Haha pp, nou in de singel/gracht hier zit t vol met ratten. Toch maar niet . Heb je er geen trauma aan overgehouden? Klinkt niet echt fijn!
Zijn er hier gegeadigden voor uitverkoop bij Rucanor sports? Dat is hier op de Moerdijk, allemaal leuk sportkleding voor weinig geld zo af-fabriek! Zo ja dan zal ik jullie informeren als het weer zo ver is. Sportschoenen voor die kids kosten 8 euro (leuk voor de gym straks) sportshirts, zwem, tennis en voetbalspullen allemaal voor weinig. Ik heb ook katten 2 Lou en Isa de Leguaan (ja is een kat), ik heb 4 konijnen Beau, Zwieber de Vos (ja is een konijn), Punkie en Lily. 2 caviaas die zijn soort van naamloos, 2 goudvissen maar die staan op de nominatie om weg te gaan, staan op mp, ik sta alleen die bak te verschonen en niemand die er naar kijkt hier. En een labrador Kyra en Golden retriever Jayda. En op papier heb ik nog 2 paarden maar niet lang meer
Jij mag eten voor 2, juud . Ik probeer ongeveer het gewicht van mijn 2 kinderen af te vallen. (ok iets minder, ik denk dat ik er na 23 kilo niets meer af krijg en ze wegen samen bijna 29 denk ik). Ik kom aan het eind vd avond nog wel ffmelden of t gelukt is. Zijn jullie mijn stok achter de deur
Gezellige beestenboel bij jullie, pp! Zijn jouw dametjes soms dora fan? Ik ga weer op hoteljacht! Fijne avond!
Oooooooh lekkerrrrrrrrrrrr! Ik heb sinds gisteren zo'n trek in chocola en nu zag ik net op de kalender dat ik ergens rond het weekend ongi moet worden. Ik stond al met de la open, maar toen bedacht ik me dat ik vanmiddag al chips op had dus heb maar een appel gepakt. Bah ik vind er geen zak meer aan aan dat lijnen haha! Het gaat me ook veel te langzaam .
Meiden ff wat anders. Giulia is erg huilerig de laatste weken, dus gisteren gevraagd waarom ze zo verdrietig was. Ze zei ik zie opa Piet bij de boekenkast en die pikt kinderboekjes. Opa Piet had een bruine broek en een groene pet en is de opa van heksenoma (mijn schoonmoeder). Wij kennen geen opa piet, bij navraag echter blijkt de opa van mijn schoonmoeder echt Piet te heten, droeg altijd een pet en vaak bruine broek (boer). Wat moeten we hier nu weer mee???? ze heeft mijn opa en angelo zijn vader ook vaak gezien maar daar moet ze van lachen en dat vindt ze niet erg....
marleen, het enige leuke van lijnen is resultaat zien en daardoor lekkerder in je vel komen. ik hoop dat je het resultaat snel gaat merken en dat het je heel erg motiveert!
Juud dan moet je hardop zeggen: Opa Piet, wij vinden het erg leuk dat je hier zo vaak komt kijken, maar Giulia wordt er erg bang van. Wil je aub niet meer zo vaak langskomen. Meestal werkt dat wel.
He dames; Lauwie; ik vind het echt zo super knap zeg dat jij zo goed afvalt. Ik ben dus weer niet afgevallen deze week. Maar ook niet aangekomen. Klinkt heerlijk die reis die jullie willen maken Danique gebruikt haar storio nog heel veel. Ik vind het echt een superluek ding; muziek kun je erop zetten. Koptelefoon kan erbij op. Je kunt kleuren, foto's bewerken, letters schrijven, verhalen horen. Je koopt inderdaad spellen erbij. Wij hebben dora en sam in de stad (zit er standaard bij) Daarnaast heb ik nog roodkapje gedownload van de punten die je er bij kijgt. En ook iets over verschillende landen met allemaal afbeelden van die landen. Vindt Danique ook geweldig! Vind het echt een aanrader, juist ook omdat het niet alleen plezier is, maar er ook educatieve kanten aan zitten Juud; ga eens bevallen joh! Petra; ik moet ook nieuwe bikini's voor Danique. Ik koop alleen tegenwoordig maat 128 en dat past mooi :S Broeken moet ik maat 110 hebben. Kleine meisjes worden groot! Sjorsje; bah klinkt vervelend dat plekje op LIanna's hand. Hoop dat het snel over is. @zwemles; wij gaan knuffelzwemmen al vanaf Danique een half jaar is. Wij mogen du smet 4 in 1x doorstromen. Danique kan alles al wat ze bij de eerste 3 bandjes moet kunnen. Hoop dus dat ze snel de rest ook gaat leren straks. Ach we zullen zien @mijn gesprek vanmorgen; de directeur van de andere school zag het dus ook absoluut zitten dat ik daar kwam werken. Het liefste had ze gezien dat ik snel begin. Ze gaat dus morgen in overleg met de algemeen directeur om te bekijken wat dit jaar nog past in de formatie. Dan moet er een invallen komen voor mijn groep en dan kan ik beginnen. Volgend schooljaar mag ik dan gewoon daar 1 dag per week heen. Dit jaar zal het 1x per 2 weken zijn ofzo, omdat de formatie gewoon al vol zit. Zou vanavond oudercommissie hebben van het kdv. Maar dat werd afgebeld. Vond ik helemaal niet erg. Heerlijk een avondje thuis. Zit dus al lekker in pyama op de bank. Was net lekker onder de douche en duik straks mijn bedje in.
juud: sjorsje heeft gelijk. Je kan geesten wegjagen door te zeggen dat giulia er bang voor is en dat hij niet meer terug mag komen. Als ze er daarna nog last van heeft kun je ze weg krijgen door witte salie te branden. Moeilijk hoor! Hier ziet malou mijn broertje en opa en oma wel eens maar dat vind ze niet erg.
@ Juud: Thomas heeft er ook een poosje zo'n last van gehad. Hij wilde echt niet meer in zijn eigen kamer slapen. We hebben toen samen diegene "weggejaagd" door te zeggen dat diegene niet meer bij Thomas op zijn kamer mag komen want Thomas vond dat niet leuk. Wonderbaarlijk hielp het nog ook. Vlak daarna kwam hij vertellen dat zijn oma vaak bij ons voor het raam naar binnen staat te kijken en dat ze 's nachts door het raam naar binnen komt, eventjes bij hem komt liggen en dan weer weggaat. We hebben het er heel luchtig over gehad en daarna heeft hij het er nooit meer over gehad.
De 1e 2 weken had ik meer energie, maar nu ben ik steeds doodmoe. Vanmiddag waren de jongens ook weer ruzie aan het maken (Jasper had vreselijk veel slaap en werd vervelend) en dan baal ik vreselijk en ga ik dus snaaien . Ik val nog steeds af, al is het heel langzaam, maar heb echt even een dipje!