Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Bah Juud wat ben jij nou aan het doen?

Duster wat fijn dat het achter de rug is, bij Suus duurde het 11 dagen toen kregen we rust, ik duim dat het bij jullie eerder is. (uiteindelijk heeft Suus er ook 12 dagen gelegen dus situatie was toch wat anders natuurlijk) Geef Jasmijn maar een extra knuffel van mij.

Ben je nog naar de nieuwe Carnaval festival geweest, kwam op als kak maar ben vanmiddag oaar uur naar de Efteling geweest. Loekie is vervangen door Yoki, heel leuk!!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje; Werk ze!

@Delilah; En wat hebben jullie gegeten?

@Buddy; Heb het even aan mijn ventje gevraagd. Hij denkt dat het dan sneller gaat schiften

Jasmijn vroeg net om een boterham :( Ik had het in het ZH al gevraagd: Wat als ze wil eten, maar ze zeiden daar heeft ze vandaag echt geen behoefte aan. Kennen ze Jasmijn nog niet :D Net dus maar wat vla gegeven. Wij wachtten maar met eten tot ze weer op bed ligt

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster, fijn dat de operatie gelukt is. Nu hopen dat het gaat helpen. Wat een ellende dat ze zo hysterisch was. Gelukkig wel weer vrolijk geworden. Wees trots op jezelf dat je het zelf hebt gedaan vandaag meis, helemaal alleen! Respect!

Delilah; doe rustig aan hoor.

Moesten vandaag weer Eline van het kdv ophalen. Hele week al geen koorts gehad en nu ineens weer koorts. Ook hethoesten begon meer te worden. Toen ik zei dat ik misschien wel dacht aan een allergie (6 dagne geen koorts, 1 dag kdv al minder fit en meer benauwd en vandaag dus ook koorts) werden ze boos.
    Het lag niet aan hun dat ze ziek was. Nou sorry hoor dat zei ik ook niet. Zei alleen dat dat was wat in me opkwam, omdat ik het zo opvallend vond dat ze eigenlijk al vanaf ze naar kdv gaat elke vrijdag verkouden is en ze nu dus ook elke keer koorts heeft als ze daar is. Waren ze niet van gediend schijnbaar. Nou jammer dan hoor! Heb in elk geval morgen weer een afspraak bij de huisarts staan. Heb de temp in de gaten gehouden. Toen we thuis kwamen getempt; op kdv gaven ze aan 38.7. Thuis was het 38.4. Na een half uur thuis was het 38.2 en na een uur in huis was het 37.9. Vind het toch wel opvallend hoor!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Ik vond het vorige keer al zo apart dat ze op het kdv koorts had en thuis al vrij snel koortsvrij was. Toen dacht ik nog: Goh, die bellen ook snel dat kindjes op gehaald moeten worden. Heeft ze nog andere klachten bijv. een rode of geïrriteerde huid of oogjes ofzo?

Ik heb een dwarse Jasper vanavond. Hij was eind van de middag al doodmoe. Hij is in bad geweest en mocht nog even tv kijken en valt dan meestal binnen 5 minuten in slaap, maar kwam nu steeds uit bed. Dus ik heb m nu in zijn eigen bed gelegd en hij is me boos pppfff! lang geleden dat hij moeilijk deed met naar bed gaan!

5. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ze heeft eigenlijk altijd op vrijdag een loopneus.
    En haar ogen ofzo zijn niet echt geirriteerd. Wel altijd rode en ietwat schrale wangen. (maar ja ook tandentijd, dus rode wangen lijkt me normaal)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke wat vreemd zeg, trouwens ook een vreemde reactie van het kdv.

Marleen, dwarsheid zit zeker in de lucht, bij ons heeft Jorja er nogal last van. De laatste 2 weken ging het eigenlijk best lekker met 'r, weinig huilen, luier gewoon kunnen verschonen. En vandaag was het weer mis.

Duster, hopelijk een goede nacht voor Jasmijn. En dank je, vind het wel tegenvallen om nog te moeten werken in de avond :(.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Mijn berichtje weg :( had net een hele reactie getypt en toen stond er iemand van het rode kruis aan de deur, ik 'n kop koffie aangeboden aangezien het steen-koud is en toen waren we weer een tijd verder en m'n hele tekst weg... Nou ja... Nog een keer typen?!?!?!

Oke...

@ Alieke, wat vreemd!! Thyrza heeft wel vaak als ze de dagen kdv erop heeft zitten een snotneus maar dat vind ik ook niet zo gek met al die snotneuzen bij elkaar daar. Maar koorts is wel vreemd elke keer. Hun reactie overigens ook erg overdreven... Ben benieuwd wat de ha zegt!

@ Marleen, peuter-puber dus! Hier ook, Wesley wil alles graag op zijn manier en als je niet direct reageert begint ie ook te schreeuwen!

@ Sjorsje, werkse! Zou er ook niet aan moeten denken 's avonds. Wat vervelend dat het nu weer lastig gaat met Jorja :(

@ Duster, heeft ze het getrokken met alleen vla? Ik ben als kind geopereerd aan m'n kaak en zat die middag nog aan een patatje :D

Nou... Mijn man ligt naast me op de bank. Ik stond straks onder de douche en beide kindjes zaten in hun badje voor me :D Toen kwam hubbie het bed uit om even te kijken en te helpen.

Wesley zei trouwens dat ik niet in zijn badje kon want daarvoor had ik een te dikke rug, buik en heuven............. Dus.......... :D

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah haha altijd leuk die complimenten van je kinderen.
    Als Lianna iets zegt wat niet zo complimenteus is, zeg ik: "wie wil er straks een koekje?". En dan zegt ze meteen het tegenovergestelde, haha.

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik lach niet hoor... echt niet....
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja, peuterpuberen hou op... Ik weet dat Thomas rond 3,5 ook een pittige periode had, maar Jasper spant echt de kroon.

@ Sjorsje: Ook zo'n dwars ding in huis haha!

Oja, ik ben vandaag naar het CB geweest. Had om een extra afspraak met de wijkverpleegkundige gevraagd om te laten beoordelen of hij naar logopedie moet of niet. En we hebben besloten dat we dat toch maar gaan doen. Er zijn nog aardig wat letters of lettercombinaties die Jasper niet kan zeggen. Dat heb ik met Thomas dus echt helemaal niet gehad. Die was zo vlot met praten en ook gelijk zo correct.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, hahahaha da's ook een idee :D ik vond het wel grappig. Ik zei nog "je bedoeld dat mama te groot is voor je badje" ;) Maar vond vooral leuk dat alleen m'n buik/rug en "heuven" te dik zijn, de rest dus niet :D Zal er lekker uit zien dan :D ;)

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Ik vind het ook wel erg vreemd. Goed dat je het bij het KDV gemeld hebt. Succes bij de HA!

@Delilah; Ze zal het wel vol moeten houden. Mag verder echt niks ivm de wondjes in haar keel. Morgen mag ze ook nog bijna niks (knijpfruit, appelmoes, vla en evt een stukje witbrood) En die opmerking van Wesley :D

@Sjorsje; Kan me voorstellen dat je het niks vindt om te beginnen als de meeste mensen al klaar zijn met werken

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tja... Het badje is heeeeeel klein, hij bedoelde gewoon dat mama te groot is, lange rug... en zo... ;) :D

Maar ben blij dat jullie erom kunnen lachen :D

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster, ahhhh arme meid, niks mogen eten. Hoe ging ze slapen?

@ Marleen, het kan vast geen kwaad om te gaan, wordt hij alleen maar beter van toch! Wel bijzonder dat 2 kinderen zich zo anders ontwikkelen he, sta daar vaak versteld van, zie dat bij ons nu al dat ze zo verschillend zijn.

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Delilah; Ze is goed gaan slapen. Om 23uur moeten we haar wakker maken om te drinken en om een nieuwe zetpil te geven. Hopelijk slaapt ze daar de rest vd nacht op

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Duster dat hoop ik ook voor jullie!

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster; gelukkig maar dat ze goed is gaan slapen.
    Hoop dat ze de nacht ook lekker doorslaapt.

Delilah; dat het daar rondhangt met bacterien dat weet ik ook. Dus daarom vond ik ook zo'n snotneus niet zo vreemd elke keer.
    Maar ik vind het heel bijzonder dat koorts gewoon elke keer binnen 3 uur verdwenen is nadat we haar hebben opgehaald.
    Je ziet het gewoon zakken. En nu dat hoesten erbij.
    Ach ik overleg gewoon met de ha.

Ben nu trouwens wel blij dat we al op zoek waren naar een nieuw kdv, want heb het hier wel een beetje gehad. Durf ze bijna niet meer achter te laten. Bang dat we ze direct weer op moeten halen. Ook Danique vindt het niet leuk meer op kdv.
    Heb aangegeven dat ze volgens mij meer uitdaging nodig heeft. Ze geven dan aan dat ze inderdaad met raad of gezelschapsspellen wel goed mee doet. Maar vervolgens gebeurt er niks mee.
    Nog zoiets raars; gisteren vertelde de leidster dat ze maar 1 boterham gegeten had en toen niet meer wilde eten. Nou ja geen probleem natuurlijk. Zijn we thuis, Danique vreten zegt ze; ik mocht maar 1 broodje eten en ik wilde er graag 3. Maar ik was te langzaam en toen ruimde ze de spullen op.
    Ik vind het prima dat als Danique zit te treuzelen het eten gewoon ophoudt op een gegeven moment. Maar vertel me dat dan eerlijk. Al met al ben ik dus gewoon niet algeheel tevreden de afgelopen weken.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Meiden hebben jullie enig idee....
    Elio moppert heel veel, lijkt wel een race-auto.....hmmmm hmmm
    Wat zou dit kunnen zijn?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Duster, wat een rotdag zo! Kan me voorstellen dat je er tegen opziet en dan al dat bloed en die boosheid. Ik denk dat ik zelf was gaan huilen. Fijn dat deze dag achter de rug is! Hopelijk een goeie nacht en een heel snel herstel!

Vanavond 7,5 km gelopen. 27,5 totaal deze week. Daarna nog allemaal rommelhoekjes id woonkamer opgeruimd, tekeningen ed. Nu snel lekker slapen!
    Morgen leuk dagje voor ot. 's middags komt haar vriend (kdv) spelen en 's avonds mag ze bij haar vriendin (buurmeisje) logeren!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith: Geen idee! hoe gaat het nu?

@Lauwie: Goed bezig! Fijne dag vandaag (natuurlijk ook voor Ot) Mijn tranen zaten ook erg hoog hoor :D

Zo trots op mijn meisje. Gisteren om 23uur wakker moeten maken voor een zetpil en toen vroeg ze zelf om drinken. Goed gedronken, meteen weer gaan slapen en nu slaapt ze nog :)

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    judith slikt ie dan ook? dan kan het reflux zijn. probeer hem na de voeding een tijdje rechtop te houden!

Deel Deze Pagina