Nou meiden bijlezen heeft geen nut meer omdat er een fout was op zp is ons forum verdwenen! Dus maar effe een nieuwe aangemaakt
sem drinkt uit een beker hij neemt echt slokjes goed he. Hij had het na 1x al door. Hij knoeit nog wel hoor haha
JEEEEEJ we kunnen er weer op! Kreeg al bijna afkickverschijnselen hihi. MAAAAR het is wel een nuttig dagje geweest zo! Heb gestoft, gestofzuigd, gedwijld, gewassen, was op gevouwen, afgewassen, galerij geboend, keuken schoon gemaakt en aaaaaalllles wat daarbij hoort! Dus heb het nog een soort van druk gehad hihi.
Zo hé hé, gevonden!! Ben een week niet geweest volgens mij dus geen idee hoe het met iedereen gaat!!! Hier een paar zieken gehad, zelf naar de HA geweest ivm dat vloeien nog steeds... wordt er kierwiet van. Nu slik ik de komende 2 weken orgametril. Dat is een hormoon dat een zwangerschap simuleert zodat ik nu ophou met vloeien en dan na 2 weken echt goed ongesteld wordt. Leuk, schijnzwanger zijn. Met bijbehorende snacktrek, chocotrek (ik heb nu choco-herbalife genomen ) en stemmingswisselingen. Gelukkig is mijn man er pas morgen weer . Nou ja en verder: veel leren (pfff) en daarnaast ben ik gisteren gestart met een cursus Esperanto. Dat is een internationale taal. Leuk! Hoeist met iedereeen????
Hey meiden, Ik heb jullie weer gevonden. Wat vervelend dat zp was gecrasht maar goed we kletsen hier gewoon verder. Jodel hopelijk hou je nu snel op met vloeien door die medicijnen. Ninja. Wat goed dat Sem uit een beker kan drinken. Bram is gister weer bij het cb geweest en hij is nu 74,5 cm lang en 9320 gram. Als het zo door gaat dan word het nog een erg lange knul. Terwijl wij niet zo lan g zijn.
goede morgen is hier weer lekker feest pfff meneer wil niet meer in de box maar tja hij zal wel eventjes per dag moeten hoor ookal staat hem dat heeeeeeelllllleeeemaaaaal niet aan hij is gewoon boos denk dat ik hem anders maar even in z'n bedje leg omdat hij huild en boos is begint z'n zus dus ook fijn heerlijk
Goedenmorgen. Gevonden. En afgekickt. Hier gaat het wel goed. En zat vanacht wederom op de hap.Even pijnstilling halen. Ach leer er mee leven. Veel bij lezen hoefd niet haha. O ja mijn voorstel uitje winterefteling. Hoe daar opgereageerd is i dont now. HIhi. Vanmiddag verjaardag neefje is 9 geworden. Fijne dag allemaal.
Moguh allemaal, eeeh tis alweer middag hihi! Heeeeerlijk geslapen vannacht! Heb in een coma gelegen hihi. Over het uitje, mijn voorstel was sealife. Maargoed, als iemand betere ideeën heeft zijn deze natuurlijk altijd welkom hihi. Ik ga eens even kijken bij mijn kleine ventje!
Zoonlief denk ik?? Hier trekt ons mannetje zich op in de box en vervolgens niet meer weten hoe je naar beneden komt... Heeft iemand van jullie een leuke tip voor speelgoed om te klimmen/op te trekken ed te oefenen.
ik ben gisteren weer naar de ha geweest. Nu heb ik weer bloed moeten prikken op leverwaardes, iets voor de alvleesklier en nog wat en op gluten. Mijn klachten kwamen veel overeen met coekaliki(wat jij al zei lila) ben benieuwd wat er uit komt. Zo ga effe verder met me tapasbuffet whaaa ik krijg vrienden op bezoek ik dacht laat ik maar eens uitpakken
Hoi Hoi, Beetje jammer dat nu alles weg is....maar ja, ze kunnen er niks aan doen! Ik zal zometeen het lijstje weer ff aanmaken mbt het uitje....
Februari-mama's uitje!!! Wanneer: Zaterdag 22 januari Waar: Nader te bepalen 1. Knorretje84 2. Ninja2 3. Dondersteen1 4. Belliebel 5. Evenstar (onder voorbehoud) 6. Super Mommy 7. Mir5555 8. Troelje 9. Ladytijger 10. Pnirmal 11. Lilalief 12. Angelsfire 13. Mammamia 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Ik weet dat er zich al 16 hebben opgegeven maar ben een paar namen kwijt, sta je er nog niet bij, geef je op!!! Suggesties voor plekken om af te spreken: * Sea-life, Scheveningen * Winter Efteling, Kaatsheuvel * Blijdorp dierentuin, Rotterdam * Ouwehands dierenpark, Rhenen * * *
Hoihoi, Zo weer terug in Nederland. We hebben echte een super gave vakantie gehad. Canada is echt heel erg mooi en het weer was ook super. Stijn heeft het ook prima gedaan en hij heeft er weer een hoop bijgeleerd deze vakantie. Hij gaat steeds makkelijker staan en kan zich dan ook met 1 handje vasthouden. Hij kan stukjes echt kruipen (ipv tijgeren), gaat zelf zitten en kan ook zelf op zn knietjes gaan zitten. En hij kan papa en mama zeggen. Meestal zegt hij dan mamamamama of papapapapa, maar hij lijkt het wel bewust te doen, dus das wel super gaaf. Hij heeft alleen last van een jetlag nu. Vannacht was hij van van 11uur tot 4uur wakker en daarna heeft hij nog tot 11 uur geslapen en ligt nu weer te tukken. Hopen dat het vannacht beter gaat, want afgelopen nacht was hij echt in paniek de hele tijd. Ik dacht trouwens dat een hoop bij te lezen had, maar valt gelukkig weer mee . Met jullie alles verder goed?