Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En toch twijfel ik of ik moet bellen heb verder wat vage klachten...mss wacht ik maar tot morgen?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou had bij gelezen maar toen kwam er van alles tussendoor en nu moet ik nog gaan reageren....

@ Sjorsje, heftig meis! Ik hoop dat de stappen die ondernomen worden voor verbetering zorgen, op wat voor manier dan ook!

@ Alieke, gefeliciteerd meis! klint goed, fijn dat de directeur er ook zo in stond!

@ Juud, als je je verder ook niet goed voelt kun je altijd bellen natuurlijk! Hoe is het nu?

@ Arri, ja gebroken nachten breken op, helemaal overdag als je druk bent met 2 kindjes! Fijn dat verder alles goed gaat! En succes met alle verhuis/inricht toestanden!

@ Chantico, fijn wat van je te horen, bedankt meis! Hoop dat je gewoon blijft mee kletsen hoor :( Gewoon wanneer het jou uitkomt!

@ Marleen, heerlijk badje dus :D Heb weer 5 voetbalplaatjes gekregen vandaag :D het posten is alleen niks geworden vandaag maar het ligt klaar meis, echt waar ;)

@ Lauwie, fijn dat het meeviel bij de tandarts! En ook fijn dat je mijn situatie met Wes herkende! Misschien toch een bepaalde fase waar ze in zitten.

Zo, dat was alles wat is blijven hangen...

Oh nee, Petra's schattige foto :D zo zoet!

Hier kwam vanavond een vriendinnetje aan en m'n schoonzusje, zo lief! Toch wel fijn om nog even van je af te praten!

En mijn leidinggevende mailde net terug en dat was een superlief mailtje met alle begrip dus dat is super fijn!

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    delilah: Pff meid wat erg voor jullie! Sterkte er mee!

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: wat een lieve foto zeg!!!! Vind m echt uber schattig!

juud: Gewoon bellen meid. Ze zijn er daarvoor. Als je vannacht er last van blijft houden zit je dat ook niet lekker.

dieren: Wij hebben 2 katten Bo en Belle. Hebben ook een hond gehad (had ik al heel lang) een jack russel alleen dat ging niet zo goed met malou toen en die is nu bij mijn ouders.

Ben een beetje tegen op zetpillen geven aan de kids maar mn man en ik hebben wel besloten om tot 6 februari jens een zetpil te geven voor elke nacht. Hij slaapt dan een stuk rustiger en wordt af en toe heel even wakker. Is heel wat anders als de hele nacht krijssen en met zijn hoofd bonken tegen het ledikant. Zo zielig voor ons mannetje!

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    kids alleen laten: hier laat ik ze ook wel eens alleen. Ben dan boven bezig opruimen of een van de kids in bad aan het doen. Geen probleem maar het is wel zo als het te lang duurt dat ze dan wel ruzie hebben. (spullen van elkaar afpakken enzo)

lauwie: jij had toch een boek over broer en zussen hoe ze leren met elkaar om te gaan? Welke was dat???

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi meiden!

Ik heb al eeen paar uur onwijze jeuk dus toch even gyneacoloog gebeld. En die belt me zo terug, ik word er helemaaaaal gek van :''(

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben teruggebeld, voor nu even geen actie, morgen naar de daycare, alles checken, hartslag, bloeddruk, bloedafname en dan bespreken wat ze gaan doen omdat ik al 38 weken ben! Dus ga proberen te slapen!

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Delilah, Oh wat erg zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

@Juud, spannend dus. Hopelijk heb je nog een beetje geslapen en ben je redelijk fit. Ben benieuwd wat ze gaan doen vandaag. Zal het vanmiddag wel lezen.

@rest, ik heb wel gelezen, maar moet nu gaan werken. Zal van de week weer een keer goed reageren. Fijne dag vandaag allemaal.

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Succes Judith!!!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke wat gaaf dat die directeur zo enthousiast was dat je zelfs 1x in de week kan komen!
    Leuke uitdaging.

Juud, hoe voel je je nu? Ben benieuwd wat ze vandaag zeggen

Delilah, wat fijn he dat je zulke lieve mensen om je heen hebt.

Ik ga zo weer even werken en om 12.00 is de uitvaart van het broertje van mijn vriendinnetje.
    Zie er heel erg tegenop, zal erg indrukwekkend zijn.

Fijne dag allemaal!!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Happy werk ze!

Miepie kan me voorstellen dat je niet zomaar PCM geeft maar bij pijn zou ik het ook gewoon geven hoor.
    Arm ventje en arme jullie!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge :D
    Nou heb welgeteld 3 uur geslapen :x
    Ik ben klaar voor het ziekenhuis! Laat de baby maar komen en ik wil van die verdomde jeuk af :(

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Juud, sterkte vandaag! Heb je verder nog geslapen?

@ Carmen, pfoee dat zal zeker heftig zijn, heel veel sterkte!

@ Miepie, als hij dan beter slaapt zou ik het zeker geven, wat zielig voor 'm :(

@ Happy, bedankt meis; werkse!!

Ik zit met een probleem; ik heb een afspraak bij het cb vandaag, vorige keer was ik 'm vergeten en hebben ze 'm verzet naar vandaag. Nu staat onze auto vandaag ook nog bij de garage vanwege de APK, kunnen 'm vandaag ophalen. Nou, ik dacht dan loop ik wel en hoop dan maar dat het niet giga regent, MAAR de kinderwagen ligt achterin de auto :( wat moet ik nu doen?!?! Kan Thyrza moeilijk gaan dragen. Maar durf niet weer te verzetten... Maar goed, ze krijgt geen prikjes nu zag ik in het boekje en verder gaat alles supergoed dus om me nou in allerlei bochten wringen voor het weten/meten en een klein gesprekje; zie ik ook niet zitten.

WAT ZOUDEN JULLIE DOEN? Wel verzetten?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ik had ook zo'n jeuk op het laatst, op mijn buik en benen. Weet niet waar jij het hebt?

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah kun je niet op de fiets?

Ik heb vooral handen en voeten om gek van te worden!!!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee mijn fiets is nog niet orde, heb nog niet het stuurzitje eraan.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, hou je geen vocht vast? Kan ook daar van komen :( had ik ook. Had het gewoon helemaal kapot gekrabd maar tis echt irritant!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah jawel maar verder nooit jeuk gehad ja een beetje op mijn buik meer niet?
    Oja urine is normale kleur weer.

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; wat naar. Hoop dat ze je een beetje gaan proberen te helpen zodat jullie ventje er snel is!

Delilah; heb je een beetje geslapen meis? En cb, ik zou ze bellen en als je je lullig voelt dat je weer af zegt, zeg je gewoon dat jij of de kids niet goed in orde zijn en je verder geen vragen hebt.
    Er geen prikken hoeven en je dus graag een afspraak wilt maken voor een 11 maand controle en dat je anders tussendoor wel een keer komt wegen. Het is geen verplichting om te gaan hoor!

Ik ga lekker zwemmen met de meisjes! Heerlijk heb er weer zin in. Vanmrogen al dikke heibel met Danique. Ze wil alleen nog maar rokken aan. En ik kon geen match meer maken van legging en shirt dus ze moest maar een broek aan. Nou eigenwijzigheid ten top. Maar nu loopt ze weer vrolijk rond (in een broek ;) )

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Ik heb vanochtend al heibel gehad met Jorja. Ze staat nu eindelijk in de huiskamer, maar ze krijst nog.

Delilah ik zou afbellen en zeggen dat je wel 'n keer met het inloopspreekuur komt.

Juud succes op de daycare.

Gisterenavond kwam Ard thuis met 'n bedrukt gezicht, die was onderuitgegaan met mijn motor. Moet dadelijk nog gaan kijken wat de schade is, maar hij rijdt in ieder geval nog wel. Ard heeft een pijnlijk been en m'n regenbroek die hij aanhad is kapot. Verder gelukkig niks.

Deel Deze Pagina