DELILAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEIS!!!!!!!!!!!!!! Ik had stiekem al een beetje een vermoeden hihi! Je "kwaaltjes" waren iets te bekend !
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik was eigenlijk net weer met de pil begonnen, we wilde wel graag een 3e, mocht ook nu maar even wachten vonden we voor ons eigen idee wel wat fijn. Toen had ik een nieuw recept voor de pil besteld maar omdat ik bij een nieuwe apotheek zit en dit de eerste keer zou zijn dat hun de pil zouden verstrekken had ik een recept van de huisarts nodig of de verpakking van de pil. Maar de verpakking van de pil, het doosje was al weg want die was nog van de zwangerschap van Thyrza en mijn huisarts was aan het verhuizen dus kon geen recept regelen maar moest die dag wel beginnen met een nieuwe strip... Nou ja, niet gedaan dus en gedacht; 'als het komt, komt het' we hebben niet ons best gedaan om niet zwanger te raken. We wilde sowieso nog een 3e kindje dus we dachten "we zien wel" en gister een test gedaan maar m'n gevoel zei het eigenlijk al... Ik vind het super spannend en zie nog wel wat beren op de weg hoor, is toch wel druk allemaal maar goed, het heeft zo moeten zijn en we zijn wel heel blij natuurlijk En ik denk dat de bewuste keuze voor een 3e misschien anders wel moeilijker was geweest als alles verder thuis loopt etc. dan denk ik dat je ook snel tevreden bent, misschien? Ik weet het niet hoor
hahaha zou leuk zijn nog meer zwangeren!! Channie ook hoor dit jaar nog Of nee die moest 1 januari testen? @Delilah dus weer in aug uitgerekend?
Joehoeeee leuk Delilah!! Heerlijk geniet ervan en wij genieten op afstand beetje mee! Wat bedoelen jullie met test openen?? Was je iets van plan Delilah?? Heb drukke dag voor de boeg vandaag, om 10u afspraak kinderpsycholoog en daarnaga ik kerststukjes rondbrengen in Rotterdam eo naar oma, moeders etc,...bleggg heb geen zin maar die mensies worden dr zo blij van. Heb je dat helemaal zelf gemaakt???? Ja oma (4x achter elkaar) Meid wat prachtig dat had toch niet gehoeven. Oma een paard heeft hoeven, fijne dagen oma,...ppffff
@ delilah, WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd. wat leuk en spannend zeg, hartstikke gaaf (voor jullie)
Delilah, wat heb je je dan lang in kunnen houden met een test! Ik snap je wel qua praktische beren. En tegelijk idd wat een wonder weer!! Ga je het al vertellen aan mensen of hou je het nog even stil? Snel aan de foliumzuur!
Oja meiden ik heb bonnen van het kv voor newbornluiers een pak van 18 gratis. Geldig tot 31 dec. Als je het wil pb me je email dan mail ik het je
Juud, haha, mooie buik hoor! Flink ook al! Pp, veel plezier/succes! Hoe is het met suus dr voetje? Lique, wat een heerlijke foto's van je mannetjes. Vince wordt ook al een hele kerel zeg! En net zo' mooi ventje als zijn grote broer! Jem, ook leuke foto's! Zo kunnen we Lieke beter bewonderen . Wat een rijkdom 2 van die prachtige meiden! Gezellig dat je meeschrijft! En wat leuk, taarten maken! Ik ga komende week weer 1 maken, maar wat een klus altijd! Iemand nog ideeen voor Jort's taart? Marleen, sorry flauw grapje. Hoe gaat t met je gezondheid?
Juud, ik denk dat jij daar meer aan hebt dan de meeste meiden hier! Happy, ik hoop dat jij (en chantal!) ook snel aan de beurt zijn!
@Juud, waarom maak je jezelf er niet blij mee? Zijn prima luiertjes hoor voor de eerste weken! En ondanks die verwachtte 10 pond passen ze er echt wel in. Jemig wat een mooie ronde buik zo van voren.. En dan mag je nog 2 maanden, haha!! @Delilah, wat heerlijk dat het zo makkelijk is gegaan. En inderdaad fijn als de 'keuze' voor je gemaakt wordt, haha!! EN dat wordt wederom een zomertje vrij, LEKKER!!! @2012!!!! ik hoop dat alle meiden die weer graag zwanger raken dat ook daad werkelijk worden! @Lauwie, het gaat zo hard, Vince wordt inderdaad alweer een mannetje! Ook wel lekker hoor, haha!! BUMBA taart? DIEGO? CARS? Ballen? diertjes/jungle! @Petra, hahah, voor jullie,hahah! Je moet er echt niet aan denken?? Als ik het zo lees, denk ik, ohhh leuk... maar dan denk ik na, ehhh, NEEEEEEEE, hihi. Mijn zusje gaat er ook weer voor ,dan zal ik ook wel denken ohhh, wel leuk... hihi!
@ Delilah: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!! Jee ben ik nou zo dom, ik zag dit dus echt niet aankomen. hahaha