Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, ohh wat heerlijk dat geld uitgeven!!

@Nu we het toch over geld hebben, wat geven jullie gemiddeld per week uit aan boodschappen(luiers en babyvoeding daargelaten)? Ik schrik me de laatste tijd een hoedje..

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique zonder luiers zit ik (denk ik) rond de 70 euro. We zijn nu aan het bekijken wat we werkelijk uitgeven. Ik heb een budget van 105 euro per week en dat ga ik pinnen op maandag en daar moet ik het dan de hele week mee doen. Wat ik over hou kan ik gebruiken om 'n keer iets extra's te halen of voor kleding.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ok, das al heel netjes. Ik denk dat we gewoon al weken tegen de 150 euro aanzitten. Slaat helemaal nergens op, maar we halen ook geen rare dingen.. Moet ook maar eens duidelijk opschrijven enz. En 1x per week boodschappen doen. Maar het is nu zo makkelijk dat Wouter thuis zit, kost ook veel meer...

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ow nou ik denk dat toen we nog met zijn vieren waren we zo 125 euro per week kwijt waren. En ook echt geen gekke dingen. Het is gewoon zo duur allemaal! Ik kom nu echt niet rond, terwijl ik in principe alleen voor mezelf boodschappen hoef te doen....

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, schandalig niet... ongelooflijk...

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja echt ongelooflijk!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik merk ook wel dat ik steeds meer producten van het basismerk van C1000 koop. Of anders gewoon van C1000. Ik schrik vooral van fruit en groente hoe duur dat dat is.

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ja inderdaad. Fruit en groente gaat nergens over. Wouter gaat vandaag de Turk eens bezoeken. Meestal een stuk goedkoper, maar je moet wel dooreten. Een week bewaren red je meestal net niet.. Vlees is ook duuur.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Pp, hoe was je gesprek?

Delilah, hoe was het bij de ha?

Lique, ik heb eerlijk gezegd geen idee *schaam*, als de rekening hard gaat dan letten we op en soms kost een avondje gourmetten of bbq met vrienden zo al 35€...

Vanochtend lekker thuis geweest. Even buiten geweest voor weer en wind balsem van weleda en plastic envelloppen. Beiden hadden ze niet ;). toen even bij de singel geweest (kijken bij het schaatsen) en ot was al slecht te genieten (slecht luisteren, boos, roepen dat ze dingen nu! wil :$) en ze wilde in de kar van jort ipv op de slee. Die bleek het dus gewoon koud te hebben ondanks veel lagen warme kleren. Huilend t laatste stuk naar huis en thuis met kruik en warme choco onder haar dekbed. En ze is weer gezellig. Ga ik maar eens naar mijn werk.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, heel herkenbaar. Sam heeft dit ook. Gaat lang goed en dan gaat het mis en helemaal boos en verdrietig. Legt ze thuis uit dat het komt van de kou, haha!! Heerlijk toch dat je er niet op hoeft te letten. En zulke avondjes hebben wij ook hoor. Onze rekening gaat nu juist weer heel hard. Moet alles nakijken ook boodschappen, vandaar. BEnzine is natuurlijk ook om te janken...

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Nou dat kun je wel zeggen... Mijn lampje ging branden dus moest echt gaan tanken en dat is met een 70L tank niet leuk. 108,88 lichter. Maar half volgooien doe ik dan ook weer niet want ik kon het nu missen, maar toch...

Ik was voorheen ook rustig 125 tot 150,- aan boodschappen kwijt, maar ben er beter op gaan letten. Nu red ik het met 100 tot 125,- maar dan is het wel opletten.

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Lief!!!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Petra, vrijdag was drama, verder ging het wel. Na zo'n ochtendje niksen nog geen zin om me er weer in te storten..

Juud, lieve foto!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik koop 1 keer in de week heel veel groente en fruit bij de LIDL waar we ruim een week meedoen, zoals 5 preien voor 69 cent enzo.
    ik geef daar rond de 30 euro uit. ook koop ik daar kippenbouten voor de kippensoep
    1 x in de week doe ik boodschappen bij de ah of de plus ofzo voor de melk, broodbeleg, bier enzo voor iets van 70 euro
    dus 70 euro in de week

o ja bij ons bij de bakker heb je 3 broden voor 4,95 dus die koop ik ook nog

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    pauze is afgelopen, we gaan weer de ijskou in, ik heb in de pauze mijn schoenen verwarmd op de verwarming, maar het is echt heeeeeeeeel erg koud

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Petra: BIKKEL

Judith: PRACHTIGE foto, zo lekker puur, heerlijk.

Nou mijn gesprek was vooral kort! Zit ik strak in de krul, nagels gedaan, pakkie an. Hebben ze vorige week besloten dat het een baan voor 4 middagen van 13 tot 18u en vrijdag heel de dag moet worden. Ja ik ben gek ga mn kids geen 5 dagen uren per dag ergens onder brengen en iedere dag om 19uur eten. Nee hoor, stond zo weer buiten. Baal stierlijk!

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oh ja ik verbuik 80 euro per week aan boodschappen maar mijn kinderen eten geen avondeten dus dat scheelt enorm in vlees en groente. Ja ik had het liever wel uitgegeven maar dat komt nog wel hoop ik,...Er gaan hier wel 10 broden doorheen per week a dik 2 euro. die vervolgens weer belegd worden worden met smeerkaas van 38ct :(

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Passie, eten ze helemaal geen avondeten?? Eten ze dan brood? Kan me voorstellen dat er daar veel van doorgaat, haha!!
    Mag wat balen van je gesprek, jij je best doen, is het helemaal niet meer zoals je wilt... lekker dan...

@Petra, ohh wat goed zeg. Ik ga het echt eens opschrijven. Succes weer in die kou!

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ja Lique ze eten nooit avondeten, bied het ook niet meer aan.
    Ook geen patat, pizza, pannekoeken etc. Ze lusten helemaal niks. Hun vader ook niet , zeikerds zijn het. En ik eet alles.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, kook je dan voor jezelf??? En eet je man ook alleen maar brood. Ohh wat lastig zeg.... En ook wel ongezellig...

Deel Deze Pagina