Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, goedemorgen

@ delilah, wat fijn dat jullie even een dagje rustig aan kunnen doen. Begin je je al wat minder slap te voelen? Logisch hoor dat je nog niet alleen doucht, met die warmte kan je nog wel eens naar voelen ineens.
    Suze blijft wel in bed liggen (die slaapt nog in een ledikant dus heeft niet zoveel keus) en Roos slaapt iets langer.
    Ik fiets elke ochtend met de hond omdat hij ander de hele dag vervelend is (haha ik ben een kattenmens) en nu Andy weg is moet ik het dus doen voordat de dames wakker zijn

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, Wesley komt meteen naar onze slaapkamer als hij wakker wordt of naar beneden dus vandaar mijn vraag. Hij zou echt in paniek raken als hij mij niet ziet. Maar wel lekker als ze nog doorslapen. Hier wordt de laatste tijd iedereen wakker als er 1 in beweging komt.

Ik voel me wel wat beter maar nog steeds een vaatdoek hoor. Net onder de warme douche werd ik weer duizelig bijv. en als ik ook maar iets teveel doe, loop dan gaat het niet goed. Bah!

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Wij zijn er net weer van het ziekenhuis. Jens was echt heel flink! Goed het kapje op was krijssen maar toen hij weer wakker werd op de uitslaapkamer was er niks met hem aan de hand. Ging lekker tegen mij aan hangen. Later naar de afdeling gegaan en broodje en drinken gehad. Daarna de hele tijd gespeeld in de speelkamer....wat dus grootste moeite koste om hem daar weer uit te krijgen...

Hij mocht een ballon van ons uitzoeken. Koos hij een grote bumba ballon...haha hij heeft m tot buiten het ziekenhuis vast gehouden en iedereen keek naar hem zo van oh wat lief.... Dat doet als moeder zijnde altijd goed natuurlijk!

Nu istie lekker naar bed en ik ga van het moment gebruik maken om de ramen eens te wassen buiten!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie fijn dat het goed gegaan is, nou nog hopen dat de meeste problemen over zijn.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meiden :D
    Nou de drukste week is achter de rug! En de kraam is weg! Ben ik wel blij mee hoor vond het de laatste dagen maar niks zo''n mens in je huis hoewel ze echt wel goed/lief was hoor!

Vandaag mijn hechtingen verwijderd, zit stuk beter!
    Zit in mijn eigen jeans en ik mag weer in bad, hoezee :D

Meneer is een hongerlapje hahaha
    En doet het prima, 150 gr onder zijn geboortegewicht :)

Ik heb dus weer niet erg bijgelezen maar pik het vd week op :)

@miepie, ging het meis? Arme Jens! Maar als het goed is helpt het snel!

@delilah, goed uitrusten hoor! Ja wel moeilijk met 2 kids maar goed!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ey ladies, ik kom weer ff reclame maken voor mijn lieve mams! Ze heeft nu ook zelfgemaakte zeepkettingen! Echt superleuk! En uiteraard nog steeds het adres voor mutsjes, knuffels en nog veel meer! Ze is op hyves, facebook en twitter te vinden: djoeke idzinga en anders via mijn vriendenlijst! Haar sites: jolieskidz | www.jolieskidz.nl en Welkom | knuffelkist

Verder een dikke knuffel voor iedereen hier :)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ok dan.... Auto start niet meer.... "houdt u rekening met twee uur wachttijd mevrouw...." blij dat ik gewoon thuis ben....

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Ik vond het ook heerlijk als ik mijn huis weer voor mezelf had. En dan was de kraamverzorgster nog wel mijn overbuuf! Hechtingen eruit, kun je weer zitten haha! Hoe voel je je verder? Elio is een mooi mannetje hoor! En Giulia is duidelijk apetrots als grote zus.

@ Setteke: Fijn... Ik stond vorige week tussen de middag bij school. Gelukkig woont mijn moeder daar en hebben de kids daar gegeten. Na een nw startmotor, dus nu een nw accu.

@ Miepie: Mooi dat het goed gegaan is! Hebben jullie dat vast achter de rug! Hopelijk gaan jullie er nu ook snel wat van merken! Ramen wassen buiten??? Je bent niet wijs haha!!!

@ Delilah: Lekker rustig aan doen meis. Je bent toch wel een hoop bloed verloren zeg! Hopelijk voel je je snel weer fit door die staaltabletten. Hoe is het verder met het verwerken van je miskraam? Je komt heel rustig over en ik hoop dat je je ook zo voelt!

Jeroen is nog steeds thuis bezig op zolder en het wordt echt mooi! Ook is het nu mega goed geisoleerd. Maar er moet nog zooooveel gebeuren op zolder....bleh!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miepie, wat een bikkeltje! Die had wel een ballon verdient! Hopelijk gaat het thuis ook goed!! Sterkte met 'm!

@ Juud, tis ook altijd fijn al je weer op je eigen kunt zijn he, zonder kraam. Dat heb ik ook beide keren gehad! Goed teken is dat!

@ Setteke, hmm... Hij's fijn :(

@ PP, ik heb een ontzetten lief kaartje met een dikke knuffel gekregen!! SUperlief van je!! Dank je!

@ Marleen, ben benieuwd naar de zolder! Wel een fijne tijd om ermee bezig te zijn zeg, brr...

En ja, ik ben wel rustig wat betreft de miskraam... Ik had daar al meteen een bepaalde rust over toen het eerste verdriet eruit was natuurlijk. De confrontatie vrijdag met alles wat eruit kwam vond ik dan wel heftig, voelde voor het eerst alsof we een kindje hadden verloren, dus best wel weer om gehuild en nu heb ik weer dat "het is goed zo" gevoel.

Ik hoop dat ik me snel beter voel, bah. Net weer de hele middag geslapen en nog steeds hoofdpijn maar durf er niks voor te nemen, we hebben geen pcm in huis en veel andere pijnstillers werken bloedverdunnend...

Hubbie is even langs de winkel en dan de kindjes ophalen. Ik hoorde 'm beneden stofzuigen etc. dus hij heeft eindelijk wat zooi opgeruimd. Hij was ook niet lekker in orde dus neem 'm niks kwalijk maar dit is wel wat prettiger binnen komen :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar wat gaat hetw orden op zolder? De kamers van de kindertjes?

@delilah wel fijn dat je er zo rustig onde rbent was ik ook hoor :)
    Maar ja is maar hoe je iets verwerkt.

@pp waar ben je het is zo stil??

iemand suggesties voor maandverband aaah het brand :(
    zit al met een washandje

11. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Juud, even maandverband in de vriezer leggen over een brood heen en dan erop gaan liggen op bed met niks aan. Dat hebben ze toen bij mij gedaan na de hechtingen bij Myrthe..

Delilah wat een avontuur heb jij gehad zeg. Heel veel sterkte en laat je maar even lekker verwennen. Is het bij jullie altijd zo netjes dan?

Marleen, ben ook wel benieuwd naar wat julie op zolder gaan maken. Hier hebben we ook een grote zolder en we twijfelen nog over wat we ermee willen. Of 2 kamertjes maken voor de beide meiden of 1 grote slaapkamer voor onszelf met een eigen badkamertje.

Miepie, hopelijk blijft Jens zich zo goed voelen.

Hier is Lieke zaterdag flink aan het spoken geweest in de nacht en vandaag was tand nr 2 goed te voelen dus ik denk dat het daarvan kwam.
    Verder zit ik zelf nog in de lappenmand, morgen naar de arbo arts toe.

12. Hoi dames!

@ delilah: zal even duren voor je weer een goed hb hebt denk ik. Niet teveel hooi op je vork nemen, rustig aan doen hoor.

@ petra, wat goed dat je dat kan; ik wil vaak sochtends wel lopen, maar rene is al een tijdje veel van huis en dan durf ik sochtends niet te gaan lopen. Bven dan bang dat Tygo wakker word en me roept en ik kom dan uiteraard niet tot hysterie dan aan toe. Ik overdenk dingen ook altijd zo en haal me allerlei scenarios in mijn hoofd...

----------------------------------

Echo vandaag was goed. Groei nu op 9 wkn en 1 dag, dus 1 dag vooruit. Hartje gezien, hartslag gehoord, die was 178
    Over 3 wkn weer en dan gaan rene en tygo mee.

.

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Het was de bedoeling dat we een muur gingen plaatsen zodat de jongens allebei een kamertje kregen. Maar we hebben nu besloten dat we het 1 grote kamer laten voor onszelf. De kamertjes werden iets te klein naar mijn zin. Die steigerhouten hoogslaper van Thomas neemt best wat plek in beslag en is vrij hoog en dat was met het schuine dak ondanks de dakkapel toch wel krap. Als wij naar zolder gaan hebben we een ruime kamer en de jongens straks allebei een kamer van ruim 5x5m. Ze slapen nu samen op 1 kamer en dat gaat super, maar het is toch wel lekker als ze allebei een eigen plek hebben om terug te trekken.

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Fijn!!!

15. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Chantal fijn dat je echo goed was! Ondanks je vele kwaaltjes toch wel fijn om het weer even bevestigd te zien he!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie: Wat fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk merken jullie ook snel verbetering

@Chantal: Gefeliciteerd met de goede echo!

17. @ jem; jazeker :)

Dankje dames

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantal, super zeg dat het er allemaal zo goed uit zag.

Miepie; wat een flink ventje zeg! Ik hoop echt dat het nu snel beter gaat.

Juud; heerlijk he die kraamhulp weer weg. Ik voelde me zo op visite in mijn eigen huis. En maandverband. Ik gebruikte altijd de kotex en de jeuk viel mee. Pas na al die weken begon het me te irriteren. Dus helaas geen tips

Hier een drama nacht. Eline alleen maar krijsen. Vanmorgen is Raymond met haar bij de huisarts geweest. En ze is nu aan de inhalator. Ze zat helemaal vol met slijm. Maar wat een strijd zeg om het gedaan te krijgen.
    Iemand tips????
    Hoop vannacht iets meer te slapen. Afgelopen nacht uiteindelijk 3 uur en die 3 uur lag Eline ook nog in mijn armen erbij.
    Valt me nog mee hoe moe ik nu ben. Ben net ook nog heen sporten geweest. Maar denk dat ik er zo wel in duik.
    Morgen weer een lange dag!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heb wel vaker gekeken en zou graag bestellen maar mijn dochter heeft een groot hoofd denk ik want in haar maat kan ik bijna niets vinden bij je moeder!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    chantal gefeliciteerd met je goede echo!

juud ik zou het niet weten meis ik had libresse maandverband en dat ging goed bij mij. ook met hechtingen!

alieke jeetje meis wat zielig voor eline. hopenlijk gaat het snel beter!

Deel Deze Pagina