen aan een jongetje, maar nu kan zo van jens genieten! Hij is erg knuffelig en lacht gewoon de hele dag!

Jens is begonnen met buikschuiven!!!!

6. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ff, als ie er eenmaal is, wil je al helemaal geen ander kindje meer nee. ik vind het ook belangrijk dat mijn kindjes zichzelf kunnen zijn.
    fijn dat de cijfertjes weer zo mooi zijn van britt en stijn! wat heb je voor outfitje gekocht?

thanx chantal!

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: rustig aan doen hoor! Is ook niet makkelijk en zoveel uur werken, zwanger zijn en een kleine peutermonster. Dikke knuffel meid!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; ik vind het lef hebben dat je het durft, maar wat zou dat fijn zeg zeg, geen gedoe met mesjes, geen bulten, geen jeuk, geen stoppels. Heerlijk! Al zal ik het nooit durven ;)
    Oh enne 4 dagen Bosrijk kost maar liefst 310 euro

Lauwie; Vind het ook kna dat je het allemaal nog zo voor elkaar hebt hoor! Je bent tenslotte al 31 weken. Hoelang moet je nog werken? En heb je al foto's gemaakt van de kamertjes?

Set; onbekende stemming?

Petra; leuke stempels op het ei???

Sydney en miniPuck; hoera voor het rollen!

Binna; merk je al dat de ab aanslaat of nog geen verschil. Doe maar rustig aan zeg!

Happy leuk zeg; ook voor een 2e.

Chantico; willen jullie weten wat het gaat worden? Ik ben ook erg benieuwd; vind mezelf nu echt een meisjesmama en een jongen zal even schakelen moeten worden denk ik. Maar lijkt me ook erg leuk! En hier ook het cliche; als het maar gezond is dan zijn wij gelukkig!

Heb net hier de kamer verbouwd; alle meubels hebben een ander plekje, moet nog wel even wennen, maar valt me eigenlijk niets tegen. Morgen de badkamer een flinke beurt, bah! Oh enne, die strijk is nog niet helemaal klaar, nog 1 tas te gaan. Die wacht me wel tot donderdag denk ik :D

9. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    miepie, supernieuws! zet m op morgen!
    en wat leuk van jens!

10. aliekeleppink

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    MIepie; heel veel succes! Hopelijk wordt je aangenomen!
    En hoera voor Jens. Wat worden ze toch groot zeg!

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    alieke: begint de nesteldrang nu al bij je? haha...

ben aan het proberen bij kleertjes.com te bestellen...op alles 20% korting maar wat is die site traag zeg....

12. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    alieke, ik werk nog 3,5 week, maar heb ook nog wat vrije dagen ingepland. werk nog 11,5 dag.
    enne om jullie niet helemaal gek te maken met mijn foto's wacht ik ff tot het wiegje en de lamp ook hangen. dan spam ik in 1 keer.

13. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    MIEPIE JE KAN HET MEID!

@ Alieke...omg...

14. aliekeleppink

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miepie; nee hoor nog geen nesteldrang. Dat kun je wel zien aan alle uitzoekzooi wat hier nog ligt. Maar gewone drang om te verbouwen!

Lauwie; oh heerlijk het aftellen is dus begonnen!

Juud; duur he? Het is dat we graag samen weg wilden. We hebben het er al een half jaar over, dus nu maar even doorpakken, maar ik vind het ook erg duur inderdaad. Hebben natuuurlijk wel 4 dagen toegang tot efteling, maar ontbijt enzo is niet inbegrepen.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, had lekker gereageerd ja, maar ik snap alleen niet waarom sommige quotes zo raar doen :(

Alieke, we weten nog niet of we het willen weten ;)

Lauwie, da's wel vervelend ja, dat je 'iets' moet hebben om het rustiger aan te mogen doen, terwijl je eigenlijk al eerder voelt dat je tegen je grens aan loopt. Vanavond een goed gesprek met Huib?

Miepie, wat leuk dat Jens is gaan buikschuiven! Krijg je straks weer dat schattige 'hmpf hmpf hmpf' achter je aan als je naar de keuken loopt ofzo *smelt* Succes morgen!

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoezo 20% korting op alles? is dat met een code ofzo miepie?

17. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    chantico, net al gehad ;). ik heb beloofd dat ik het aangeef als ik energie heb voor andere dingen dan de hoogste prioriteit en hij heeft beloofd dat ie daar op vertrouwd. op mijn werk ook een heel rustig dagje van gemaakt vandaag. merk dat ik me makkelijker neerleg bij dat ik niet alle verwachtingen nog voor mijn verlof ga waarmaken. en ot en papa hadden een gezellig papadagje gehad, waardoor ze ook wat meer naar hem toe trekt. geeft allemaal wat lucht!
    heb je al een datum voor de 20 weken echo? wil je vriend weten wat het is? spannend hoor! al ben ik natuurlijk een zenuwlijer als het om 20 weken echo's gaat

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

We hebben 17 november de 20 weken echo, da's morgen over drie weken.
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!

Ik ga mezelf naar bed sturen, lekker effe nog wat lezen :)
    Slaap lekker allemaal!

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    mik: ja met code. Staat ook in gratis en aanbiedingen hier op zp. maar wens je veel succes de site is echt giga traag...8):(

20. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    heb trouwens het bodywarmer probleem makkelijk opgelost. heb nieuwe handschoenen + sjaal gekocht en met de handschoenen aan er een mooie jas (met mouwen) bij uitgezocht en 'ottilie gaat naar de winter!'. zo knap ook dat ze al enig besef van seizoenen heeft!

Share This Page