Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Oh en Lique en Miepie; ik sluit me aan bij de rondste club dan hoor

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zullen we dan maar een rondste club oprichten???:D:D
    Ik durf mijn gewicht eens niet hard op te zeggen. Pff kan me soms echt schamen voor mijn lichaam.

Vorig jaar van het werk een teamuitje gehad. Nu bestaat ze op mijn werk alleen maar uit mannen + nog 1 vrouw. De mannen ging iets anders doen en de vrouwen van mijn collegas met ons naar de beautyfarm....pff wat heb ik me ongemakkelijk gevoeld zeg....echt allemaal waren ze slank....Voelde me net een olifant...:):( Gelukkig zie ik die vrouwen maar een keer per jaar met het uitje dus dat scheelt. :D

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie pfff ik zou dat ook hebben hoor.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, leuk uitje naar de beautyfarm met je werk. Hoeven ze voor mij ook niet te verzinnen hoor. Met fam of vriendin vind ik het wat anders... maar collegae of diens vrouwen .. Nee dank je!! Gewicht hardop zeggen, nee liever niet. Maar in mijn banner staat mijn BMI en dat laat dan ook niet veel te raden meer over, haha!

@Binna, bedankt voor het doorgeven van de berichten!!

@Juud, hoe is ie??

@Delilah, ohhh meid sterkte! Dit is wel heel heftig zo, pff. Ben je alleen??

@Alieke, wordt nog druk bij de club van rondste, hihi!!

@Setteke, ohh wat een heerlijke foto's! Veel plezier weer met de kids komende dagen.

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Delilah, zo dat is schikken zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter.

@rondste club, daar kan ik dan ook wel bij haha.

@Setteke, leuke foto's. Lijkt me niet makkelijk de situatie waar je nu in zit. Maar zo te lezen sta je er gelukkig positief in. Dat scheeld al een hoop.

@Juud, dat klinkt niet echt als een fijne bevalling, maar je hebt het toch maar geflikt, daar kan je trots op zijn. Geniet lekker van jullie gezinnetje.

Hier druk met solliciteren. Ben nu klaar met de opleiding en 15 feb krijg ik mijn diploma.
    In het verpleeghuis waar ik hiervoor gewerkt heb, heb ik nu een interesant aanbod gekregen. Daar moet ik dan nog wel op solliciteren, maar de gene met wie ik gesprek had, die hadden al met de maneger gesproken en waren erg positief. Dus dit weekend een mooie sollicitatiebrief schrijven en dan zien we wel weer.

Even een vraag, ik ben gevraagd als ceremoniemeester, bij mijn schoonzus en zwager. Nu wil ik wel iets leuks doen. Heeft iemand misschien nog tips? (lique, ik weet dat jij laatst ook ceremoniemeester was, jij misschien?)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Miepie, maar jij was zoveel afgevallen toch? Ik ben nu 30 kilo afgevallen, maar volgens de bmi meter nog steeds enkele kilo's te zwaar... Maar ik vind het wel goed zo hoor!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    De BMI meter heb ik ook even gecheckt. BMI van rond de 31.
    Nou ja, bmi of gewicht, van beide weet ik wel dat het te zwaar is.
    En ik was zo gemotiveerd om af te vallen, maar op het moment zie ik het helemaal niet zitten. Ik probeer wel regelmatig te eten, maar ik eet tussendoor regelmatig ook wat en dat is nu net niet de bedoeling. De knop moet weer om in mijn hoofd, maar kan de schakelaar even niet vinden

Set; wat hebben jullie een mooi laagje sneeuw zeg. Wij vrijwel niks hier. Ach dat lost het dilemma wel of niet naar buiten gaan ook op :D

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Happy, Ohh succes met sollicitatie(brief). Leuk dat je gevraagd bent als ceremoniemeesteres ;).
    Wij hadden een wensboom gemaakt. Ik verstuurde ook de uitnodigingen uiteraard. Met begeleidende brief.
    -Hierin had ik gevraagd om origineel ingepakte statiegeldflessen (altijd fijn om in te leveren bij 5 verschillen de winkels, haha). Maar er kwam ook wel eens een bonnetje van statiegeld leuk ingepakt binnen. Ze vroegen natuurlijk geld en schrokken van de pakketen waar iedereen mee aankwam. Maar naast dit kregen ze natuurlijk gewoon een gevulde envelop!
    - Bij de brief en uitnodiging had ik een houtenhartje gedaan. Een ieder kon deze versieren naar wens en een leuke tekst erop zetten. Deze werden bij binnenkomst in de wensboom gehangen (alternatief gastenboek).
    -En plattegrondje gemaakt hoe naar de locatie te komen (lastig te vinden).
    -Een wenstijd aangegeven. Ze wilden taart eten met alle avondgasten, dus die moesten voor 20.30 aanwezig zijn!

Verder hadden we een boekje gemaakt met weetjes en foto's en de teksten van de liedjes die er gezongen werden. Deze op de tafels gelegd.
    En dus aantal liedjes gemaakt, maar dit laatste was meer uit zussen oogpunt, dan ceremoniemeester!

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Moeilijk he om gemotiveerd te blijven. Ik kon het ook weken niet. Maar toen ik de vakantie geboekt had ging de knop om. Ik wil me niet weer ongemakkelijk voelen in badpak of bikini. Nou zal ik daar waarschijnlijk nooit een perfect figuur voor krijgen, maar ik wil in ieder geval geen zwemband meer zien als ik kleding aan heb!

@ Setteke: Ik geloof best dat het raar is, maar soms ook wel lekker. Het is toch ineens een heel ander leventje zo.

@ Happy: Klinkt allemaal positief qua werk, leuk!

De rondste club... tja qua BMI is het niet al te extreem bij mij, maar ik heb een dikke kont en dikke buik en ben er niet blij mee!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben overal te dik en het boeit me op het moment even helemaal niks. Komt over een tijdje wel weer.

Ben met de kindjes al even gaan sleeen op straat. Ze worden alleen wel wat zwaar om voort te trekken.

12. @ delilah, wat een schrik zeg, gelukkig is het inmiddels opgehouden. Heel veel sterkte meis. Knuff

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Jemig Delilah wat klinkt het afschuwelijk, en nu lig je daar te wachten. Ik hoop dat je al geholpen bent nu.
    Pff heel veel sterkte meis!

Alieke nu heb je toch wel sneeuw??

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah; Wat schrikken! Dan denk je dat je het achter de rug hebt en dan moet het ergste nog komen. Dikke knuffel!

Wat ziet het er toch schitterend uit. Baal er wel van dat ik zo niet even mee naar buiten kan. Maar als het goed is blijft het nog wel een aantal dagen liggen, dus dan ben ik hopelijk weer wat opgeknapt

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Afvallen!

Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -13,6kg, nog af te vallen 9,8kg deze week -1 kilo
    Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg
    Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 2,4kg, nog af te vallen 11,9kg
    Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg
    Petrabr plan -14 kg, afgevallen 4,1 kg nog af te vallen 9.8 kg deze week 0,8
    AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg
    Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg deze week -1 kilo
    Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg
    Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg
    Duster: plan -9,4kg, afgevallen -4,2kg, nog af te vallen 5,2 kg deze week -1,8kg

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Is er iemand die mij het adres van Delilah kan pb-en, dan stuur ik haar een kaartje,...

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik was van het laatste lijstje gegooid, dus heb me er maar weer bijgezet :D Ik weeg me trouwens om de week. Dat ik deze x zo veel ben afgevallen komt waarschijnlijk omdat ik ziek ben. Ik ben dus bang dat er de volgende x wat kilo's bijkomen.......

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  19. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Juud wat een leuk kaartje en leuke foto's. De bevalling was dan misschien niet zo geweldig maar je hebt er iets heel moois voor terug gekregen.

@ Delilah wat vervelend dat je miskraam zo moet lopen hopelijk ben je al geholpen of gebeurt dat snel.

Denk je alles gehad te hebben krijg ik vandaag weer een klap.
    Mijn opa ligt in het ziekenhuis had problemen met zijn maag en pijn aan verschillende dingen.
    Hij had ook een bult op zijn buik dus daar hadden ze meteen een biopt van genomen.
    Vandaag hebben we te horen gekregen dat hij niet heel lang meer heeft.
    Hij heeft uitzaaiingen in zijn lever, longen, huid en nog wat plaatsen.
    We wisten niet eens dat hij kanker had.
    Ze gaan niets meer ondernemen want hij is al 89 en als er iets gebeurt gaan ze ook niet reanimeren.
    Zijn achterkleindochter zal hij dus niet meer leren kennen:(

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jeetje wat schrikken van het bericht van delilah! meis, als je dit leest: veel sterkte! hoop dat de ellende snel achter de rug is en je thuis een tijdje lekker verwend wordt om bij te kunnen komen en bij te kunnen tanken.

hihi de verschillen en overeenkomsten tussen lauwie en lique :D
    verschillen: lique is lekker nuchter en lauwie is een emo muts :p,

overeenkomsten: forumnaam begint met een L, houden allebei wel van creatief freubelen, allebei draaien we wachtdienst/pieperdienst en we hebben een augustus2008kind :D.

ben al de hele dag met de wachtdienst bezig :(. heel arelaxed (lees onmogelijk) als je 2 kleine kinderen hebt. vriend is thuis komen werken zodat we het konden verdelen maar heb het idee dat we alles net niet gedaan hebben.. bah, rotdag zo!
    ben vanavond weer druk (en misschien wel het hele weekend :()

Deel Deze Pagina