ik ook. nou vind ik het wel een fijn idee dat de hond gigantisch gaat blaffen als iemand in de buurt van ons erf komt
nee hoor dat doe ik ook niet als ik ga strijken neem ik ze mee naar boven of strijk beneden. alleen s morgens als ik douche zitten de twee dames op ons grote bed tv te kijjken maar ik douche wel met de deur open
ik ook. nou vind ik het wel een fijn idee dat de hond gigantisch gaat blaffen als iemand in de buurt van ons erf komt
Hoi meiden, bedankt!! Ik kreeg de echo en had gezegd dat ik vanmorgen wat roze had dus me zorgen maakte. Er was een echoscopiste in opleiding dus dat zorgde sowieso al voor wat zoekwerk maar buiten af was niks te zien dus toen een inwendige echo en ik zag 'm al hangen, er was niks te zien. Het vruchtzakje werd opgemeten en gaf aan 9 weken en een paar dagen dus waarschijnlijk is het vruchtje echt net afgestoten anders was de vruchtzak nooit zo verder gegroeid. Nu is het hopen dat mijn lichaam idd zelf het gaat afstoten verder anders moet ik over 2 weken naar het ziekenhuis en krijg ik medicatie om weeen op te wekken en dat lijkt me wel heel heftig dus hopelijk hoeft het niet zover te komen. Vanmorgen was ik wel erg verdrietig maar nu lijkt het alsof het nog binnen moet komen?! Weet niet, beetje vaag...
Wesley laat ik wel alleen beneden als ik naar de zolder ga om een was op te hangen maar hij komt altijd na 3 min. meteen achter me aan. Ik douche ook meestal als mijn man er is maar dat is vooral omdat Wesley niet gaat spelen maar op de badkamer gaat klooien en dat vind ik irritant. Ik zou 'm denk ik niet alleen laten als ik naar buiten ga maar dat komt ook vooral omdat hij zich slecht kan vermaken. Als hij rustig een half uurtje zou spelen met een puzzel ofzo dan zou het anders zijn... Denk ik! Ik vind mensen geen slechte ouders als ze hun kindjes wel even alleen laten, ligt denk ik ook wel aan wat voor kindje je hebt. Maar er kan ook iets gebeuren als ik op de wc zit, maar zelfs dan huppelt Wes vaak achter me aan :S
@ Juud, bedankt voor het doorgeven nog trouwens! Had echt even geen zin, was zo vol van alles en mijn schoonouders waren hier en daarna kwamen zwager en schoonzus aan en toen mijn vader met z'n vrouw dus was ook even meteen volle bak... Wel fijn voor wat afleiding...
@Delilah, ohh meid wat onwijs K$%^&, veel sterkte. Knuffel! Heb het druk, dus zwaai even naar de rest.
Ik laat de meiden ook nooit alleen hoor, niet omdat ik dat niet wil maar omdat ze vrij snel catfight hebben als ik niet in de buurt ben. Leonie laat ik wel een s alleen als ze geen zin heeft om mee te gaan de honden uit te laten. Die veroerd zich niet voor de tv. Ik vind het geheel kind-afhankelijk hoor. Sommige doen gewoon niks stouts als lades leeg halen etc. Suus zou dat allemaal wel doen hoor. Delilah: Nogmaals sterkte hoor. Lijkt me wel even moeten zakken zeg maar. Vanmorgen was je nog zwanger, in je hoofd in ieder geval zeker, en nu niet meer. Triest en heel jammer, sterkte!
Bedankt meiden! Het komt nu wel even binnen! Ik was ook nog even bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was maar ze hebben alle gecontroleerd en dat leek niet zo te zijn. Ze zagen wel een cyste maar dat schijnt normaal te zijn??!! Ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren?! Vind het wel erg sterk, al die weken kijk je uit naar de dag dat je de echo hebt en dan breekt die dag aan en loopt het zo als vandaag, gister was ik nog redelijk onbezonnen zwanger... Ze belde net voor de auto en die was voor 300 euro door de APK met een paar nieuwe banden en een kleine beurt dus dat is toch weer een meevaller maar had liever de mee en tegenvaller andersom... Nou ja... @ Juud, hoe is het met jou? Al aan het bevallen???
Een Jack Russell: Puck Een Labrador: Beer 4 katten: Bommel, Paddington, Youp en Bella Frans Hangoor konijn: Louis Hollander konijn: Guus Hamster: Suus Cavia: Percy Vissen in aquarium en vijver en pony Tommy