Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Duster jij bent slecht ;)

Juud: Jij met je sexen, dat vrolijkt mij nog eens op. Jij krikt het gemiddelde van de Nederlander weer omhoog, leuke woordspeling trouwens hahahah.

Zo ik ben het zat hier, niemand luistert, zelfs de honden kunnen alleen maar zeiken, goed begin van de zondag,...

Joyce jij bent wel al helemaal klaar voor carnaval, bij mij lopen ze heel de dag in jurkjes en pakjes uit de verkleedkist maar als ik vraag wat ze met carnaval aan willen is het: spijkerbroek, snap jij het? Overigens ben ik een geimporteerde canavalsvierder, want ik vind er echt geen hol aan. Ladderzatte types die staan te pissen in mn voortuin!!! 2 jaar geleden is mn achterbuurman ladderzat snachts naar de plee gegaan uit zn slaapkamerraam naar beneden gesprongen om te pissen nou leuke feestdagen hoor,..

Oh ik lees gewoon een bad day opkomen in mn taalgebruik, zou dat nog goed komen?? Sollie dames, jullie in ieder geval een fijne dag!

BTW: Petra is je prins nu terug?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen meiden,

prins is nog 1 nacht weg, morgenavond land hij en dan is hij 9 dagen weg geweest, eigenlijk veel te lang vindhij ook
    De kinderen zijn wel fantastisch geweest, want daar zag ik wel een beetje tegenop en deze mama zorgt goed voor zichzelf want Roos en Suze gaan zo naar opa en oma en ik heb wedstrijd

Ik hoop dat iedereen een leuke zondag krijgt!!!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ PP, klinkt niet goed! Hopelijk wordt het voor jou toch nog een prachtig dagje!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp hier gelukkig geen verkleedkist. We waren trouwens vrijdag bij een nicht van mij en die dochter is ook 4, maar die loopt de hele dag rond in prinsessenjurkjes. Ze probeerde Lianna er ook een aan te smeren, maar die wilde echt niet, haha.
    Succes met de dag dag doorkomen.

Ben de rest al kwijt. Hier staat heerlijk even de gaskachel aan en Ard is wat puin aan het ruimen. Stofzuigen en dweilen is eigenlijk heeeeel hard nodig, maar dat doe ik morgen wel. Hopelijk is dan nog wat sneeuw verdwenen zodat niet al die viezigheid naar binnen komt.

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Jasmijn wil als Piet Piraat :D

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dank je Lique. Hij is vanmiddag overleden.
    Ondanks dat het voor de man beter is is het toch weer een verlies. :(

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar sterkte!

Vanavond bij brandpunt gaat het over cold cases en mijn tante en nicht komen er in want de zaak van mijn vermoorde nicht (18 jr terug) wordt heropend

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, ik zwaai even! Morgen ga ik weer werken en heb nu al geen zin. Nog even op de bankhangen dus... Fijne avond meiden!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    succes Delilah :)

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen: sterkte!

@Delilah: nogmaals succes :D

@Sjudith: Zal wel vreemd zijn om dat vanavond terug te zien

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, he wat naar voor die vrienden. kende jij die vader ook? kan me voorstellen dat er vanalles weer boven komt! knuffel!

pp, hoe was je dag uiteindelijk?

sjorsje, waarom vind je een verkleedkist niks? hier is het een grote hit! heb zelfs regelmatig buurjongetjes aan de deur of ze een prinsessenjurk aan mogen :D.

petra, nog 1 nachtje. ik vind je stoer hoor, zo lang in je eentje alles regelen en je lief missen!

delilah, kan me voorstellen dat je niet staat te springen. hoop dat het wel weer lekker is om te werken als je er eenmaal bent!

lique, red jij het nog met alles alleen doen of kan wouter al weer wat meer? ik wil liever niet op internet waar iedereen het kan lezen schrijven wanneer wij niet thuis zijn..

duster, hoe gaat het nu met jasmijn?

hier nog lekker van het ijs genoten vandaag! zijn naar mijn ouders gegaan, daar gelunched en toen is mijn moeder met jort gaan wandelen zodat hij kon slapen en zijn wij met zijn 3tjes met geleende schaatsen gaan schaatsen bij mijn zusje voor. ot was het na een paar minuten zat. geen natuurtalent :D. schoof haar voeten naar voren maar hield haar lijf naar achteren. toen kwamen mijn ouders daar net en is mijn vader met haar bij mijn zusje naar binnen gegaan en kon ik heerlijk met mijn vriendje samen schaatsen. toen kwamen mijn zusje, man en kindjes en ot en mijn vader ook weer gezellig. bij mijn zusje nog lekker warme choco gedronken en weer op tijd naar huis.

toen een ongelukje: ot deed net een tasje met een scherp hoekje omhoog toen ik mijn hoofd omlaag deed omdat ik haar niet verstond. puntje in mijn oog. had er behoorlijk last van. kreeg mijn oog slecht open en zag niet heel scherp. heb een uur geslapen en toen ging het wat beter, maar heb mijn oog nog liever dicht dan open. zo op tijd naar bed en als ik morgen nog zoveel last heb maar even naar de ha.

mijn vriend had heel lief voor 3 kindjes gezorgd (buurjongetje te spelen) en eten gekookt en mij een stokbroodje met kruidenboter gebracht. had gister ook al een grote bos lelies voor me meegenomen. hij is goed bezig! :D

en net nog een vies verhaal! na het eten had jort een poepluier. die had ik verschoond en ze zouden toch over een paar minuten in bad, dus ik denk ik laat hem even zonder luier lopen. hij liep vandaag weer heel goed, dus ik dacht dat is vast fijn voor m om zonder zo'n ding te lopen. ik heel even ergens ander mee bezig. kijk ik, zit hij met zijn vingers in iets op de grond te knijpen. had hij op het kleed gepoept en zat hij er met zijn vingers in (nadat hij er in gestaan had) :$. bah! gelukkig had hij een speen in dus weet ik zeker dat hij het niet in zijn mond gehad heeft. getverdegetver!!!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; wat een heerlijk verhaal van die poep. Zul je altijd zien dat ze in die paar minuten zulke dingen uithalen. Bah!
    Toen wist je zeker dat hij in bad moest. Balen van je oog zeg!

Delilah, voel je je weer fit genoeg om te werken morgen?
    Lichamelijk, maar ook emotioneel. Doe rustig aan, niet teveel hooi op je vork

@verkleedkist; ik heb hier 2 k3 jurkjes, roodkapje en drakenpak, maar ze liggen boven in de kast en eigenlijk komen ze er weinig uit. Hoe hebben jullie dat geregeld? Gewoon in de woonkamer voor het grijpen en mogen ze het ook altijd aan? Of is de afspraak dat als je bv naar buiten gaat de verkleedkleren uit gaan? Danique vindt het ook wel leuk om bv haar k3 jurk aan te hebben, maar ik heb niet altijd zin om de hele dag met een k3tje te lopen. En eenmaal aan, is hier niet snel weer uit (of ligt dit aan mij dat ik dat niet fijn vind)

Eline lijkt zich wat beter te gaan voelen. Ze krijgt weer een beetje slaapritme. Vandaag 2 slaapjes overdag. Die van de middag had ze iets langer moeten slapen dan krap 2 uur, want om half 6 was ze helemaal kapot. Om 6 uur lag ze in bed. Vannacht ging ook prima. Nu alleen veel poepluiers maar ja dat komt van de antibiotica.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, hier staat een kist in de woonkamer, voor het grijpen dus. ze verkleedt vooral wanneer er iemand te spelen is, maar soms ook zelf. en als ze er mee op stap wil, vind ik ook prima. zo vaak gebeurt het niet en mensen reageren er altijd leuk op. nu kan dat nog denk ik dan maar.. heerlijk toch als je zo kind kan zijn?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, dat snap ik, maar is het van de zomer of al eerder? Ja inderdaad even langs de ha als je last houdt, misschien toch wat beschadigd? Wat een heerlijk vriendje heb jij, haha!! Oehhh yeckie die Jort, haha!

@Juud, wat heftig zal dat zijn.

@Delilah, doe je rustig aan morgen, wat niet gaat dat gaat niet. Succes iig.

@Alieke, lekker dat het beter gaat met Eline!

@verkleedkist, hier al jaren een verkleedkist, staat gewoon op de kids slaapkamer. Ze kunnen er dus mee spelen wanneer ze willen. En dat gebeurt ook regelmatig met vriendjes. Deze sinterklaas hele aanvulling gedaan met grotere maten. Via marktplaats kon ik wel 4 setjes voor Djim en 4 voor Sam scoren voor 15 eu. Sommige dingen nog te groot, maar komt vanzelf goed! Djim mag de hele week verkleed naar school. Vorig jaar nog in prinsessenjurk geweest een dag, want had niets anders. Dit jaar kan hij kiezen.

Hier vandaag 2 kinderverjaardagen gehad. Was gezellig! Drukke dag. nu nog even op de bank en morgen begint de week weer. We zouden starten met bezoek aan tandarts, maar die is ziek. Assistente belde vanavond. Wel fijn, anders sta je daar...

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik kom even snel een foto laten zien van onze verkleedde meiden.
    We hadden vanmiddag kinder carnaval.
    Bekijk bijlage 223089

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

Gisteren een superwedstrijd gereden, ik was 2 keer 1e en had voldoende punten, hiephoi,
    helaas op de terugweg een bekeuring gehad omdat mijn auto een paar cm kleiner is dan de trailer....220 euro :$
    was wel een domper op de feestvreugde

@ lauwie, haha die Jort, getsiederrie
    @ Miranda, wat een leuke foto

@ Delilah, heel veel succes, hopelijk krijg je geen hoofdpijn
    verkleedkist, wij hebben geen kist maar de voornamelijk prinsessen en k3 jurkjes hangen aan hangertjes aan de kapstok. Ze vragen eerst of ze ze aanmogen, want Roos wil ze alleen aan "zonder mouwen" dus met niks eronder het dat vind ik nu te koud

let op; het kan echt spiegelglad zijn op de weg

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Petra wat een domper inderdaad. Maar wel goed van je wedstrijd.

Miranda leuke foto van je meiden.

Wij lagen gisteren iets voor 21 uur al op bed. Ik was echt bekaf en lag haast op de bank al te slapen.

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Zo ik heb eens even lekker bijgelezen,...
    Allemaal gezellige dingen behalve Juud en Marleen. Hoe was de uitzending voor jou Judith? Nog bedankt voor je sms trouwens, was al naar bed dus niet meer geantwoord, mn k.tdag ging verder redelijk, ben met eenjnakbui maar eens uitgevaren tegen Rene, nadeel is dat ik van spanningen schoonmaakdwangneurose krijg, dus heb gisteren bijna heel dedag met doekjes doorgebrachte n 8! keer gezogen in huis.

Alieke: Wat fijn zeg dat Eline eindelijk de goede kant op gaat, zag dat Sky ook al beter wordt bij Bientje. Heel fijn!!

OOhhh Lauwie die kak vreselijk, ja het is van je eigen kind maar het is toch niks he? Blleegggg. Kleed weer schoon?

Delilah: Kun jij wel al werken? Doe je beetje rustig aan?

MIranda: Wat een leuke foto en leuke meiden heb je toch?

Oeh Petra wordt jij de neiuwe Anky, toppie man! En euhh ik heb nooit geweten dat de lengte van je auto en trailer interessant zijn hoor, het gewicht wel, heel bijzonder. Ja 220 is wel geld. Maar wrm probeer je niet in bezwaar te gaan, als zij nl binnen 6 weken geen tijd hebben om erop te reageren wordt de zaak geseponeerd en je bekeuring dus kwijt gescholden. Is mij wel eens gelukt! Vandaag komt je hubbie thuis!!!!

Lique: Gezellig druk dagje achter de rug, nu zo gaar als konijn of niet?

Nou wat de dag hier brengt weet ik niet want ik zou naar din in Zwijndrecht gaan maar het is zo achterlijk glad. Vanmiddag maar even aankijken, als het gaat regenen kan het ook niet glad zijn toch, of is dat een theorie van de kouwe grond?
    Dan ga ik maar weer grimeren, puzzelen en nog zo het een ander en nee niet poetsen dat heb ik gisteren al zat gedaan.
    Marleen sterkte,..

Bij mij vind Leonie de verkleedkist vooral te gek, Suus vind er niks aan. Maar ja wat zullen we nu met carnaval doen. Ik heb Leonie gisteren als leeuw geschminkt, niet onverdienstelijk gelukt.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Het is hier in ieder geval spiegelglad. De stoep valt op zich nog mee, maar bij het oversteken van de weg bleek het een ijsplakaat geworden te zijn.

Pp de volgende keer dat je zo'n schoonmaakdrang hebt, mag je ook hier wel langskomen. Er is genoeg te doen, haha.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het is hier ook spiegelglad.
    Gerard is alweer thuis, het was de bedoeling dat hij vandaag weer aan het werk zou gaan.

Ik ben net met de auto tegen een andere auto aan gegleden toen ik de meiden naar school bracht.
    Het ging gelukkig heel zachtjes (want ik stond al bijna stil) maar Laureen vond het super. haha
    Net grote verhalen verteld aan Gerard.

@ Petra: super van je wedstrijd maar balen van je bekeuring

@ PP: heb je nog wel laminaat of vloerbedekking op de vloer liggen als je 8 keer heb gestofzuigd???? hahaha

@ Delilah: weet je zeker dat je alweer aan het werk kunt?
    Denk wel goed om jezelf hoor

Deel Deze Pagina