Juud, succes vandaag! Delilah, zo'n gedoe om er te komen zou ik ookgeen zin in hebben en waarschijnlijk staat jouw hoofd ook wel naar andere dingen. Ik zou afbellen. Jammer dan als ze het daar vervelend vinden! Miepie, 'how 2 talk 2 kids, broers en zussen zonder rivaliteit' geloof ik. Groot van die pcm! Arme jongen! En voor jullie ook arelaxed. Maar ja, ik ben ook niet zo moeilijk met pcm. Arri, sterkte met de slechte nachten! Sjorsje, zal kijken of ik een plaatje van onze route kan plaatsen
Lauwie ik heb net snel even gekeken maar volgens mij is ie op een plekken alleen flink geschaafd. Hij moet toch terug naar de garage voor z'n eerste beurt dan laat ik er meteen naar kijken. De motor is toch volledig casco verzekerd, heb alleen wel 'n eigen risico van 125 euro. Dus daar gaat m'n besparing op de verzekering.
@ Sjorsje, wat vervelend van je motor hopelijk valt het mee! Maar gelukkig alleen materiele schade! @ Lauwie, ben ook benieuwd naar de route! @ Alieke, ja ik heb goed geslapen hoor! Zit niet zo lekker in m'n vel maar het is goed zo. Nou, mijn schoonouders komen zo hier, passen zij op Wesley en kan ik met Thyrza in hun auto even naar het cb. Heb de maxi cosi van zolder gehaald, hopelijk past ze daar nog in...
Delilah gelukkig inderdaad alleen materieel, moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Wel extra lullig voor Ard, want een aantal van z'n collega's zagen het gebeuren, dus die is vandaag gesprek van de dag. Succes straks op het CB.
Delilah, fijn dat je schoonouders kunnen helpen. Heb je t maar weer gehad, dat cb bezoekje. Hoop dat wesley het niet moeilijk heeft met het afscheid. Sjorsje, hoe kwam het eigenlijk dat hij viel? Hoe gaat het met zijn been?
Hij moest vanuit het stoplicht linksaf voor de oprit naar de snelweg en het had geregend. Dus ik denk kleine wieltjes van de scooter in combinatie met de regen, want met een gewone motor moet dat makkelijk te doen zijn. Het had in ieder geval nog niet gevroren. Juud succes.
Uren duren altijd langer bij zulke dingen! De minuten op het CB ook Nou, met Thyrza alles goed, dus idd alleen de cijfers waren even belangrijk en ze zit nog steeds in een stijgende lijn boven in de curve. Maar dat was prima. Ze had het over Vitamine D of ik dat gaf en ik zei ja omdat ik ervan uit ging dat dat biij meer als 500CC opvolgmelk voldoende erin zat, dat was bij Wesley zo, maar moet je tegenwoordig meer geven? Weten de medemama's dat? @ Sjorsje, dat is wel sneu voor Ard als z'n collega's het daar over hebben vandaag. Maar 't kan iedereen gebeuren. @ Lauwie, afscheid ging makkelijk want Wesley had net een pak koekjes gepakt om met oma te delen...
Juud daar verbaas ik me bij ziekenhuizen/huisartsen/tandartsen altijd over, die schijnen een andere klok te hebben dan wij.
Delilah ik geef de kindjes vitaminesnoepjes en bij Jorja zit er meer D in dan bij Yosyp en Lianna. Ik geef ze niks extra daarnaast. Fijn dat het met Thyrza goed was. En het is nu wel een voordeel gebleken dat z'n collega's erachter reden want nu weet ie ook wat er gebeurde. Een collega slipte in diezelfde bocht met de auto, dus het was wel glad en een andere collega zag dat alleen het achterwiel weggleed.
Juud; ben benieuwd! En idd minuten lijken uren te duren bij dokter/tandarts/ziekenhuis Delilah; fijn dat je zo toch nog even naar het cb hebt kunnen gaan. Logisch dat je niet zo goed in je vel zit. Dat hoeft toch ook niet en lijkt me heel begrijpelijk. Miepie; ik zou ook gewoon lekker paracetamol geven. Het is nu toch duidelijk dat het mannetje zo doet omdat hij pijn heeft. Dus gewoon lekker doen hoor. Ik heb hier de meiden ook wel eens een paar dagen pcm gegeven voor de nacht. Zolang je ze niet dagelijks volstopt lijkt me het geen probleem. En het is voor een bepaalde tijd dus.... Zo terug van het zwemmen. Beide dames broodjes op. Eline nog even melk drinken en dan hopelijk zo naarbed. Moet vanmiddag nog even naar de opticien. Danique heeft haar bril niet goed zitten, dus moet even goed worden gemaakt. En we gaan even naar de bieb.
Update, Angelo hier (Accu v Juud is op ) De leverwaarden van Juud stijgen, dus wordt ze morgenochtend ingeleid! Nu wordt het spannend :O
Morgenochtend half 8... Zo even mijn moeder bellen of Giulia daar mag slapen, Juud is nog naar de kapper nu Wat een doos