Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En ik ben jaloers met alle sneeuwverhalen. Hier ligt gewoon maar 1 cm sneeuw. nou ja zeg maar gerust lag, want er is al niks meer van over. Bah, vindt sneeuw eigenlijk best leuk voor de kids. Hoop dat er toch nog iets meer gaat komen eigenlijk (al waren dit de mooie dagen ervoor; hoefde ik niet te werken)

Delilah; ah bah zeg. Wat een vreselijk nare dag heb je gisteren gehad. Neem de tijd om aan te sterken en te verwerken.
    En wat fijn zeg dat Wesley en manlief rustig waren onder alle bloed en al. Sterkte meid!

Juud; leuk kaartje, echt wel wat bij jullie past.

Hier lekker aan het rommelen in huis. Eline haar kamer is weer schoon. Die van Danique is het bed afgehaald en zijn we aan het opruimen. Daarna nog die van ons. Kindjes zijn lekker aan het spelen. Hadden nu net even fruit gegeten. Zo het brood erachteraan. En dan Eline in bed om te slapen. En Danique en ik lekker poetsen

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden, ik heb ook weer een beetje bijgelezen.

Als eerste wil ik Delilah een hele dikke knuffel geven, jee wat schrok ik van dat berichtje.
    Wat een ontzettend zware dag heb jij gehad.

@ Juud, wat een leuk geboortekaartje zeg.
    Past echt helemaal bij jullie.

@ Vogeltje, wat een naar nieuws, sterkte

@ Marleen: wat een topper die zoon van je

@ Miepie: ik zal zo even je kleding bekijken, misschien zit er iets voor Laureen tussen

@ Petra: brrrr echt wel koud om met deze temperaturen buiten te werken

Sneeuw, hier ligt een klein laagje.
    Gistermiddag met de meiden aan het schaatsen geweest, ze vinden het super.
    Zelfs Laureen.
    Ik had haar de ijshockey schaatsjes van Dionne aangetrokken en daar schaatste ze prima op.
    Zal zo even een foto plaatsen.

We gaan zo nog even weer naar de ijsbaan.

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Leuke foto's Miranda, ik ben ook foto's gaan maken maar die zien jullie wel op mn fb he?

Chantal onze konijnen kunnen wel tegen die kou hoor, het zijn vooral cavia's (komen uit Zuid Amerika) die niet tegen de kou kunnen. Uiteraard geen rechtsreekse kou maar afdekken (doe ik ook) en beschutte plek is prima. Hoewel als ik er langs loop toch medelijden met ze heb. En dat water, wat een drama he? Ik doe er wel druivensuiker in maar dat bevriest nu ook.

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou eentje dan,...hihi

8. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heerlijke winterfoto's zie ik hier zeg!

Hier een chaos op de overloop en onze kamer.
    Had net de boel op kop staan, toen Eline chagerijnig werd.
    En die ging niet meer slapen, dus maar naar beneden gegaan
    Ach als de kids straks in bed liggen ben ik met een half uurtje klaar met de opruiming haha

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    #2789 marleen2109, 4 feb 2012
    Laatst bewerkt: 4 feb 2012
    @ Delilah: Fijn dat je weer thuis bent en alweer lekker hier aan het kletsen bent :D! Wat gaan kindjes toch makkelijk met zulke dingen om he. Geen bloed meer dus alles is goed volgens zo'n ukkie.

@ Miranda: Wow, wat knap dat Laureen kan schaatsen!!! Dat kan Thomas nog niet eens haha! Thomas wilde vorig jaar niet en nu zijn we vanmiddag even gaan oefenen met ijzertjes. Hij kan ook nog niet skeeleren ofzo en dat doen meiden meestal wel, dus die kunnen meestal ook wel sneller schaatsen, maar Laureen is wel erg snel, leuk! Leuke foto's trouwens!

@ Chantal: Je hebt wel lekker last van zwangerschapskwaaltjes he?! Geeft dat je meer rust of juist meer onrust? Het lijkt me allemaal zo onzeker na een mk, maar dat is maar iets wat ik denk.

@ PP: Leuke foto van je meiden!!!

Denk...denk...denk...
    Ik ben zo moe dat ik niet meer precies weet wat ik allemaal gelezen heb. De jongens liggen al schoon & fris in bed tv te kijken. Ze hebben het echt naar hun zin gehad in de sneeuw, zelfs Jasper en die vond er van de week met die kou toch echt niks aan. Jeroen heeft vanavond een optreden en is de deur al uit. Dus ik ben alleen en vanavond had ik nou net geen zin om alleen te zijn, maar ja...

Vanmorgen hebben Jeroen en de achterbuurman een veluxraam geplaatst op de voorzolder. Van een raampje van 60 bij 60cm zijn we naar een raam van 140x140 gegaan. Wat een licht ineens! Ze hadden hem er gelukkig snel in zitten want het was vanmorgen -12! Ze hadden er zin in...bbbrrr. Het werd gelukkig niet koud in huis alleen op zolder, maar dat was zo weer op temperatuur.

Oja, ik zag dat ik een beetje achterliep met het afval-lijstje, die zal ik eens ff opzoeken en aanpassen!

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Afvallen!

Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -14,9kg, nog af te vallen 8,5kg deze week -0,9 kilo
    Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg
    Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 4,8kg, nog af te vallen 9,5kg deze week -1,1kg
    Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg
    Petrabr plan -14 kg, afgevallen 4,1 kg nog af te vallen 9.8 kg deze week 0,8
    AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg
    Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg deze week -1 kilo
    Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg
    Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg
    Duster: plan -9,4kg, afgevallen -4,2kg, nog af te vallen 5,2 kg deze week -1,8kg

11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben jaloers op de afvallers. Ik dacht vanmorgen, ik ga de weegschaal op. Kijken hoe erg de schade is.
    Dus de weegschaal tevoorschijn en ................ batterij leeg en geen nieuwe in huis. Ik moet dus nog even wachten op mijn gewicht (weet niet of ik dat nu erg moet vinden of niet)

Marleen; brrr dat lijkt me toch wel heel koud. Maar wel mooi zo'n groot raam erin.

Hier de kids in bed. Danique klaagt over buikpijn en wilde om half 7 al richting bed. geen koorts of verhoging, dus heb haar maar sinaspril gedaan en nu hopen dat ze niet ziek gaat worden.
    Eline is ook weer redelijk aan het opknappen. Alleen hebben we die vreselijke vieze snotterbellen nog wel de hele dag in zicht.
    Loop de hele dag achter snotneuzen aan te vangen :D

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miranda, hoe cool is dat!!! je kleine meid al op echte schaatsen, daar kan je echt aan zien dat ze 2 grote zussen heeft, maar onwijsstoer hoor

@ passie, lijkt leonie nou zo op jou?

wij hebben ons laatste avondje samen (klinkt heftig) morgenochtend vertrekt andy voor 9 dagen snowboarden

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley klaagde ook over buikpijn?! Hopelijk geen virusje. Mijn man ligt ook al op de bank onder een dekentje omdat hij niet lekker is maar hij moet de kar toch echt trekken :(

Vanmiddag stond de buurvrouw aan de deur met een bloemetje, superlief. Dus ik even met haar praten en werd weer helemaal wit en licht in m'n hoofd, echt absurd want heb de rest van de dag niets gedaan?! Hubbie heeft me op de bank gelegd, alles opgeruimd thuis en eten gekookt; spinazie! Wel lekker hoor zo'n verwennerij ;)

@ Marleen, brrrrrrrr klinkt toch wel koud zo zonder dak :D

@ PP, sleutel al gevonden ;) leuke foto!!

@ Miranda, leuke foto's!! Echt gaaf dat Laureen ook al schaatst!

@ Alieke, wie weet valt het wel mee op de weegschaal :D

Ik ga over een tijdje ook met jullie mee doen!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, geniet er van samen! Ik moet er niet aan denken m'n man zo lang te moeten missen :(

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah: Wat heftig zeg! Laat je nog maar verwennen. Dikke knuffel!

Heb verder niet terug gelezen :) Vanmiddag heerlijk 3 uur in bed gelegen, maar ik wil maar niet opknappen. Als ik me zo blijf voelen maandag maar even naar de HA

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

@ delilah, hopelijk valt t mee met Wesley, wat klinkt je man heerlijk zorgzaam. Jullie hebben het fijn he samen?
    Ik vind het ook lang hoor om 9 dagen alleen te zijn, de bedoeling was een dag of 6 maar dit was goedkoper qua vluchten
    Andy is met een hoop vrienden, waarinder zn broertje en de man van mijn zus :) die kunnen het zo goed met elkaar vinden sinds het vrijgezellenfeest, dus mijn zus en ik hebben besloten dat wij in het najaar naar de zon mogen samen haha ;)

@ duster, wat goed dat je naar de dokter wil gaan. Ik hoop dat je op gaat knappen

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oeh Petra dat is wel een topdeal!! Even beetje afzien nu maar met vooruitzicht dat je naar de zon gaat met zuslief, heerlijk!
    Maar wel heftig nu 9 dagen zonder prins.
    Vorig jaar had ik een zieke Suus om deze tijd, was net thuis van 12 dagen opneme en toen kreeg prins een galblaasaanval en moest geopereerd worden etc. Toch kunnen we maar moeilijk zonder onze prinsen he? Ik moest toen ook alles alleen doen, vond het een hele opgave. Nu hoef jij niet voor je prins te zorgen dat moest ik toen wel natuurlijk,...

Hebben jullie wel eens gevlogen met je kids??
    Wij gaan in juni naar Spanje, spannend man zo de eerste keer.

Wie gaat er nou naar USA? Lauwie/Lique K.t daar ga ik weer??

Ik heb toch zo'n klotenacht gehad. Marleen (din) belde om 23uur dat haar nichtje in het zwembad een epilepsie aanval heeft gehad en haar vriendinnetje heeft haar op bodem laten liggen en is een badmeester gaan roepen. Is dat een 14-jarige nou kwalijk te nemen?? Waar was de badmeester uberhaupt om op te letten?? Afijn kind heeft minuten zonder zuurstof gezeten en met traumaheli naar het amc gebracht, ze wordt nu in slaap gehouden omdat haar longen slijm blijven produceren. Ze hebben geen idee hoe en of het kind er uit komt. Mylene is ook 14. Is toch afschuwelijk? Ik ken het nichtje ook van de manege waar mijn paard stond, daar reed zij paard. Vind het zo afschuwelijk. EN trieste bijkomstigheid is dat Marleen vandaag mag testen, hoe blij kun je nou zijn als je zwanger bent in deze omstandigheden, bah soms is het leven zo oneerlijk.

Wat mij er op brengt, weet iemand de laatste berichten van Romy?

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha pp het is Lauwie die naar de US of A gaat

vliegen met de kinderen, wij hebben het tot nu toe elk jaar gedaan en het lijkt meer dan dat het is hoor. Mochten je kinderen nou strontvervelend zijn in het vliegtuig dan is het maar jammer voor alle medepassagiers, dat probeer ik altijd te bedenken, je ziet die mensen nooit meer.
    dan ben ikzelf erg rustig en eigenlijk zijn ze altijd superlief met het reizen, ook al is de hele structuur naar zn grootje
    In het vliegtuig worden meestal alle kinderen bij elkaar gezet dus dan is er nog meer begrip
    wat vreselijk van je nichtje, :( ik hoop dat je snel goed nieuws hebt. tja of je een14 jarige dat kwalijk kan nemen in zo'n paniek situatie? denk niet echt, tis super dat ze de badmeester heeft gehaald

en zonder Andy is inderdaad niet zo gezellig vooral tijdens het avondeten en naar bed brengen

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Kan me voorstellen dat je het vooral niet gezellig vindt tijdens het eten, bedritueel. Ik vind het ook minder gezellig als Dirk avonddiensten draait (maar aangezien dat meer verdient, is dat meestal zo'n 3x per week) Maar je hebt wel een heel leuk vooruitzicht

@PP; Bah, dat is enorm schrikken. Hopelijk knapt ze helemaal op.

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Moggu,
    Weer eens een slechte nacht hier en meteen weer een slome niks dag. Was om 00u thuis van feestje: jort huilen. Keer erna is vriend erheen gegaan, toen 3:45 ot plassen en klaar met slapen, toen nog 3x jort huilen..

Had zin om met de slee op pad te gaan, maar voordat mijn vriend er weer uit is (we slapen dan om de beurt nog even bij 's ochtends)..

Pp, wat een naar verhaal. Was al bekend dat ze epilepsie heeft? ik vind het eigenlijk niet zo'n slechte keus om hulp te halen. Als het haar zelf niet gelukt was, dan was er ook geen andere hulp. Hoop dat ze er niets aan over houdt! En niet leuk om nu te testen nee..
    Lauwie: USA, Lique: heeft een vouwwagen (toch??)

Petra, heel ongezellig dat hij zo lang weg is! Succes

Miepie, morgen jens geopereerd toch? Veel succes en hoop dat hij erna helemaal lekker in zijn vel zit!

Duster, jasmijn donderdag toch? Hoop ook dat zij zich erna goed voelt en lekker door gaat slapen!

Fijne dag in de sneeuw of met andere plannen!

Deel Deze Pagina