Hallo allemaal Wat een boel geschreven!!! Wij zijn naar Kinderdijk geweest, waren niet de enige hahaha maar Angelo zijn familie woont daar dus gelijk even de baby geshowt @delilah is de ruzie over? Enne de sex deed geen zeer en van de week hadden we al hand en spandiensten gedaan haha @duster ik geef bv en fv hij heeft niet genoeg aan alleen bv. Hoe is het met Jasmijntje? @lauwie balen van de hoofdpijn zeg! Probeer eens drukpuntmassage te doen op je pols.Als je je pols omhoog doet krijg je een soort kuiltje in de overgang van je hand naar je arm. Dat kuiltje moet je wat op drukken steeds 3x 20 sec. En dan gaat als het goed is je hoofdpijn weg.
@Tesske, Juud, haha! Zo zie je maar. Ligt er uiteraard aan hoe je uit de bevalling bent gekomen. Na Djim was ik zooooo blij dat die buik weg was, konden we ook niet wachten, haha!! Bij die anderen duurde het ook niet lang. @Delilah, ruzie weer voorbij. Strontirritant die zieke mannen, haha!! @Alieke, lief van je ouders. Hopelijk ga je verschil merken/of juist niet. Wanneer wil je de kids naar ander KDV. @Lauwie, irritant!! Hopelijk genoten van je taartje! Succes weer deze week. hoop dat de tip van Juud wat uithaalt! @Petra, hoe is het bij jou? Kom je de dagen een beetje door? @Sjorsje, lekker gewerkt? Zo, lekker dagje hier. Bieb bezocht. Kids 2x geschaatst vandaag. Spelletje gespeeld. Heerlijk rustig aan..
Lique het was druk vandaag. Ben blij dat ik op de bank zit. Morgen gelukkig vrij. Sex na de bevalling, ik denk dat het na Jorja het langst geduurd heeft: 'n dag of 10.
Hoofdpijn ging stuk beter na een ibu. Was wel een kansloze dag erdoor. Ot heel vermoeid door het logeren en een slechte nacht ervoor. Die huilde veel en wilde niks. Jort nog last van zn laatste hoektand. Wat duurt dat toch lang bij die jongen! Zijn de hele dag thuis gebleven . Ben eind vd middag nog wel ff naar de action geweest. Ik vind zulke winkels heerlijk, maar het is meer dan 7km fietsen dus dat doe ik nooit. Leuke kleine cadeautjes voor in het vliegtuig gekocht. Alieke, fijn dat je ouders dat willen doen! Delilah, oh gelukkig!
@Sjorsje, ohh lekker vrij morgen, geniet!! @Lauwie, oeii baaldag! Succes met je hoofd, hopelijk morgen betere dag! Action is top! Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?
@ Lauwie, hoofdpijn is vreselijk! Hier ook al de hele week, bah! Hopelijk morgen een beter dagje voor jullie! @ Juud, ieder z'n ding bij mij duurde het wel even voor ik m'n lichaam wilde delen weer @ Sjorsje, jeetje jij nog sneller!!! Man hee, ik vloeide ook na beide bevallingen zo'n 6/7 weken... Ja hier geen ruzie, man kwam uit bed vanmiddag en we deden gewoon normaal. Heb alleen mega moeite met Wesley die is echt stront-vervelend. Ben er gewoon verdrietig van... Fijne avond nog, ik kijk naar een film die m'n man erop heeft gezet en hij zit achter de laptop en ik helemaal in de film met een bakje chips...............
Goeiemorgen dames! Ik lees zoveel mogelijk mee, maar voor reageren meestal geen tijd (op werk) en thuis te lui . @ juud: omg, nu al? Tegen mij hebben ze zelfs gezegd dat het de eerste 6 wkn niet mocht ivm de knip, kans op infecties etc. Daar hebben we ons netjes aan gehouden. Wat hftig om afscheid te nemen. En verder vind ik jullie al zo lekker ondernemend. Maar kan het ook niet vergelijken met mezelf natuurlijk want toen ik bevallen was waren we ook met hele andere dingen bezig. Op naar dit keer een gelukkige en onbezorgde kraamtijd! @ vogeltje: meid wat een zorgen en sttress. Snap dat je dit even moet verwerken en wat het allemaal gaat inhouden. Je hebt nog even de tijd en misschien helpt het je om wat voorbereidingen te treffen. Ik hoop dat je meisje de komende 2 wkn nog even flink haar best doet, elk grammetje is meegenomen. Zorg goed voor jezelf!! @ PP; heb je me uitgenodigd op FB? @ delilah: ik snap je frustratie idd, zou ik ook zijn, ondanks dat hij ziek is, heb jij ook de nodige klappen gehad en vind dat je het samen moet doen. Mannen zijn echt tissues. @ marleen ; knuff voor jou @: alieke; je moet toch iets idd. Ik denk dat je zo goed kan testen waar het aan ligt. Wel jammer dat de leidster zo vijandig is en niet open staat voor een gesprek om dit op te lossen. Misschien is ze vd week wat bijgedraaid. Uhm uhm.... Ben het een beetje kwijt.... --------------------------- Even ego dan: Ik heb zo'n grappig jong.... Vanochtend komt hij naar boven om bij ons te komen liggen en vraagt na een tijdje of de tv aan mag. Ik zeg nee, het is nog veelste vroeg. Tygo: maar als je weet dat het nog te vroeg is, waarom vraag je mij dan niet om nog even in mijn eigen bed te gaan slapen? Ik: Tygo, ga je nog even in je eigen bed slapen? Antwoord: Neeeeejjjj, hahahaha! Lekker ding of niet?
Zo, gister de laatste en nu de eerste; het is rustig hier! Goedemorgen! Hier een baggernacht! Wesley kwam tegen 4 uur bij me liggen en ging toen weer naar z'n eigen bed, kwam m'n man naar bed, hoesten, hoesten, hoesten en die ging weer naar beneden. Toen kwam Wesley weer naast me liggen en toen ik eindelijk lekker lag hoorde ik Thyrza mopperen, 2 x eruit om een speentje te geven maar ze bleef een beetje mopperen zo half in haar slaap dus om 6.50 maar naar beneden gegaan met haar. Hubbie klagen "ik sliep net eindelijk, jij hebt tenminste de hele nacht geslapen" Nou... Vanmiddag met de kindjes naar de verjaardag van ons buurmeisje, die is 1 geworden vandaag. Gezellig.
Helaas, ik was je net voor Even tot tien tellen, diep doorademen.... En laten gaaaaaannnn... Wat een begin van de dag. Positief denken, turn it around! Ik zat te denken om zo de laptop maar eens aan te zetten en op internet mij maar eens aan te melden voor die gratis zwangerschapspakketten etc .
Toch niet de eerste gelukkig Chantal was me voor! @ Chantal, hahaha lekker ding idd!! Had je het maar meteen moeten vragen Hij is wel vaker vroeg wakker of niet? En ja, mijn man... Die zegt dat het met mij allemaal wel weer in orde is. Dat bloed is allang weer hersteld volgens hem dus, niks aan het handje!
@ delilah oh zegt ie dat? Hij begrijpt er echt niets van... Maar ook dat is niets nieuws onder mannen, nietwaar Ja, hij is idd een vroege vogel. Hij heeft echt weken achtereen dat hij dan rond 6 uur wakker word. Soms heeft hij dan weer een korte periode dat hij tot 7 uur slaapt. Uitslapen gebeurt maar een paar keer per jaar, hahaha!
@ Chantal, dat is wel vroeg ja maar goed, je doet er niks aan! Trekt hij het dan wel goed zo'n hele dag? Als Wesley om half 7 wakker is dan is hij 's avonds rond die tijd ook echt op! Maar het scheelt als ze in ieder geval vrolijk zijn als ze zo vroeg wakker zijn En tja... mannen... Volgens mij heb ik m'n irritaties hier al genoeg geuit Ondanks dat ik 'm wel heel sneu vind hoor want hij is wel erg benauwd en hoesterig! Thyrza zit aan een cup-cake'je en ze vind 'm lekker
@ Chantal, zie nu pas je berichtje over die zwangerschaps-pakketten; kijk maar uit met je adres en tel. gegevens, ik heb me bij Wesley ook overal aangemeld en werd na zijn geboorte gek gebeld. Bij Thyrza niet gedaan en ook geen last van gehad.
Mogge Hier van 1 tot 5 en 5.30 tot 8.30 geslapen ik mag niet klagen. @delilah aach mannen zijn zo praktish Ik snap je frustratie @chan ik vind die blije doos en die vd etos de moeite waard. De rest niet en.idd je wordt scheel gebeld
@ Juud, lekker nachtje dus! Heb je voor die 1 uur nog geslapen of niet? Ik lig op de bank, Thyrza ligt alweer een kwartiertje in bed, die was moe en Wesley ligt nog naast papa te ronken... Even relaxen hier!
@ juud, dan mag je idd niet klagen, lekker hoor Die heb ik me voor aangemeld Vond het na Tygo wel meevallen eigenlijk, daarnaast eindigt mijn abbonement dit jaar...
oh ja, ik zoek geboortegedicht met een verwijzing naar een vernoeming. Wat het ook word, we hebben voor beide geslachten bepaald dat de 2de naam een vernoeming wordt en dat wil ik graag in het geboortegedicht naar voren laten komen. Iemand suggesties of ideeën? Waar te zoeken?
@delilah nee niet geslapen voor 1 uur doe ik eigenlijk nooit @chan god wat moeilijk je hebt weer wat in je hoofd hihihi oja en http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/336050-moedermelkbank.html#post12066954