Ik ook!! 10x beter dan die matjes,... En hergebruiken bij je kids. Die nachtmerries had ik ook, werd door ratten bewandeld,..hhllgg
Grrrrr had net een hele reactie klaar, druk ik op een verkeerde toets. Even kijken wat ik nog weet. @ Juud: je feestje ziet er gezellig uit, jammer dat ik zo ver weg woon hoor............. Hoe gaat het nu met het rommelen in je buik? @ Tesske: succes met je 1e halve werkdag Wat een naar nieuws van die jongen @ Delilah: ik zal zo op fb je filmpje even bekijken @ Jem: succes met strijken, ik ga zo ook even in huis aan de slag @ Sjorsje: jij succes met opruimen/schoonmaken van de keuken @ Petra: jij schrijft altijd van die berichtjes waar de energie vanaf straalt, fijn om te lezen Heerlijk paardrijden op de vroege morgen Wij hebben een leuk weekend gehad. Zaterdag wedstrijd van Joelle gehad. Zoals een aantal al gelezen hebben: ZE IS 1E GEWORDEN!!!! Ze is nu provinciaal kampioen van Drenthe op haar niveau. We zijn zo trots op haar, ze heeft het ook super goed gedaan. Ze heeft zich nu dus geplaatst voor de voorrondes voor het NK. Gisteren hebben we lekker gezwommen. Daarna nog op verjaardag van ons nichtje.
@miran meid ik snap het hoor! En je hebt het ook nog eens zo druk met je meiden! Stoer hoor van Joelle
Ja heb net gestofzuigd en een was gedaan dus moet weer ff zitten Hoe is het met jouw schoonmaakskills?
@ Sjorsje, het gras lijkt altijd groener aan de overkant! Volgens mij valt dat altijd tegen hoor! @ Juud, echooooooooo ik zit op m'n werk! @ Miranda, wat goed van je meisje!!! Wow!
Juud m'n keukenblok zelf is schoon (van de buitenkant dan) en ik heb tegen Ard gezegd dat ie woensdagmiddag mee kan gaan poetsen. En hij zei dat dat goed was, nou het zal mij benieuwen, haha. Als de kindjes vanavond op bed liggen nog stofzuigen en dweilen.
Juud; die waterdichte molton is geweldig. Heb ik bij beide kids gebruikt! En nu bij Danique op bed voor evt ongelukjes. Leuk he verlof en verder niemand hier. Saai Ik heb dus veder nu al geen idee meer wat er geschreven is. Vandaag lekker gewerkt, net thuis van sporten en ben lekker moe. Ga dus vroeg het bed in. De komende dagen ben ik druk. 's avonds ook vergaderingen, helaas Heb wel vanmiddag afspraken gemaakt voor kennismaking basisschool en kdv/bso. Volgende week maandag gaan we naar beiden toe. Heb er zin in!
Hoi dames, Sorry dat ik even afwezig ben, maar heb een energy level van 0,03.... Al mijn vrije tijd lig ik praktisch op de bank. En op tijd in bed... Echo van vanochtend was helemaal goed Ik heb het hartje zien en HOREN kloppen, helemaal geweldig, wonderbaarlijk zo'n sterke hartslag al. Ben vandaag precies 7 wkn volgens de echo. Al met al ziet het er goed uit en vond de gyn. het erg positief om zo duidelijk de hartslag te zien en horen. Over 2 wkn weer een echo. Ik ben erg blij