Hey meiden. Ik snel even alles gelezen maar heb niet veel onthouden. @ Miepie: erg balen dat je geen goed gevoel hebt over je gesprek Super dat Jens gaat buikschuiven @ Sinterklaas cadeau's: ben ik helemaal nog niet mee bezig Heb nog geen idee wat de meiden echt leuk vinden. Het hele jaar door dingen kopen vind ik geen goed idee. Je weet toch helemaal niet wat je kind aan het einde van het jaar nog leuk vindt. @ Binna: auw ook nog een kopstoot ook @ Tesske: heb je vannacht goed kunnen slapen?? @ Petra: hoe is het met Roos en Suze?? Nou verder weet ik het eigenlijk niet meer, hoop niet dat ik iets belangrijks vergeet.
hohioi, dank je wel voor alle beterschapswensen. Het is nog niet veel beter. Ik heb vannacht weer een was gedraaid omdat Suzekind weer zo gespuugd had (kippensoep dit keer) Helaas kunnen ze ook niet naar mijn ouders vandaag, want die zijn bij mijn zus oppassen. Suze is naar een vriendin en Roos is bij mijn schoonzusje Ik heb wel bijgelezen, maar even geen tijd om te reageren, want het werk roept weer. Wil wel Juud even heel veel succes wensen, dus hierbij SUCCES! hierna ben ik 5 dagen achter elkaar vrij dus dat is wel lekker voor mijn zieke kaboutertjes
oh lekker shoppen, veel plezier miepie! bleh, moet straks mn bankrekening checken, maar heb zoveel lopen pinnen dat ik eigenlijk niet durf.... Ik sweer het je, als ik niet lekker in mijn vel zit, koop ik echt alles wat los en vast zit, zit er over te denken om mijzelf onder curatele te stellen bij RenƩ
Dag meiden :0 Niet echt bijgelezen Gesprek ging heel goed morgen terugbellen! Ik was enorm onder de indruk van het huis! Wat een mooi huis! Zorglocatie Cadenza - Laurens (voor een indruk) Pfff en net weer gezeik met mijn tl...ik kon niet naar een vergadering afgelopen dinsdag want ik had geen oppas. En de locatiemanager was nu ook boos....ja sorry heb ook leven buiten mijn werk :O
binna bedankt voor de tip van de bambino loco die basisdoos ga ik zeker halen, met het leerboekje van Nijntje Heb bij bol.com gespaard voor 5euro vrij te besteden bedrag, dus scheelt weer!!!
@ff ze staan op mp ook voor weinig en intertoy's hebben ze paketjes voor 20 euro boekje + basis doos @juud ziet er zekker mooi uit. en wat super dat het gesprek goed ging spannend @miepie shop ze. @chantal erg is dat soms he. dat je gewoon bang bent op je rekening te kijken. @petra ahh je amre meisjes dus nog niet veel beter. wel fijn dat ze naar je vriendinen konden. hoop dat ze snel op kapen zo ben even heerlijk in bad geweest. echt fijn zo alleen normaal wil ze altijd wel mee. of komt ze 100 x kijken en dan der armen in bad mauwen nat en zo
@ lique: eerlijk gezegd wel! Viel me reuze mee... Alles wat ik uitgegeven heb, was betaalbaar tot nog toe, hahaha!!! Enigste waar ik nog mee zit is dat we waarschijnlijk naar Derek Ogilvie gaan en ik schiet voor 1 vriendin voor, omdat ze dat ook vaak voor mij heeft gedaan, dat is nog niet zo'n probleem, maar moet ook bestellen voor de andere 3 dames, die dus het geld moeten overmaken en hoop dus ook dat ze dat gewoon dan meteen doen, want totale kosten van die kaartjes zijn wel effe 190 euries.... Dus heb wel op aangedrongen dat ze echt even meteen moeten overmaken omdat ik dat niet zomaar uit mijn huishoudpotje kan missen... En wil eigenlijk nog heel graag 2 kaartjes bestellen voor studio 100 in juni volgend jaar voordat ze op zijn @ juud: spannend, ik duim voor je!!! @ binna: ja waren we maar miljonair zodat we nooit meer met zorgen naar onze rekening hoefden te kijken, of niet dan?!
@Chantal, gewoon nu al een mailtje met verzoek versturen aan je vriendinnen. Zo doen we dat hier ook hoor, lijkt me niet meer dan normaal. Wanneer gaan jullie en is er een speciale reden. Ik ben ook 1x geweest.
We gaan 21 november en speciale reden, hmm, gewoon nieuwsgierig, ben benieuwd of ik hem in het echt ook zo geloofwaardig vind, hoe zo'n show gaat en natuurlijk ben je altijd benieuwd of er iemand die je kent doorkomt, al is die kans klein... De andere dames zijn ook erg benieuwd, ook of je voor de show nog iets moet invullen of vragen worden gesteld
@Chantal, ik was naar een theatershow. dus niet zoals het er op tv uit ziet. Wij hoefden niets in te vullen. Het is zeer knap wat hij allemaal weet. Maar op TV heb je ook het idee dat hij iemand helpt. In het theater lijkt hij veel meer bezig met het laten zien wat hij kan. Heel oppervlakkig zeg maar. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.... Het was heel leuk om mee te maken en natuurlijk waren we teleurgesteld dat we er niet uitgepikt werden, haha!
@juud vet grapig zie nu dat we ons op de zelfde dag hebben aan gelmeld alleen lul jij meer als mijn @chantal ahhh als dat toch eens mocht al is het maar voor 1 maand of zo
@ Juud hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, wel mooi dat het gesprek erg goed ging. @ Binna heerlijk he als je ook eens iets zelf kunt doen @ Chantal lijkt me ook erg gaaf naar Derek toe gaan maar vind het best prijzig. Op mijn rekening kijk ik soms ook liever niet valt dan zo tegen Dacht echt dat het tegen zou vallen een thuis studie maar vind het echt leuk, krijg allemaal tienen terug voor mijn huiswerk. Ga vanmiddag met Toby appeltaartjes maken dus hoop dat hij zo wakker is
@ lique: dat idee heb ik soms ook nog wel van tv hoor, dat ie meer info meldt, die de persoon in kwestie zelf ook wel weet en geen boodschap doorgeeft, maar ja daarentegen denk ik ook maar weer dat een geest maar sterk genoeg moet zijn om door te komen en daarnaast ook een boodschap hebben/ willen doorgeven... @ vogeltje: vind het ook prijzig hoor, maar sommige dingen doe ik gewoon, omdat ik verder toch geen vaste hobby heb of maandelijks sport of wat anders, wat geld kost, dus dit is dan gewoon echt voor mij omdat ik vind dat ik ook wel eens wat ontspanning verdien! leuk appeltaartjes bakken! Ik ga dit weekend met Isa muffins bakken en versieren en twijfel om een minitaartje te maken, we vieren haar verjaardag zondag nl. Ze mag helpen met versieren met fondant enzo...
Dat zal ze zeker leuk vinden je eigen muffins maken. Ik maak de taartjes nu ook in een muffin vorm zo heb je 12 kleine taartjes. Makkelijk om te maken en erg leuk.