Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ach ja dat is ook wel zo maar kan mezelf niet uitstaan ;) Vanmorgen moest ik Wesley weer aankleden omdat hij naar buiten wilde en het lukte niet met de handschoenen en dan kan ik zo geirriteerd van raken... Net was ik 'm weer aan het aankleden en toen had ie 2 vingers verkeerd "word je niet boos mama" :( kan mezelf wel voor de kop slaan dan! Dus ik zei dat mama soms gewoon een beetje stout is :D "nee, je bent gewoon lief mama" snif!

Nou ja, ik ga pannenkoeken bakken!

@ Juud, hopelijk zit je heerlijk te genieten van je gezinnetje!!!!

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nee Delilah we zijn er hier voor elkaar, dus ook voor jou! XX

Vogeltje jeetje meis natuurlijk ben je geschrokken, was je combinatietest goed? Hou je ons op de hoogte (als je zin hebt) Ik leef met je mee meis, Dikke virtuele knuffel!

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delilah logisch toch dat je nu wat minder kunt hebben.

@ Lique ze denken dat het een fout is bij de ontwikkeling van de placenta en dat ik daarom deze problemen heb

@ PP ja mijn combinatietest was helemaal goed. Ze kunnen niets vinden dat erop lijkt dat er iets lichamelijk mis is met ons meisje

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; goed dat ze julllie in de gaten houden nog een nachtje.
    Hoe voel je je ondertussen? Heb je hechtingen ofzo? En de bv al op gang? Hoe doet Elio het? Is het een rustig kindje? En ben ook erg benieuwd hoe Giulia het vindt nu ze echt een broertje heeft!

Delilah; reageer je hier maar lekker af joh! Balen dat het niet zo vanzelf los gaat komen tot nu toe. Hoop dat ze je inderdaad kunnen helpen zodat je voor het weekend de miskraam hebt.

Carmen; ach die arme Tess. Heeft het dus niet vol kunnen houden tot Mark thuis was? Wel lekker haar nu even samen naar bed kunnen brengen

Lauwie; ik zit altijd met haar op bed een boekje te lezen. Lekker dicht tegen elkaar. Dan knuffelen we, gaan we liggen en ga maar door. Maar het moment dat ik dag zeg en het licht uit doe probeert ze altijd nog even weer een gesprek aan te knopen. Ik laat nu de deur op een kiertje en praat dan door dat kiertje. Dan gaat ze wel liggen en hoor ik haar niet weer. Ik ging eerst echt uitgebreid op haar in en dat wil ze natuurlijk graag. Ach ook weer een fase ;)

Lique; klinkt allemaal heftig hoor! En balen dat Wouter nog niet in bed kan slapen. de bank lijkt me dat je toch ook niet leker kunt uitrusten.

Zo mijn eerste werkdagje is weer geweest vandaag. Nog maar 2 te gaan en dan is het weer weekend! Heerlijk!

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hieperdepiep hoeraaa Elio is er!!! Juud, Angelo en Giulia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Hoe vindt grote zus het?

Vogeltje, hè bah ik lees ook een vervelend bericht van jou... Ik hoop dat de komende weken toch steeds nog wel groei te zien is en je kleine meisje het nog minstens twee maanden goed heeft in je buik. Dikke knuffel!

6. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Vogeltje; bah wat een niet leuk nieuws zeg voor jullie!
    Wel fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden.
    Maar kan me zo voorstellen dat je toch angstig bent en veel vragen/onzekerheden hebt! Hopelijk groeit jullie meisje nu weer goed door

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Judith; ook hier; GEFELICITEERD!

@Vogeltje: Dat is schrikkten.
    Hopelijk blijft ze nog even zitten en groeit ze nog lekker.

@Delilah: Hopelijk zet het alsnog door en zo niet dan hoop ik dat ze je voor het weekend helpen. 30 min is erg lang. Mijn neefje heeft volgens mij 3 min geen zuurstof gehad en hij is waarschijnlijk daardoor autistisch

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, gaat ie goed? :D

@ Vogeltje, fijn dat die test dan goed was hopelijk valt het allemaal mee! Hoe groeide Toby, was hij een grote baby bij de bevalling?

@ Alieke, lekker nog een paar daagjes en dan weekend!

@ Duster, ja ik vond 30 min. ook wel erg lang! Maar goed, we zullen hopen dat het mee mag vallen... Bah, nare verhalen he! Is het bij jou nog hetzelfde meis?

@ Carmen, lekker genoten met z'n 3tjes vanavond?

Nou, Thyrza ging heel hard huilen toen ze naar bed moest :( ze was de hele dag al niet zo in haar hum dus ben benieuwd. Mss een sprongetje ofzo, daar merk ik normaal niet veel van bij haar. Of last van doorkomende tandjes?! Geen idee!! Gelukkig sliep ze wel heel snel, kan daar helemaal niet tegen!

Bedankt verder dames voor alle lieve woordjes! Fijn om hier even te spuien :D Morgen zijn de kindjes naar het kdv en heb ik een hele dag voor mezelf! WOW!!

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah: Weinig verandering, al slaapt Jasmijn sinds een paar dagen redelijk. Ik ben zelf alleen wat ziekjes. Merk dat mijn weerstand veel minder is door het slaaptekort

10. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Delilah; ga die dag dan ook nemen om rustig aan te doen he.
    Jou kennende ben je de hele dag aan het poetsen.
    Rustig aan doen hoor! Desnoods lekker lang onder de douche. Maskertje erbij. Haren lekker masker en even tijd voor jezelf!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster, ja joh! Als je zo weinig slaap krijgt kun je toch helemaal niets hebben! Geen wonder dat je weerstand een klap krijgt! Hopelijk knap jij snel op en houdt Jasmijn het goede slapen vol!!

@ Alieke, hahahaha jeetje wat ken jij mij al goed! Lief berichtje van jou! Ik had ook bedacht om alleen wat aan de was te doen en verder lekker niks! Inderdaad gewoon relaxen!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Even inbreken.

Juud en angelo en giulia gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje.
    Geniet ervan.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, hoe vond giulia het? hoe gaat het nu met je? heb je nog meer foto's om te showen?

delilah, wat vervelend dat de miskraam niet doorzet, het is al vervelend genoeg.

lique, poeh, dat klinkt wel pittig hoeveel er op jouw bord ligt. kan me voorstellen dat werken bijna bijkomen is! hoop dat je genoeg liquetijd hebt om weer een beetje op te laden voor de drukke dagen en nachten. en ik hoop dat die vrouw iets voor djim kan betekenen en jullie allebei weer lekker slapen.

duster, wat fijn dat het iets beter lijkt te gaan met slapen.

vogeltje, wat schrikken zeg dat het groeien niet zo hard gaat als goed zou zijn. vervelend dat je in de buik niet kunt bijvoeden.. ik hoop dat het groeien weer wat beter gaat en ze nog een tijd in je buik kan blijven!

alieke, naar bed brengen gaat hier al jaren met rek-gedrag. inmiddels ben ik ervaren in een einde maken aan het gerek. :D ik herken het helemaal. in de zindelijkheidsperiode moest ze nog 4x plassen bijvoorbeeld. of nog een vraag of een verhaaltje of nog iets nodig of... verzin het maar.

vanochtend met jort bij de ha geweest. die vond hem ook wel erg benauwd. afgesproken dat we vanmiddag nog een keer zouden bellen hoe het gaat en morgen weer langskomen om nog een keer te laten luisteren en kijken. als de koorts blijft toch ab en als hij benauwder wordt, laten vernevelen.
    hij is al 2 avonden veel aan het hoesten dat je m steeds rechtop moet houden. vanavond ben ik met m gaan lopen (ruim een uur (7km). lekker frisse lucht en rechtop. hij sliep vrij snel en hoefde alleen af en toe te kuchen en werd er niet wakker van. dik ingepakt (romper, flanellen pyama, dubbele slaapzak, vest, bontmuts, dikke fleece sjaal, wanten, deken en in de voetenzak) in de kar en ik werd toch aangekeken door mensen op straat als of ik een ontaarde moeder was met mijn kind zo laat buiten ;).

ben moe, dus duik er snel in!

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Zodra ik een keer hardop zeg dat ze redelijk slaapt, is het weer afgelopen met de pret :x Dus weer een beroerde nacht achter de rug....

Heb me vandaag zieken gemeld. Hoest al weken de longen uit mijn lijf en nu ook nog misselijk en barstende hoofdpijn, dus ik vind het tijd om eens aan mezelf te denken.

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah: Doe het lekker rustig aan vandaag

@Lauwie: Fijn dat het lopen helpt. En die mensen: ach, laat maar lekker kijken:p Succes vanaf bij de HA

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Vogeltje: Jeetje zeg wat heftig allemaal! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie meisje nog even blijft zitten en lekker groeit!

@ Delilah: wat rot voor je meis dat het niet doorzet. En je niet verontschuldigen hoor, geeft niets!

@ Judith: hoe is het daar op de blauwe wolk?

@ Lauwie: beterschap voor Jort! Haha je had hem niet beter in kunnen pakken denk ik... Hier knapten ze zondag ook allebei erg op na wandeling, ze zijn allebei erg verkouden

@Duster: beterschap!

Wij hebben een afrondend gesprek gehad met pleegzorg en over hoe we verder willen want dat willen we best graag. Over aantal weken weer gesprek...

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo, ik ben weer bijgelezen en er is genoeg waar ik op wil reageren.

@ Duster, zijn je kinderen wel vandaag naar het KDV of opa&oma zodat jij eens lekker bij kan slapen? ik zou zeggen dat je jezelf vandaag een beetje moet verwennen, heel lang douchen of in bad een lekker cremetje op, misschien wat blaadjes lezen

@ Delilah, voor jou eigenlijk hetzelfde. Ik hoop dat je vandaag niet allerlei dingen doet waar je normaal niet aan toekomt maar lekker niks.

@ Vogeltje, wat spannend allemaal, er zullen vast veel emoties bij deze zwangerschap erbij komen. Hoe voel je je verder?

@ Lauwie, beterschap voor Jort, naar mijn idee knappen kinderen nooit zo snel op van alleen maar binnen zitten en is een beetje buitenlucht een prima medicijn

@ puck, hoe bedoel je? zouden jullie nog een pleegkindje willen?

@ Marleen, heeft jeroen ook mensen in dienst die vrij hebben met de vorst?

@ passiepaard, ik vind het leuk dat je weer meeschrijft!

de buurman heeft zijn erf vol met water gespoten en er ligt nu een mooie ijsbaan, erg leuk. (ik als stadsmeisje was daar natuurlijknooit op gekomen :p
    binnenkort dus maar het ijs op met roos en suze

vanmiddag gaan we zwemmen, mijn moeder wilde gezellig mee dus dan kan ik ook met de meisjes van de grote glijbaan, als ik alleen ben dan lukt dat niet

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    BEVALLINGS-LIJST JUUDuitgerekend 8 februari, bevalt van: jongetje

Lauwie denkt: 19 januari (mijn verjaardag ) naam: Massimo
    Denkt zelf: 20 januari
    Happy1980: 24 januari naam: denk ik nog over na
    PP: 25 januari naam: Floris
    Marleen denkt: 31 januari Naam: Mios (mond is op slot :D) :p!
    Puck denkt: 1 februari
    Sjorsje denkt: 2 februari
    Vogeltje denkt: 3 februari
    Miranda denkt: 4 februari naam: Danté
    petra denkt: 7 februari
    Alieke denkt: 8 februari naam: Mios (leuk gevonden Marleen)
    Angelique denkt: 10 februari (sorry)
    Binna denkt: 10 februari Steve omdat het op ze verjaardag is ;)
    Arri denkt: 11 februari: Luciano
    Delilah denkt: 13 februari naam: Klaas

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Duster, goed zo meis! Hopelijk kun je even bijtanken vandaag, al heeft dat waarschijnlijk wel meer nodig dan 1 dagje!

@ Lauwie, lekker laten denken! Jij weet toch dat het goed was zo! Hopelijk knapt je mannetje op!

@ Puck, fijn hoor, alles achter de rug nu?

@ Petra, haha... Ik als stadsmeisje was er wel bekend mee, bij ons in de stad deden ze het wel eens bij schoolpleinen. Maar superleuk!

@ Sjorsje, goedemorgen!

Nou, ik heb net even de bedjes van de kindjes opgemaakt en een was aan gezet nadat ik man en kinderen de deur uit had geholpen en nu lig ik heerlijk in bed met m'n laptop! Ik heb sinds vanmorgen wat krampjes die ik nog niet eerder had en een drukkend gevoel dus hopelijk......... Durf het niet te zeggen... Maar iig verder niet veel vandaag!

Deel Deze Pagina