Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Haha en toen was Setteke weer weg. Straks toch maar even de huisarts bellen dan.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, pfff lastig hoor van die eigenwijze mannen!! Kan me voorstellen dat schoonmoeder van de rel is en jij dus ook!! Doe maar rustig aan vandaag. Wat vandaag niet komt, komt morgen wel!

@Duster, jemig dat klinkt heftig. Ik zou Dirk toch echt even zijn bed uit scheuren zodra je thuis bent. Weet je al wanneer je naar huis mag. Is de operatie wel geslaagd. Lees nu van wel.Dat schoppen en slaan is trouwens wel extreem als je het mij vraagt, maar die boosheid gaat echt wel over!! Recht je rug en wees trots dat je dit varkentje gewassen hebt alleen! Ik ben trots op je!

@Sjorsje, hoe lang smeer je nu? En waar zit het?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique zaterdagavond zijn we naar de HAP geweest. Lianna werd schreeuwend wakker dat ze pijn in d'r gleuf had. Heb daar een zalf meegekregen en smeer het nu nog 2 keer per dag.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ahh das lastig. Staat er niets op het doosje? Uit ervaring, smeren tot het niet meer jeukt...

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ze zei zondagochtend al dat het over was, haha. Het opsmeren doet 'r trouwens wel zeer.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje, zuster Juud hier ;)
    Zover ik weet schimmelzalf nog doorsmeren tot het op is. Ook al zie je het plekje niet meer, meestal is dat nog ongeveer 1,5 week :)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud dank je. Dan smeer ik het gewoon nog even door. Kan de verpakking ook niet meer vinden.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, toch handig zo'n forum :D hopelijk is ze er snel helemaal vanaf!

@ Lique, ik ben verder wel relaxed maar kan er zoooooo slecht tegen als ze zo eigenwijs doen! Mijn man ook, ligt in bed, hoofd onder de deken en on-aanspreekbaar vandaag. Kom ontbijt brengen en laat ie het grotendeels staan. Dan word ik zo kriebelig, je moet gewoon wel eten en drinken! Anders sterk je nooit aan! Ik ben zaterdag ook m'n bed uit gekomen om ontbijt voor mezelf te maken terwijl ik beroerd was maar je wil toch beter worden?! Zal ook wel aan mij liggen. En ja mijn schoonmoeder heeft nogal een zwak zenuwgestel dus is altijd ongerust en nu zoonlief longontsteking heeft is ze helemaal overstuur. Terwijl ze het zelf ook 3 x heeft gehad?! Ik snap het dan wel maar kan er toch kriebelig van worden als ze constant bellen en zo overdreven ongerust doen...

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah ik heb zo''n moeder :D
    En wij vertellen haar nooit wat tenzij echt ernstig of pas achteraf...
    En je svader...eigenwijs he? Ik denk dat je er weinig aan kunt doen. Maak jij je iig niet druk. Makkelijker gezegd dan gedaan :)

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Duster: Jens was ook heel erg boos toen hij wakker werd. Was me ook aan het slaan en schoppen. Duurde ook vrij lang dat hij weer rustig werd. Toen we smiddags thuis waren ging het al stukken beter. En was hij ook weer beter te pas. (alleen neusamandelen er uit) Weet wel dat keelamandelen er uit halen voor kids wel erg pijnlijk is) Veel ijsjes geven en het gaat snel beter met ze hoor!
    Dikke knuffel voor jou

lique: knap hoor dat je zo goed bent afgevallen! Hier net weer bezig en was afgelopen maandag 1,2 kilo kwijt. Ik doe weight watchers dan maar je mag best nog wel veel eten maar val wel af...altijd goed!

Ik ga vanmiddag even schaatsen en mn moeder gaat ff mee die kan dan mooi even met de kids gaan schaatsen/sleeen.
    Iedereen fijne middag!

Mik: Ik heb het geld binnen gekregen en het pakje gaat morgenavond op de bus. (hebben geen printer meer dus moet mijn man morgen even op het werk printen)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miepie, fijne middag!

@ Juud, ohhhhhh vreselijk vermoeiend! Echt ik hou zielsveel van mijn schoonouders hoor maar die over-bezorgdheid vind ik vreselijk. Mijn moeder was ook absoluut niet zo dus heb er altijd moeite mee gehad. Soms moet je gewoon uitkijken wat je zegt, kan toch niet?!?! En jij hebt dat dus ook *zucht*

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    we zijn weer thuis:) Boosheid is gelukkig helemaal over.

@All: Bedankt, doet me goed om jullie reacties te lezen

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, hahaha!!! Ik snap um helemaal. Hou daar ook niet van. En wat je schoonmoeder betreft, adem in adem uit, er is niets aan te veranderen ;)

@Duster, das heel fijn!! Succes!!! En gewoon lekker verwennen ;)

@Miepie, ohh wat goed!!! Ga zo door met WW!!! En veel schaatsplezier, nu het nog kan!

Hier net lekker loempia gegeten als lunch. Is een traktatie van meerdere mensen, heerlijk!!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster, gelukkig weer thuis! Lekker opknappen nu!

@ Lique, fijn dat het bekend voorkomt ;) Lekker loempia! Ik heb net macaroni op, manlief vond het gister niet te eten dus heb het maar op gemaakt :D

De kinderen hebben alle kussens op de grond gelegd en dan hebben ze lol! Maar Wesley doet ook zoooooo lomp dus echt wel opletten dat hij niet boven op haar springt :O

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Zo, eindelijk even op de laptop, dus meteen maar ons verslag:

Sorry voor mijn lange verhaal: Jullie hoeven het niet te lezen hoor, maar ik ben al blij dat ik het even van mij af kan schrijven :D

Dirk had vanochtend nog steeds koorts. Hij wilde toch graag mee, maar het ZH adviseerde niet mee te gaan. Om 7u15 moesten we aanwezig zijn en om 8u25 werd Jasmijn geholpen. De narcose vond ik erg meevallen, al moest ze best wel huilen (de arts vond dat ze haar tijd nam en de zuster zei dat ze hysterisch was, maar ik had het erger verwacht. Ik werd wel gewaarschuwd: In paniek in narcose, is in paniek er uit.....

Na een kleine 10min werd ik geroepen om naar de uitslaap te gaan. Ik hoorde haar al. Ze sliep nog half, maar was echt hysterisch. Daar aangekomen zag ik overal alleen maar bloed. Dit had ik dus niet verwacht en dat vond ik erg heftig. Bloed uit haar neus, oren en mond, kortom: heel haar gezicht en haar zat onder. Ze kalmeerde iets, dus ik liet haar 2 slokjes drinken. Hierdoor hoestte ze veel bloed/slijm op en daarna wilde ze dus niet meer drinken. Ze wilde zelfs geen ij Toen werd ze heel boos; schoppen, slaan. Je voelt je zo machteloos. Daarna weer een zetpil gegeven en toen die na lange tijd begon te werken was het weer de Jasmijn die wij kennen. Ze ging wel even met de zuster een ijsje halen. Kletste iedereen de oren van hun kop, vroeg zelf om drinken. Zo vrolijk heeft ze ook het ZH verlaten. Toen we net thuiskwamen was de zetpil echter al weer uitgewerkt en het begon weer van voren af aan. Niet willen drinken en alleen maar huilen. We hebben haar dus maar op bed gelegd. Ze is nou net wakker en mag nu gelukkig weer een zetpil.

Ik zag er erg tegenop, maar het is me nog meer tegengevallen dan ik dacht.

De arts was nog langs geweest en de keelamandelen waren gigantisch groot, de neusamandel was ook flink groot en hij heeft taai slijm uit beide oortjes verwijderd.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, is het echt zo tegengevallen? Of vind je het gewoon heftig dat je meisje dit allemaal door moet maken? Jij dit alleen met haar moet doen? En inderdaad dat bloed kan een heel vervelend gevoel bezorgen. Maar wees blij dat het achter de rug is! Ze zal hier vast flink van opknappen als ik hoor wat de arts heeft gedaan. Vanaf nu gewoon opknappen heen! Neem vanavond een borrel en ontspan!!

@Delilah, is Tyrza nog heel??? hihi!

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Duster: Ach nou hopelijk gaat het over een paar dagen stukken beter met Jasmijn. Als ze in paniek de narcose in gaan komen ze vaak nog meer overstuur eruit. He bah nog helemaal onder het bloed, daar had ik zelf ook niet op gerekend in jou geval dus kan me voorstellen dat je daar van schrok. Ik hoop echt dat het snel beter gaat en dat je nu eens even bij kan gaan tanken, want je hebt het toch best zwaar gehad de afgelopen tijd. En als je je nachtrust niet hebt en het overdag ook druk hebt, dan is het op een gegeven moment wel moeilijk om positief te blijven.
    Toen thomas geopereerd werd lag er een jongetje naast hem wat op een gegeven moment een kalmeringsmiddel kreeg, die was na 1,5u nog steeds over de zeik. Thomas daarentegen was zo rustig. Ik vond het enorm rot om dat andere ventje zo te zien.

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dirk zou naar de uitslaap gaan, dus ik had me daar helemaal niet op ingesteld. Wist wel dat ze pijn zou hebben en had verwacht dat ze boos zou zijn, maar zo erg.... Ook al dat bloed had ik echt niet verwacht. Het moment van tegenvallen is dus misschien maar 2 uur op de hele dag geweest :D Ze heeft nu net een zetpil gekregen van 360mcg en ze krijgt weer praatjes. Vanavond om 23uur krijgt ze nog een zetpil, dus we hopen op een goede nacht. En idd. we weten waar we het voor gedaan hebben en ik ben dan ook erg blij dat we het hebben laten doen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @duster he bah klinkt dat heftig zeg! Hoop dat ze snel beter is!

@all....iemand een idee of ik roomsaus met koffiemelk kan maken? :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, geen idee klinkt heel goor :)

@ Duster ik snap dat je geschrokken bent van dat bloed :( Hopelijk knapt ze snel op en slaapt ze goed!

@ Lique, ja! Ze slaapt alweer 2uur!

Zo maar eens kijken wat ze gaan eten...

Deel Deze Pagina