Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Vogeltje, ja snap dat je dan zo overdonderd bent dat je niet overal aan denkt. Maar aan halen zitten ook risico's natuurlijk, lijkt me nog zo vroeg... maar goed, niet op de zaken vooruit lopen en hopen dat ze nog flink groeit deze weekjes!

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Vogeltje: Ik kan me voorstellen dat je het zwanger zijn zo niet nog een keer zou willen. Het is allemaal wel erg spannend zo. Een cyste jeetje, ondanks dat de gyn zegt dat het niet ernstig is hebben ze wel weer iets gevonden. Ik hoop van harte dat ze nog even door mag groeien in je buik, want alles is meegenomen voordat ze ter wereld komt.

@ Delilah: nou inderdaad beetje jammer voor ons haha!

Ik had voor Thomas een zwemshort meegenomen en Jasper vond m zo leuk dat Ik er voor hem ook nog eentje ben gaan halen. Weliets anders want dezelfde wordt niet altijd gewaardeerd door Thomas;). Jasper loopt er nu nog in rond haha!

Verder heb ik echt een beetje een off-day... Ik werd vanmorgen wakker en toen dacht ik nog even te kunnen slapen, maar bleek het al bijna half 8 te zijn en moest ik er echt uit om Thomas op tijd naar school te krijgen. Iedereen liep nog...zul je zien dat ze morgenochtend, als we wel uit kunnen slapen, om 6u wakker zijn ofzo.

Daarnaast ligt de vader van 1 van onze beste vrienden heel slecht. Ze zijn er vanmorgen om half 6 bijgeroepen. Dat brengt toch ook weer wat herinneringen omhoog.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke: wat zei de HA?

@Vogeltje: Hopelijk maakt ze de komende weken een groeispurt

Jasmijn is ziek. Had met zetpil en temp van 39,2. De verpleegster overlegt met de arts en ze bellen voor 16u30 terug

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ach Vogeltje wat moeilijk voor jullie nu, hoeveel was ze gegroeid sidns de vorige echo en deze?? Ik duim dat ze echt nog wat groeit in je buik hoor. Mijn nichtjes wogen ook pak suiker toen ze kwamen (2-ling) maar poeh dan zijn ze wel fragiel hoor,..

Duster: Sterkte met je meisje, dat zal een kuurtje worden denk ik.

Alieke: Jemig wat een gedoe, fijn dat ze ergens anders naar toe gaan, wrm niet eerder? Of heb ik dat gemist?

Juud: Hoe is het met Elio nu?

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Jasmijn krijgt idd een AB-kuur!

@PP: Stuur je vanavond echt een PB! Gaat wat lastig op mijn foon....

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden ben net terug van een lange dag weg. We hebben afscheid genomen van Angelo zijn oom, die wil euthanasie. En ws gaat dat 20 feb gebeuren pfff

En ik heb het idee dat Elio rugpijn heeft? mn als ik druk op een punt dan gilt hij zowat? Dus wellicht toch een vorm van reflux?
    Maar hij lijkt echt pijn te hebben dus ik kijk het morgen even aan en anders ga ik gewoon naar de hap?

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Heb je osteopaat in R'dam? Hebben anderen hier ook ervaring met Osteopaat? Ik kreeg er totaal ander kindje door,...

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier ook een osteopaat bezocht toen ze drie weken was en kreeg een heel ander kind, proberen waard hoor Juud!

Ik lees wel zoveel mogelijk mee maar reageren schiet er door drukte nogal bij in, sorry!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier van zijn levensdagen nooit meer naar een osteopaat na die documantaire!

ik ga als mijn kind veel huilt gewoon naar een arts!

maar dit is mijn menng

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik krijg maandag bezoek van het cb dus dan overleg ik ook even.

@mik was dat van die mensen die je baby in de foetus houding doen? Dat waren toch yogi's?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geen ervaring met de osteopaat! Maar ik zou sowieso eerst naar een gewone arts gaan met mijn vragen.

@ Juud, wat erg zeg van Angelo's oom. Wat heeft hij?

@ Iedereen; fijn weekend! Ik had kwart over 7 de kids op bed en lig heerlijk op de bank!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah hij heeft kanker en was verleden jaar juli gezegd nog ongeveer een half jaar...we zijn in december een weekend weg geweest met de hele familie en nu is het echt einde verhaal. De tumoren in zijn buik en rug lijken wel voetballen en hij is er klaar mee. 20 feb is hij jarig en wil hij euthanasie.

Giulia mag the voice kids een stukje kijken. En we zijn de hele dag/avond en nacht bezig met Elio met zijn eten/huilen/mopperen :(

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #3053 lique80, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    @Vogeltje, jemig meid! Kan me helemaal voorstellen dat je klaar bent met zwanger zijn. Hoop dat je kleintje nog even flink gaat groeien de komende tijd. Sterkte!!

@Juud, oef heftige dag. Veel succes met Elio, vervelend voor hem, maar ook voor jullie! knuffel!!

@Marleen, snap dat het herinneringen ophaalt.... sterkte!

Dat was even uit mijn hoofd, excuses voor wie ik vergeet.
    Vanmorgen met Vince naar CB, gaat allemaal prima. 9630gram en 71,8cm. Toen gesport. Daarna hele huis van boven naar beneden gestofd, gezogen en gedweild en nodige opruim werk, bedjes gewassen. Toen eindelijk lunch en heerlijk mijn bed even ingedoken. Vanmiddag de laatste boodschapjes en kadootjes gehaald. Kids opgehaald, eten badderen en snurken. Ik ga nu lekker op de bank!

View My Video

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    juud: ook ik hele goede ervaringen met een osteopaat. Kreeg er ook een heel ander kind voor terug. Had gewoon spijt dat ik toendertijd niet met malou ben geweest want malou is echt een huilbaby geweest en heb ik mijn kraamtijd als vervelend ervaren (lichte postnatale depressie er bij) Met jens begon het net zo weer en ben bij de osteopaat geweest en ging super weer!

alieke: pff wat een gedoe zeg met dat KDV! Hoe was t bij de dokter?

Vogeltje: pff meis kan me voorstellen dat je niet nog een keer zwanger wilt zijn! Dikke knuffel voor jou!

Lique: gaat goed met je mannetje zeg! En pff intesieve dag zeg!

Hier echt drama geweest vanmiddag. Dus herken heel erg dat de oortjes niet werken.....
    Gingen schaatsen maar na een half uur wou ik weer weg want jens vond het niks aan. Was een beetje jengelig. Dus malou en jens weer op wal en malou had haar fiets mee. Ze moest naast haar fiets lopen om de weg over te steken maar dat wou ze niet...
    Bleef ze midden op een drukke weg staan!!!!! Grr....wat was ik boos! Haar meegesleept naar het voetpad, en haar daar boos aangesproken dat dat niet kon.
    Wou ze niet meer fietsen maar ging lopen. Jens krijsde nog steeds ondertussen. Dus haar op de fiets gezet ging ze expres langzaam fietsen. Ze zei het ook wil niet snel fietsen wil langzaam....
    Pff had het toen echt gehad. Heb haar van de fiets gehaald, haar in de buggy bij jens gezet (2ling wagen) stoeltje (voor het schaatsen) en de fiets op het gras gezet en ben naar huis gelopen met ze. Nou krijsen was het....allebei tot dat we thuis waren...(10 minuten) Malou helemaal overstuur waar haar fiets was....en jens was ook overstuur omdat hij niet echt lekker was....Heerlijk middagje dus....pff...

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @vogeltje wow wat heftig zeg,,enig idee wat die maatregelen zijn?

@miepie fijn zlke momenten

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Vogeltje, wat een stress meid! Terwijl je dat precies niet kunt gebruiken! Sterkte!

Juud, naar van angelo's oom! Hier ook wel 6 behandelingen ofzo bij de osteopaat. Jort werd er niet op slag een ander kjnd van en hij huilt zolang die man aan zijn nek zit..
    Bij ons waren ze allebei rond deze leeftijd nog veel wakker 's nachts. Giulia niet?

Vandaag gezellig dagje hier. Ot is nu uit logeren bij haar buurmeisje. Morgenochtend gaan we met de dames ergens een fristi drinken en taartje eten.
    Vanavond de hele vloer in de olie gezet. Heb dus redelijk wat calorieen verbrand, maar heb ook veel popcorn en chipjes gehad.. We zullen het zien morgenochtend. Denk dat het toch tijd wordt voor een wat strakkere lijnmethode.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Miepie, klinkt heel arelaxed zeg!
    Herkennen meer het niet luisteren door concentratie/dromen? Ot is niet ongehoorzaam, maar hoe vaak ik soms iets moet vragen?!

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Lauwie jij bent echt een nachtbraker he?

@Osteopaat: Ik denk dat het heel afhankelijk is welke je hebt. Hier zit er toevallig een (heb ik jou die niet es eerder geadviseerd Judith?) die 100x afgestudeerd is en waar ze vanuit heel Belgie enNL naar toe komen met hun pasgeboren babies dus ga ik er van uit dat die toch echt wel goe dis. Ik ben voor mezelf er ook geweest en kanpte ontzettend op.

Ik ben aan het begin van een nieuw leven geloof ik, heb nestdrang, loop te ruimen en te poetsen ppfff wordt moe van mezelf. En,.....mijn din Marleen is zwanger!! Helemaal leuk, na papa mocht ik het als eerste horen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    #3059 sjudith, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Mogge,

Hier een redelijke nacht op fv en bv.

@pp ik laat me maandag ff informeren door het cb.
    Onze ka is wel goed vind ik.

Wij hebben gisteren gesext dat was wel ff eng hihi net of het mijn 1e x was :p

Iedereen leuke plannen? Nog genieten van het ijs?

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, haha!! Ja dat herken ik! Geen last? Fijn dat je een betere nacht het gehad!

Deel Deze Pagina