Pp wat een piepbedrijf zeg. Petra succes nog in de kou. Ik vind het zo koud dat ik nu met de auto naar het werk ga. Onder luid protest van Ard, omdat de benzine nu zo duur is. Hij heeft ook wel gelijk, maar ik vind het zo koud.
@pp ik snap je hoor! Wat stom zeg van dat bedrijf! Wij zijn rond de 60 euro per week kwijt aan boodschappen, doen 1x per week boodschappen. Eerst deden we het bijna elke dag maar zijn overgestapt op 1x per week dat scheelt enorm! Ik heb net zonder water geplast....jeeej weer stappie vooruit!
@Juud, ja dat moeten wij ook weer doen hoor. Maarja welke dag is het meest geschikt voor de groente en fruit enz... Nu is het zo makkelijk dat Wouter thuis is. Ahh loop even naar de winkel enz enz. Moest die laatste zin wel een paar keer lezen, haha!! Goed hoor!!
@lique ik bedenk gewoon wat ik elke dag wil eten. En sommige dingen kan ik switchen in de week sommige niet ivm houdbaarheid. Sommige dingen eten we elke week wel en daar hebben we ingredienten standaard voor in huis.
Juud wat fijn dat het zo goed gaat en wat een lieve foto! @ inhalator, wij zijn bij Tess begonnen toen ze 3 weken oud was en dat was natuurlijk geen enkel probleem toen. Ze heeft wel een periode gehad dat ze het niet zo leuk vond maar wij deden vanaf het begin al een liedje zingen tijdens het puffen ( op een grote paddenstoel ) en dan gewoon in de houtgreep als dat nodig was. Tegenwoordig puft ze helemaal zelf en is het liedje veranderd naar tot 10 tellen of soms zingt ze '1,2,3,4 komt er nog wat van, 5,6,7 we wachten al zo lang, 8,9,10 we hebben nog niets gezien, elf, twaaluf het is gewoon schandalig!' Maargoed zij puft 6x per dag met de inhalator dus weet niet beter. @ boodschappengeld, wij zijn zo'n 90 euro per week kwijt aan boodschappen. Daar komt dan mijn wekelijkse bos bloemen, roosjes (op de vaas in de keuken maar ook 2 op de vaas op Tess d'r kamer ) , drogist artikelen en honden/konijnenvoer nog bij. Tanken red ik makkelijk met 1 keer per maand en betaal daarvoor zo'n 80 euro, Mark tankt altijd met de tankpas van de zaak dus dat kost niks. Uitgave aan kleding is mijn grootste geheim
Hahaha... Wij zijn denk ik zo rond de 90-100 euro kwijt maar dit is incl. luiers. Wij gingen eerder 1 x in de week boodschappen doen, dit gaat de laatste weekjes even anders en dat zie je meteen in je portemonee @ Kledinggeld - krijg zoveel van mijn fam. voor de kindjes dat we daar juist het minste aan uitgeven @ PP, wat balen zeg, las het net op fb! Dat hadden ze wel even mogen communiceren alvorens jij daar komt! Maar goed, je bent weer een ervaring rijker, zullen we maar zeggen... @ Sjorsje, groot gelijk! Brrr... Veel te koud joh! @ Juud, wow! Lekker plassennnnn! Nou, vanmorgen biji de ha geweest maar hij kon weinig voor me doen. Had ook eigenlijk niet anders verwacht... Het enige wat hij kon geven waren staaltabletten en tja, die heb ik al. Als mijn bloeding (jaja, ik vloei nog altijd) nou heel hevig was was het een ander verhaal zei hij maar dat is niet het geval. Gek genoeg voel ik me vandaag wel beter... Heb vanmorgen de keuken gepoetst en vanmiddag op de bank gelegen, dat dan weer wel. Hopelijk kan ik morgen weer een beetje in huis rommelen, de kids zijn dan op het kdv en hubbie werkt thuis want die is ook net weer wat bij aan het komen van z'n griepje...
Delilah het is ook niet niks he. Heb je nog wel gewone ontlasting met die staaltabletten? Juud inderdaad weer een stapje vooruit, haha.
Benzine, ik tank bijna elke week wel. Ik woon 20 km van mijn werk en op mijn vrije dagen ga ik ook naar mijn werk/paard. Benzine is echt veel te duur maar ik rij er (helaas) niet minder door
@ Sjorsje, ja ze hadden me wel gewaarschuwd voor de ontlasting. Tot nu toe komt het er gelukkig nog uit. Ik heb in het verleden wel last gehad van moeizame ontlasting dus ik hoop dat dat nu niet heel erg wordt. @ Autorijden; het is helaas wel duur ja zijn geen normale prijzen meer... Maar ik laat de auto er ook niet om staan, sowieso moet ik naar mijn werk met de auto 3 x per week.
Tanken is schandalig duur, vorige week ging hier een nieuw station open, dus heb alles opgereden om te zorgen dat ik met 20ct per liter korting goed in kon kopen haahhaha we blijven Hollanders heej.
Pp, eten ze dan 's avonds brood of echt niks? Zijn ze dan heel skinny? Balen van die functie! Petra, ben je al een beetje opgewarmd? Wat zal het koud geweest zijn vandaag! Delilah, vast pruimen eten? Vervelendzeg dat je toch al rotervaring van een miskraam zo' vervelende nasleep heeft! Benzine, voel me een beetje wereldvreemd maar geen idee wat het kost. Ik tank zelden! We gaan allebei met de fiets naar het werk en lopend of fietsend naar de stad. Voor uitjes of familiebezoek gaan we wel eens met de auto. Ot heeft vandaag jort gered! Hij had het traphek opengekregen terwijl ik het bad omspoelde. Ot is gillend op m gaan liggen om te voorkomen dat hij de trap afviel en om ons te waarschuwen. Mijn kleine held!!! Wat ben ik geschrokken! En zo trots op mijn moppie! Ik ben vanavond alleen thuis. Ga zo eens campings zoeken voor de vakantie Wat denken jullie, gaat de elfstedentocht door??
Ja ik denk dat er een 11stedentocht komt, of ben ik zo optimistisch? Lauwie: Wow die Ot!! Goed man,..en dat stukje over tanken, grappig. Wel een luxe alles op de fiets kunnen doen hoor, spaart hoop centjes. Leonie swel skinny ja, SUzanne helemaal niet die is tonnetje rond maar eet ook best veel en lust van allerlei snaaigoed. Leonie lust echt totaal 15 dingen met alles mee he, brood, beleg, snoep chips etc. Ik kook inderdaad vaak vor mij alleen, witlof ham/kaas en zo, spruitjes jammie, ach ben er na 11 jaar aan gewend zullen we maar zeggen. Petra: IJspegel hoe ist? Ga je nou morgen naar Juud, ik had gehoopt samen te kunnen dan had ik je riek en stalboy even gedropt.
Lauwie jeetje wat schrikken!! Goed van Ot dat ze zo reageerde. En ik denk niet dat de Elfstedentocht doorgaat.
Respect dat je dan voor jezelf gezond kookt! Dat zou er dan bij mij vaak bij inschieten. Maar eten je meiden 's avonds brood of gaan ze echt zonder eten naar bed? En qua vitaminen? Eten ze wel fruit? Frustrerend zeg! Maar snap wel dat je gewoon een knop omzet en je er niet meer druk om maakt.
@Lauwie: Bak, dat is schrikken en wat goed van Ot! @Pp: Balen van je gesprek. Ik wil ook graag op kraamvisite @Sjudith: Wat een geweldige foto! Ben vandaag maar weer gaan werken. Heb vd HA wel tabletten voorgeschreven gekregen en die lijken het hoesten al wel iets te verminderen.
O en lique, heb de verwarming beneden dicht gedraaid en toen de thermostaat aan en het is nu warmer boven. Ga nu voor hier op de bank maar een kruikje pakken
@Lauwie, ohh wat goed van Ot!!! Jahoor, zondag is het zover, 11-stedentocht (optimist ) @PP, goed hoor dat je evengoed voor jezelf kookt. @Duster, fijn dat de pillen lijken te helpen. Donderdag grote dag? @Miepie, hoest met Jens? Zo, lekker gesport na het werk. Kids opgehaald, eten. Nu plof op de bank!!