Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja lijkt ons ook erg leuk, kan hij lekker dansen!

Beurs is in de jaarbeurs 8)

En een extra knuffel voor jou. Je hoeft niet alles perfect te doen, je doet het allemaal al zo goed. Probeer nou een stapje terug te doen en toe te geven aan je lichaam dat vraagt om de rust. Over een paar weken moet je de kleine man op de wereld zetten, lijkt me handig dat je daarvoor wat uitgerust bent... Makkelijk kletsen he vanaf de zijlijn? Maar neem het nou maar aan van iemand die in het verleden zichzelf ook vaak genoeg voorbij rende en later met de gebakken peren zat ;)... Doen hoor! En schrijf het hier maar lekker van je af en anders mag je ook altijd pb-en! Liefs!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    :$ Niet bang dat je daarvan spijt gaat krijgen? Ook geen klein streepje overlaten?

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Heel veel succes! Zal voor je duimen!

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    En nog zo'n knapperd, go Jens!:)

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik ga in mijn bed wachten op mijn man die een vergadering heeft. Ben gisteren begonnen in het boek "Haar naam was Sarah". Ben heel benieuwd hoe het is...

Morgen met minipuck naar CB.

Slaap lekker allemaal!

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    marieke succes vandaag!

Bah heb vanacht maar 3 uurtjes geslapen, eerst opgezeten met benauwde tess en daarna werd ik zelf vreselijk benauwd. Nu ff douchen en dan werken, fijne dag allemaal!

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marieke, veel succes vandaag. Ga aan je denken om 10.00 uur.

@Carmen, oh dat is niet veel zeg. Sterkte dan maar vandaag. Voel je je nu wel iets beter?

Ga zo lekker werken. Hoop dat het niet al te druk is en het een beetje een relax dagje wordt. Kan ik misschien nog wat doen aan mijn opdrachten.

Vanavond nog even leren en dan donderdag weer toets. (ben de motivatie een beetje kwijt moet ik zeggen. Maar nog een klein jaartje en dan hebben we school er opzitten.)

Fijne dag allemaal.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo,

Heb geen tijd om terug te lezen :)

Gisteren een erg drukke dag gehad. Overdag naar de stad om Sinterklaasinkopen voor ons weekendje weg te doen. Moet helaas nog 1 cadeautje, maar dat kan ik waarschijnlijk hier in het dorp kopen/bestellen. 's Avonds had ik een speciale koopavond bij de Intertoys (met 15% extra korting) Heb dus gigantisch veel uitgegeven, maar dat wil wel zeggen dat ik voor beide kindjes helemaal klaar ben voor het grote Sinterklaasfeest :D

Nu gaan we snel ontbijten, zodat we daarna gezellig kunnen gaan zwemmen :)

Liefs Silvia

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @goeimorgen meiden

@lauwie je kan ook eeder met verlof he als het niet gaat. denk aan je zelf en je kleine baby in de buik

@teske jeetje meis dat is wel heel weinig slaap. voel je je wel goed nu sterkte vandaag

@happy meis had je gisteren nog willen feliciteeren dus nu vandaag alsnog. en hoop dat je vandaag ook wat aan je huiswerk kan doen

@duster gaan jullie een speciaal wiekend weg met sinterklaas????

@puck hoe reageerde de fam trouwens op het nieuws van Mini Puck

@Mieppie ik ga heel hard duimen vandaag voor je

@alieke leuk he het om zetten in huis.

@chantico hoest met het groeien van je buikje nog steeds niet zo veel.

Nou heb me ziekgemeld voor me werk. ze waren niet zo blij maar ja kan er ook niks aan doen. heb al moeite met het verschonen van Silver qua bukken en zo. en als zei even gilt doet het al zeer. al merk ik gelukkig wel verschil met vande week

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, beterschap! mijn werktempo ligt wat lager en zo hou ik mn kantoorbaan nog wel ff vol. al heb ik wel zin in verlof.

happy, was je gisteren jarig? gefeliciteerd nog! nog ff volhouden hoor je opleiding! het ging toch heel goed de laatste tijd? niet laten versloffen hoor!

carmen, pffff wat weinig slaap en ook niet fit dus. sterkte vandaag!

puck, dank voor je lieve woorden! succes bij het cb.

voelde me niet helemaal lekker onder de douche, dus ben maar weer ff op bed gaan liggen. slap voelen en bloed prikken is ook geen combi ;)

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, heel goed en nu eerst uitzieken!!
    @Puck, oef heftig boek!! Veel leesplezier!!
    @duster, wat geven jullie uit per kind. Wij kopen hier maar 1 kado per kind van 25 euro ofzo. Verder krijgen ze nog 3 kado's van 10 eu van familie. Meer dan genoeg hoor, volgend jaar als Sam naar school gaat, dan zullen we het wel anders doen misschien. Maar wordt nu al misselijk als ik weer aan al die troep denk, haha!@Happy, kom op, je kunt het!!@Tesske, pfff, succes vandaag!@Miepie, veel succes vandaag!! ik ga duimen!!!@Juud, stoer hoor dat laseren. Maar babykaal, zou niet mij eerste keuze zijn ;)Wij krijgen zo een vriendinnetje te spelen. Rustig dagje hoop ik, want was weer vroeg helaas!Fijne dag!

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja miepie, veel succes zo he!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oneeeeeee, daar gaan we weer!!!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, wat heerlijk dat je al klaar bent voor de sint.

lique, he je enter is weer weg! hoe voel je je?

15. @ miepie; succes meid!!!!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

@ Binna: De familie vindt het helemaal geweldig! Iedereen was blij!:) Beterschap!

@ Lauwie: Jij ook beterschap!

@ Miepie: Nogmaals veel succes!

@ Duster: Zo dan ben je al lekker klaar, leuke dingen gekocht?

@ Lique: Gaan we weer, gek toetsenbord! Maar veel plezier zo meteen!

Ga nog even naar de markt en dan door naar cb.

Doei!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, dankje, ben je al ver gekomen in je boek?

@Lauwie, de vermoeidheid begint op de spelen, met als gevolg dat ik daar misselijk van wordt. Het is dus omgekeerd hier. De ochtend kom ik wel door, maar naarmate de dag vordert wordt het minder, hahaha!!

Gelukkig hij doet het weer, haha!!! Geen idee

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Die heb ik gelezen :p DEELS hihihi 8)

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo ben al bij de kapper geweest :)

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    even kort vanaf mijn werk tijdens de koffiepauze

Ik heb 2 zieke kindjes :( echt niet leuk. Ze moesten vandaag eigenlijk naar het KDV maar gelukkig springt de moeder van Andy dan gelijk bij en worden ze nu daar vertroeteld.
    Roos heeft hele dikke ogen en is lamlendig en Suze is heel erg aan het spugen, gisteren hadden we spinazie gegeten, dus jullie kunnen een voorstelling van maken hoe haar bedje en lijf er vannacht uitzag, arm beertje

Deel Deze Pagina