Juud haha dat is inderdaad wel wennen na een bevalling. Niet pijnlijk? Plannen: vandaag werken en m'n schoonvader is vandaag jarig, maar daar gaan we morgen naartoe. Lianna heeft vandaag bij de scouting carnavalsviering, dus die is nu met Ard naar het winkelcentrum om nog een outfit te halen. Ik vond gisteren 2 outfits, maar beide maat 92. Te klein dus, maar daar passen Yosyp en Jorja in. Yosyp had vanochtend de zijne alvast uitgezocht.
Ik heb ook een hekel aan carnaval, het draait alleen maar om zuipen en zo asociaal mogelijk doen. Maar Lianna vindt het wel leuk.
Juud, dat je daar al weer zin in hebt! Pp, ja ik ben extreem avondmens en daar baal ik elke ochtend van . Wat een vervelende situatie qua werk zit je in! Kan me voorstellen dat je ff in een dip zit! Sjorsje, foto! Hoe gaan je kinders? Duster, hoe is het met jasmijn? Niemand die het niet luisteren door dromen/ geconcentreerd zijn herkent? Afvallen ging niet goed deze week! Ik had me al voorgenomen om het strakker te gaan doen, want wil voor de vakantie op streefgewicht zijn. Was 0,2 aangekomen, maar klopt denk ik niet helemaal. Deze week ga ik voor een kilo minder! Maar ga zo wel eerst een taartje eten bij een nieuw lunchtentje bij ons om de hoek .
passiepaard kijk maar op facebook voor de taartspulletjes! heb eventueel ook nog wel wt uitstekertjes erbij
@Miepie; Pff, heftig middagje zo :x @Lauwie; Eet smakelijk @Sjudith; Ben je de bv aan het afbouwen, omdat je ook fv geeft? @Sjorsje; Hoe gaan ze verkleed? Jasmijn heeft weer heerlijk geslapen Was toen ze wakker werd wel bang dat ik boos was, omdat haar bedje vies was (ivm bloedneus) Ze heeft nog wel een temp van 38,8, maar is verder vrolijk. Ze heeft net zelfs 3/4 boterham op, dus het gaat weer de goede kant op
Lianna gaat als smurf, Yosyp als bever ofzo en Jorja als duiveltje. Zal morgen kijken of ik een foto kan plaatsen. Duster wat een superresultaat zeg. Slaap je zelf nu ook beter? Lauwie eet smakelijk.
Wat schattig! Ik moet nog op zolder gaan kijken of ik nog wat passends voor de kids heb liggen. Ik slaap heerlijk. Gisteren was het voor mijn doen wel laat, omdat Jasmijn om 23uur een zetpil moest. Daarna als een blok in slaap gevallen Helaas kwam Matthijs rond een uur of 5, maar nadat ik hem terug had gelegd heeft hij tot 7uur geslapen. Hij is met papa naar beneden gegaan en ik heb tot een uur of 8 liggen slapen
Juud; heftig zeg dat jullie afscheid hebben genomen van je oom. Ik ben bij de osteopaat geweest met Eline en je weet dat dat echt een wereld van verschil was. Ik raad het iedereen dus aan en heb mega spijt dat ik met Danique nooit ben gegaan. Miepie; oh dat herken ik. Niet luisteren terwijl je zelf eigenlijk zo snel mogelijk naar huis wilt. Hbe hier ook zo'n dame die dan zelf bepaalt dat ze het anders wil. Vreselijk! Heb je later de spullen opgehaald dan?? Duster; fijn dat Jasmijn begint te eten en het wat beter lijkt te gaan. Hopelijk zakt de temp ook snel! Sjorsje; ik ben ook niet van het carnaval. Heb er eigenlijk helemaal niets mee. De optocht wil ik nog wel eens naar gaan kijken, gewoon voor de gezelligheid, maar verder doet het me helemaal niets! Hier dus gister bij de huisarts geweest. Heb nu antibiotica gekregen voor Eline. De huisarts vertelde dat het bronchitus was, normaal niet direct antibiotica ervoor wilde geven, maar doordat ze nog zo jong was dus wel. Verder gewoon door met de inhalator en maar hopen dat het snel beter gaat! Vannacht is ze 1 keer wakker geweest ongeveer een 3 kwartier. Heb haar gepuft en antibitocia gedaan (de huisarts had dit geadviseerd zodat er nu ook alvast 3x had gehad) En vanmorgen om half 7 werd ze weer wakker. Ben dus nog wel moe, maar heb gelukkig iets geslapen. Verder is ze sinds gisteren begonnen met wat slijm spugen; nou ja dat slijm moet er toch uit, dus ben blij dat het eruit gaat. Ze voelt zich duidelijk niet fit. Heb haar vanmorgen een zetpil gedaan. Ze eet en drinkt wel redelijk. Over de allergie ook nog gesproken en de huisarts zei dat dat prima zou kunnen. Aangezien ze snel opknapt thuis normaal gesproken en eigenlijk de ellende altijd direct begint op kdv. Hij gaf aan dat een virus wat ze oppakt nooit direct zich uit als je het hebt gekregen. Dus ga het toch nogmaals aankaarten op kdv. Denk dat ik ga beginnen met een andere deken mee te geven waaronder ze slaapt; gewoon een dekbedje waar ze htuis ook onder slaapt. Kijken of dat beter gaat. Nou heel verhaal weer. Eline is nu klaar met spelen; dus ga kijken of ze een broodje wil en dan gaat ze naar bed.
@ Juud, dat is snel! Jeetje moest er niet aan denken Wat heftig van die oom zeg sterkte ermee!! @ Lauwie, ach meis een keer iets minder eraf of niet, je bent zo goed bezig, geeft toch niks! Lekker taartje eten straks, eetse! @ Sjorsje, maak je een foto van de kindjes? Ben benieuwd naar alle kindjes in outfit @ Alieke, ben benieuwd hoe het dan gaat met een eigen dekentje. Kan mss ook van wasmiddel ofzo zijn, die ze daar gebruiken. Hoop dat je er achter komt of het een allergie is en dat het probleem da nis opgelost! Sterkte en beterschap! @ Duster, wat super dat ze zo goed slaapt! Lekker hoor!! Zo... Dat was even uit mijn hoofd na in stapjes te hebben gelezen. Wesley en ik hebben net cakejes gebakken en versierd. Thyrza ligt in bed die zal zo wel wakker worden. Vanmorgen kwam ik beneden met de kids en manlief lag op de bank en ging dus naar bed zegt Wesley "kom jij er dan straks weer uit als ik ga slapen?" Vond het wel heel zielig hij komt steeds uit bed als de kinderen op bed liggen en dat had Wesley dus ook wel door... Hopelijk is het snel voorbij, vind het altijd sneu voor de kids als papa en mama zo'n tijd niet fit zijn.
Omdat mannen zichzelf dan heel zielig vinden en het niet nodig vinden iets in huis te doen of met de kinderen te ondernemen. Ik herken het helemaal. En wat doe je eraan? Helemaal niks; want signalen pikken ze niet op :S Delilah; de huisarts zei dat het heel moeilijk zal worde om er achter te komen, maar ja ik wil niet toekijken. Dus ik ga gewoon proberen. Al wel besloten dat ze in elk geval deze week niet gaat. Ik wil haar eerst goed aangesterkt hebben. Dan die week erop gaat ze wel en die week daarop heb ik vakantie dus hou ik haar ook maar thuis denk ik. En dan kan ik vergelijken
Delilah, gezellig zeg . Is hij dan bang dat hij dingen met ze moet doen? Ik merk dat ik een beetje jaloers ben *schaam*. Hoor laatste tijd steeds verhalen van mensen met longontsteking, die dan uitgebreid uitzieken (jouw man, 2 collega's). Hartstikke logisch natuurlijk. Maar dan denk k aan mijn 2 longontstekingen van afgelopen jaar: de eerste lag ik in het zh met een kleine baby waar ik voor 95% zelf dag en nacht voor zorgde (ze hebben hem 1x 2u meegenomen 's nachts zodat ik even kon slapen en ze hebben m 1x in bad gedaan). En de week erna Met jort in het zh was ook hectisch en weinig rust voor mezelf. De 2e longontsteking was toen mijn vriend ook ziek was. Heb toen wel een dag gehad dat ik in bed kon liggen maar toen moest ik ook gewoon de kindjes halen en in bed leggen ed. Weet nog dat ik daar zat te huilen toen ot niet meewerkte, zo beroerd voelde ik me. Stom om zo zelfmedelijden te hebben, helemaal omdat het even geleden is. Maar het lucht wel op om het uit te spreken. Was toch echt wel een zwaar jaar! Vind het voor jou ook nogal wat dat je na die heftige miskraam en curretage en bloed verlies er al weer alleen voor staat met de kindjes! Red je dat een beetje? Hier zijn de plannen al gewijzigd. Ot was echt kapot en alleen maar aan het huilen. Dat werd thuis een tosti met ketchup en toen heb ik het buurmeisje weer terug gebracht. Geprobeerd om Ot te laten slapen. Dat is niet gelukt, maar ze is wel weer vrolijk. Blijkbaar toch nodig om weer ff alleen te zijn.
@ Alieke, wat verstandig! ZO kun je idd goed vergelijken hoe het is als ze wel en niet naar het kdv gaat! Ik hoop echt dat je iets kunt achterhalen! En ja, mannen... Ik snap dat hij ziek is en verwacht ook niets van 'm, hoeft idd niks te doen in huis of voor de kids maar kom op, als je de hele dag in bed ligt en er uit komt als de kinderen naar bed zijn, lekker chipjes eten en chocolaatje, beetje tv kijken dan snap ik niet waarom je overdag niet de moeite kunt nemen eruit te komen. Ja omdat hij 'snachts niet slaapt.... Tja, nogal wiedes denk ik dan als je overdag slaapt dan slaap je 'snachts minder goed, probeer dat dan wat omgedraaid te krijgen... Maar nee, dan moet ik m'n mond houden en niet denken dat ik alles zo goed weet, dus... Gezellig!
@ Lauwie, hahaha... Heerlijk toch wat zelfmedelijden! Het was voor jou ook allemaal pittig!! Ik ben stiekem ook jaloers hij kwam bij mij de dag na de curretage de slaapkamer ingestormd met een huilende Wesley en de mededeling dat hij even naar de winkel was, en weg was hij. Thyrza werd wakker, ik stond te trillen op m'n benen en zat met die kinderen. Terwijl ik alles altijd in overleg doe. "kun jij zo even je bed uit, Thyrza ligt er net in dus die slaapt voorlopig wel, kan ik even naar de winkel" Pfff.. En ja, ik trek het wel. Heb wel veel last van hoofdpijn en vooral donderdag was zwaar, stond soms echt te tollen maar inmiddels voel ik me wel redelijk fit.
Duster, wat fijn dat jasmijn goed slaapt! Wat zul je daar aan toegeweest zijn!! Jammer dat matthijs wel wakker werd. Doet hij dat vaker of was het een uitzondering? Sjorsje, leuk! Ben benieuwd naar de foto's! Alieke, zou wel vervelend zijn een allergie! Helemaal als je niet kunt achterhalen wat het is! Passen je ouders komende week op? Delilah, je hebt dus zelfs die eerste dagen niet echt rust gehad? Let je wel op jezelf dat je wel aansterkt? Het is niet niks zo'n aanslag op je lichaam! Eis ook gewoon jouw rust op, hoor! Bah, nu 3 cyclussen hoofdpijn in de stopweek. Ga dus maar wat anders verzinnen.
@ Lauwie, da's vervelend zeg, hoofdpijn! Ik heb het weekend wel rust gehad hoor, hij heeft me wel ontzien en vrijwel alle zorg voor de kinderen op zich genomen en maandag en woensdag waren ze op het kdv.
Lauwie; ja mijn ouders die willen woensdag en donderdag oppassen. Moeten nog even kijken hoe we dat organiseren, want mijn vader heeft nachtdienst. Maar ze wilden het wel. Dus ga daar maar gebruik van maken. En gelijk hoor met het zelfmedelijden. Dat mag toch best wel eens. Jij hebt het ook niet makkelijk gehad in het eerste jaar van Jort.Hoop dat nu het 2e jaar begonnen is jullie een beter jaar gaan krijgen! Delilah; doe nog maar even rustig aan hoor. En hou jezelf ook in de gaten. Je kunt je misschien al wel heel wat voelen, maar jij hbet ook heel wat achter je rug.