Goed! Op dit moment breken de nachten wel een beetje op... slaap al maanden geen enkele nacht door. Maar daar hebben er meerderen last van, lees ik hier! Verder druk met verhuisvoorbereidingen!! Plannen maken, inrichting bedenken enzovoort. met de meiden gaat het erg goed. Het zijn echt geweldige zussen samen. En jij nog even hè? "geniet" nog even van de laatste loodjes!! En dan hopelijk 'echt' bevallen. Fijn dat ook het ventje er klaar voor ligt...! Spannend hoor! In die zin leef ik ook wel weer met je mee, omdat Hanne natuurlijk ook met een ks geboren is. Ik hoop echt voor je dat je nu vaginaal kan bevallen! Groetjes, Arri
Delilah; wat een vreselijk treurig bericht zeg. Heel erg veel sterkte voor jullie. Carmen; gefeliciteerd met je goede eindgesprek. En fijn dat jullie nu een beslissing hebben genomen voor wat betreft de school. Had je nog wel een goed gesprek gehad op de reguliere school? Juud; nog niet aan het bevallen? Mag je gewoon overtijd lopen na een ks of niet? @party binna&Juud, ben die dag ook in de buurt, want zit met Danique bij k3!!! Maar helaas dus niet voor de party @bikini of badpak; ik vind bikini's erg leuk staan. Ook met bovenstukje. Ik vind juist alleen broekjes echt niet leuk voor meisjes. Voor Eline vindt ik een bikini dus nog niet leuk. Ze moeten wel zelf kunnen lopen daarvoor @alleen thuis laten. Ik loop wel eens naar de brievenbus als de kids alleen thuis zijn. Maar dan slaapt Eline of zit lief te spelen. Ben dan binnen een minuut weer terug en kan ons huis zien. Met de was naar zolder doe ik ook wel als de kids beneden zijn. Strijken doe ik wel beneden, maar ook meer omdat ik op zolder de ruimte niet heb om fatsoenlijk daar te zijn. @mijn gesprek; de algemeen directeur heeft alles goedgekeurd en was zelfs van mening dat ik niks had aan 1 middag per 2 weken. Dus mag structureel 1 middag inde week gaan gebruiken. Jippie! Nog even kijken hoe, wat en wanneer en hoe we het rond krijgen, maar ik ben blij met deze nieuwe uitdaging in mijn werk. Ik voelde me een beetje inkakken Miepie; ik hoop toch zo dat het met Jens snel beter zal gaan. Sneu dat je nu weet dat het mannetje dus ergens last van heeft en daar zijn buien vandaan komen. Hoop dat de buisjes hem goed helpen! uhm uhm uhm, ik weet het verder niet meer. Wil alleen nog even zeggen dat ik heerlijk weekend heb! En zelfs 1 dag langer dan anders. Ben gewoon maandag ook vrij!!!!!!!!!!!!! Heerlijk, ik ga genieten van mijn meisjes
hoe vinden jullie onze poesjes? zo waren ze in slaap gevallen nadat ik ze op had gehaald bij opa & oma. toen we ze wakker maakte was het trouwens gedaan met het vredige gevoel
Petra wat schattig!! Alieke gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging. Ik heb vanmiddag gesprek gehad met gezin en zorg (of zoiets) over Lianna. En ze gaan kijken of ze iemand kunnen regelen die in de klas gaat observeren om te kijken wat Lianna dan doet of juist niet en of ze daar tips voor kunnen geven. En de juf gaf later op school aan dat ze een gesprek wil met Ard erbij om oa over de citoscore te praten, die zal dus ook wel verder onder de maat zijn.
@arri ik hoop het ook al ben ik wel bang! Wat rot van je slapeloze nachten dat kan een mens breken! @alieke wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! @ Petra aaaah wat een muppies echt lief! Ik ben nu de laatste dingen aan het pakken. Kon de kruikjes niet vinden heb ik nu gevonden. Heb alvast een slaapzak beneden gelegd voor als mijn schoonmoeder hier komt slapen als we in de nacht naar het zhuis moeten. Heb alle flesjes opgezocht en in de vaatwasser gedaan. De opladers van de telefoons en Angelo zijn boek vast beneden. Zoals ik het nu opschrijf lijkt het bijna of ik vannacht ga bevallen hahaha Giulia was weer huilerig vandaag snap er niks van
delilah, ik schrok me kapot toen ik bij de tandarts las dat de echo niet goed was! wat schrikken zeg! is ook niet gek dat je emoties vandaag op en neer gaan van heel verdrietig, naar een leeg gevoel, naar nog geen besef. sterkte meis! had je het wesley eigenlijk al verteld? ot heeft met fases ook dat ze het moeilijk vindt als we weggaan. laatste keren ging het wel goed, maar ik herken wat je bedoeld duster, meis ik weet nog zo goed hoe ontzettend slecht ik moe voelde toen wij in de maanden van slechte nachten zaten. sterkte! hoop dat het na 9 feb over is en jullie allemaal aan je nachtrust gaan komen! even alleen laten: komt eigenlijk niet voor. zou hooguit naar de buren zijn, want ik ga niet weg de straat uit, maar dan wil ot altijd mee. in huis doe ik het wel gerust. als ze bijv om 4.30 klaar is met slapen . en als jort 's ochtends weer in bed gaat, dan ga ik douchen. soms gaat ze mee om op mijn iphone te spelen, maar meestal wil ze liever beneden blijven. ik zet dan wel de tv aan omdat ik dan weet dat ze daar wel naar kijkt. petra, schattig! vandaag naar de tandarts geweest en het viel voor het eerst een keer mee! ik dacht dat ik nog een wortelkanaal behandeling moest, waarvan de kans van slagen klein was en de kans dat ie alsnog getrokken moest worden. deze was gelukkig afgelopen jaar als als gaatje gevuld. had nu ook niks, alleen een afspraak bij de mondhygieniste
alieke, wat leuk dat je je ib taken uit kunt breiden! carmen, nog gefeliciteerd met het slagen voor je opleiding! sjorsje, ik heb geloof ik ff wat gemist. wat was er dan met lianna op school? hadden jullie om een afspraak gevraagd of de school? en wat is dat dan voor instantie?
He Alieke dat is leuk!! Petra die foto is echt uberschattig, zijn ze goed samen? Of heb jij ook wel een scatfight. Leonie en Suzanne verschillen enorm van karakter, ik denk dat het daar misgaat hier. NU gaat het ook wel periodes heel goed hoor maar de laatste dagen is het weer raak. Gaan ook veel te weinig naar buiten met dat schijtweer. Ppfff dagje Efteling plannen zodra het weer goed is! Juud is ook klaar voor de start evenals Mario, komen dan!! Ik heb heel d edag met de kids gespeeld, vroeg rond de klok van half 9 had ik al 2 uur strijk weg. Verder alleen maar voorgelezen, spelletjes gedaan, catering gedaan voor de dames enz enz. Relaxed dagje dus!
@ Sjorsje: Maak je je zorgen over de cito? Ik heb er nog niks over gehoord. Misschien dinsdag wel met het 10 min gesprek. Ik ben er wel benieuwd naar. @ Juud: jaja, je nestdrang gaat steeds serieuzer worden hihi! @ Alieke: Wat leuk en lekker positief allemaal. Leuk hoor! Ook wel een ego boost denk ik! @ Petra: waren ze not amused toen ze wakker gemaakt werden? Ach, ze zijn zo schattig op de foto! @ Arri: He bah gebroken nachten breekt je op een gegeven moment op he?! Hier geen last van. Hier breken ze overdag de tent af, ook niet alles... ------------------------------------- Jeroen wordt in mrt 40 en ik had bedacht om kaartjes te geven voor 3 dgn North Sea Jazz, valt het precies in het weekend dat we op vakanie gaan....ggggrrr. Nu moet ik weer wat nieuws verzinnen. Ik zit nu te denken aan een I-pad2 met alles van de zaak erop en een presentatie portefeuille erbij. Lastig! Ik lig heerlijk in bad. Met de nw ketel wordt hij tenminste helemaal met warm water gevuld ipv halverwege lauw/ koud water! Wat een luxe haha!
Lauwie, de juf vindt Lianna: heel slim, leergierig, niet flexibel met het omschakelen naar andere opdrachtjes, koppig, sociaal-emotioneel loopt ze achter en ze luistert niet goed. 2 weken geleden gaf ze het advies om contact op te nemen met het CB, maar daar valt ze niet meer onder omdat ze 4 is. Daar ben ik vandaag dus geweest en omdat ik het gedrag thuis niet herken leek het haar verstandig om er een derde naar te laten kijken. En toen ik dat de juf vertelde begon ze over die citotoets en dat ze de uitslag heel graag wil bespreken en ze keek er niet bepaald positief bij.
roos & Suze zijn eigenlijk bijna altijd wel lief voor elkaar, behalve als Suze in het nauw gedreven word.......als in een deur die word dicht gehouden dat vind ze niet eerlijk en dan reageerd ze niet eerlijk met in het ergste geval.."bijten" Na het samen slapen op de bank was het bij beide hele dikke tranen bij het wakker worden @ Sjorsje, het klinkt allemaal wel heel heftig, maar als jij het niet herkend van thuis zal ik me toch nog geen zorgen maken totdat je iets officieels weet
@sjorsje wat apart dat zij dat zo zien? Herken je hier Lianna niet in? Hmmm mijn urine is ineens oranje achtig....zou dat wat zijn?
Ik ben erg benieuwd wat de observator gaat zeggen. Ik wacht maar gewoon af. Juud geen idee wat dat is. Zou even de VK bellen.
andy is naar een vergadering en ik ga lekker in bed tv kijken. @ juud, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht
Petra jij ook een lekker avondje voor jezelf. Ik zit alleen op de bank, Ard is uiteten met z'n collega's. En ik zat me al heerlijk te verheugen op een nieuwe aflevering van Castle op SBS6, maar zit nu naar de Winner te kijken.
Zit ook alleen, Angelo geeft een workshop. Wat urine betreft ik heb goed gedronken.... Heb ook beetje benauwd gevoel dus.als zo blijft bel ik zhuis.
Juud; zou ook even bellen, al is het maar om even je klachten te delen met iemand en hun visie te horen. Sjorsje; wat raar zeg. Hebben jullie zelf ook die signalen bij Lianna of helemaal niet? Soms kunnen kids anders zijn op school dat thuis, maar meestal laten ze thuis hun ware ik zien en zijn ze thuis opstandig en op school braaf. Vreemd dus dat Lianna het andersom zou hebben. Ook vreemd dat ze haar heel slim en leergierig vinden, maar dat ze de toetsen onder de maat zou hebben gemaakt. Lijkt me niet stroken met elkaar. Ben benieuwd wat de juf jullie te vertellen heeft Bedankt voor jullie felicitaties op mijn baan. Ben er echt blij mee. En idd een ego boost. Gewoon het idee dat ze mij op een andere school willen hebben als ib-er doet me goed. Maar maakt me aan de andere kant ook wel weer gespannen, kan ik het daar wel zo goed doen als het moet. Zullen ze daar wel tevreden zijn. Hoe zullen mijn collega's reageren, ga toch midden in het jaar weg en er moeten (nood)oplossingen worden getroffen. Maar in elk geval zie ik het als een ontzettende uitdaging en wil ik mezelf daar echt goed neerzetten. Ik ga er dus voor de volle 300% voor