@ Lauwie: 6 stuks....succes! @ Alieke: angry birds, cut the rope, kindermatch, talking tom cat, bubble birds, zappelin, jewel farm en shape puzzle zijn wel favoriet bij Jasper. Voor Thomas heb ik een aantal apps om te leren lezen erop gezet. Ook erg leuk!
Pp haha krijg ik dan profcupcakes? Lauwie pff 6? Ik kon er vandaag wel een iets doen. Ze hebben nu nieuwe stiften met een stempeltje erop. Heeft ie het voor elkaar gekregen om die stift open te maken, het inktpatroon uit elkaar te trekken en die vervolgens gebruikt om m'n kast onder te vegen (en de tafel, triptrapstoel, de grond en zichzelf). En hij was zo lekker stil aan het spelen.
Om 21u was iedereen stil! Pp, wat voor workshop ga je naar toe? Ik vind het voor de familie erg, net zo als ik dat voor iemand anders die ik 'ken' zou vinden. De media ben ik de laatste tijd sowieso zat en de telegraaf in het bijzonder dus daar kijk ik eigenlijk niet van op. Al vind ik 'eigen schuld' in de kop wel erg kwetsend (en voorbarig). Alieke, ik ga de storio ook bestellen voor de vakantie. Danique heeft toch ook het dora spelletje? Wat leren ze daarvan? Is het ook leuk als ze alle letters al kennen? Het mickey spel leek mij wel leuk (ook omdat we naar disney gaan), maar vanaf 5 jr is natuurlijk wel 1,5 jr verder.. Delilah, lig je op bed/bank? Voel je je wat beter? Hoe gaat t met je koorts? Hoop dat je snel opknapt van de ab!
@ Sjorsje, haha als ze stil zijn is het bijna nooit goed Daar ben je vast druk mee geweest! @ Lauwie, mooie tijd! Hopelijk een goede nacht! Ik lig op de bank met een dekentje en mijn temp was tegen de 38 dus gaat vooruit
Lauwie; ik zal morgen eens gaan kijken naar het dora spelletje; want ik weet het niet eens precies. Ik hoor het meeste sam in de stad eigenlijk. Vandaag ging Dora er sinds lange tijd weer in. Het is in elk geval een verhaal met woordenschat zoals alle spellen die erbij horen. En wat ze bij Dora verder nog kunnen moet ik even nazoeken. Bij sam in de stad was Danique van de week aan het rijmen, woorden aan het zoeken die werden gezegd en aan het letters schrijven.
goedemorgen, hier is Andy ziek en ik hoopte juist in het weekend wat minderaan de kinderen geplakt te zitten. ik zal later reageren want ik "moet" op de bank zitten
Ppppfff heb de workshop afgezegd ben zo ziek als wat. er heerst echt wat gatver. Durf niks te eten en heb ook al in mn broek gekakt, en maar roepen dat het op potje moet tegen 2 peuters. carnaval, kinderoptocht het wordt niks vandaag. Snik....
Alieke, dat klinkt al als genoeg uitdaging en als iets wat ze heel leuk zal vinden! Ben nog benieuwd naar het dora spelletje! Delilah, goed geslapen? Hoe gaat t nu met je? En thuis, nu jij ook weer rust moet nemen? Petra, kan me voorstellen dat je na 10 dagen wel toe bent aan de zorg delen! Ben 0,6 afgevallen. 0,4 vergeleken met de week ervoor. Zoveel gesnoept dat ik het eigenlijk niet 'verdiend' had... Hele vroege ochtend hier! Rond 4.30 jort, toen de dames vanaf 5.15, toen jort om 5.30 eruit en toen ot om 5.55 uit de kamer gehaald zodat nichtje nog kon slapen. Ot van 21 tot 5 geslapen dus, dat wordt gezellig vanmiddag
Geweldige foto! Wat balen dat Andy ziek is. Ik kan me voorstellen dat je wel weer even wat meer Petra wil zijn ipv mama. @ PP: Beterschap meis! ____________________________________________ Mijn moedertje lijkt op te knappen. Eindelijk! Ze is nog wel wat benauwd en hoest vreselijk veel, maar alle medicatie lijkt aan te slaan, gelukkig!
Petra beterschap voor Andy. Pp beterschap voor jou. Balen zeg. Vannacht stond Lianna ineens in de slaapkamer, ze wilde gisterenavond geen pyama aan en ze had het koud gekregen nadat ze wakker was geworden van een nachtmerrie. Die heeft de rest van de nacht bij ons in bed gelegen.
@ Petra, hopelijk is jou man gezelliger ziek dan die va mij Sterkte ermee! En superschattige foto van de kids!! @ PP, balen dat je ook ziek bent zeg er heerst idd van alles! Hopelijk ben je er snel vanaf. @ Lauwie, ohhhh dat is vroeg!! Fijn dat je toch bent afgevallen! Dan heb je het toch wel verdiend Tja, hoe gaat het hier..... Vanmorgen om 7 uur vroeg hij of hij eruit moest voor de kids, uhhh ja lijkt me wel. Hij vroeg ook nog hoezo lijkt me wel? Ja omdat ik ziek ben heb er tot 9 uur in gelegen, hij kwam wel mijn ab pil brengen dat vond ik lief maar toen ik beneden kwam lag hij onder een dekentje op de bank, ik kon meteen Thyrza verschonen want die had gepoept die rook ik toen haar optilde en toen ze op bed lag draaide hij zich om op de bank en nu slaapt ie Mijn nacht was kort, hoesten en snikheet, dan weer koud, bah! Nu zit ik naast Wesley, die is aan het kleuren en mama kan tekenen... Een rendier en een haai... Nou... Moet je mij hebben, ben toch al zo'n ster in tekenen
Lauwie; vreselijk vroeg zeg! Ik ga nu de storio even pakken en ernaar kijken. Ik vind het ook erg leuk, vooral ook om de woordenschat die wordt vergroot door de verhaaltjes. Je kunt dan op de woorden klikken en dan krijg je een verhaaltje over wat dat woord is met een plaatje erbij. Delilah; groot gelijk dat je bleef liggen hoor! VOlgens mij is manlief niet degene die het meeste ziek is. Hij ligt al een week op de bank volgens mij. Dus nu is het jouw beurt. En oh dat slechte tekenen ken ik. Maar de kids zijn snel tevreden hoor en anders lach je samen hartelijk om de mislukte tekening Petra; wat balen zeg Andy ziek. Nog weer even voor jou mama zijn dus en niet Petra. Wat een leuke foto! PP; oh nee ziek, buikgriepje klinkt het. Komt altijd net op een dag als je leuke dingen gepland hebt! Hier net al even naar de bieb geweest met de meiden. Boeken moesten ingeleverd, nieuwe weer mee en Danique heeft 2 puzzelf en een dvd erbij uitgezocht. Daar zit ze nu dus mee. Ze is wel weer redelijk opgeknapt. Nog wel wat witjes, maar vanmorgen gewoon gegeten. En ze zegt dat har buik nog maar een beetje pijn doet. Dus hopelijk blijft het zo vandaag. Eline is ook weer haar eigen vrolijke zelf. Die ligt nu heerlijk in haar bedje. Hopelijk slaapt ze minstens 2 uur, want dan kan ze ook de carnavalsoptocht kijken vanmiddag. Vindt ze vast leuk
Ik heb even de storio bekeken lauwie Dora heeft de volgende spellen; - engelse taalpret (je moet dingen zoeken, die worden in het nederlands en engels gezegd) - wat gebeurde er (vragen n.a.v het verhaal) - waar staat het (klik op iets onder aan de heuvel, gaat om voorzetsels) - Oh heel erg; er wat nog iets, maar dat ben ik alweer vergeten. In elk geval 4 verschillende spellen die horen bij het verhaal Het is het verhaal van de wolf en de 3 biggetjes met dora en boots Verder nog het woordenboek (een woord wordt uitgelegd en daarna een vraag over het verhaal) kleurplaten van dora in de speelkamer. En verder heb ik niet echt gekeken. Het schrijven zit standaard op de storio en kun je ook bij met het dora spel. Het rijmen zal dan wel echt van sam in de stad zijn geweest, want dat zie ik nu even niet meer.
Hi Alieke, bedankt! Engels leren is ook leuk voor de vakantie! Denk dat we die erbij doen. Of misschien daar kopen voor de terugweg.. Wij gaan zo even naar nijntje als jort wakker is. Ot huilt om alles en mijn lontje wordt ook korter van zo'n vroege dag.
Goedemiddag dames Hier een luie ochtend en ook 1 waar ik gewoon niks kon doen. Elio is van slag, we hebben spruw...hij is fijn! Nu spul van de hap gekregen ik hoop dat het snel werkt! Even een vraag (en voor de planning) wie komen er 11 maart op de party van http://www.brientjescreaties.nl/ Het is wel zonder kids anders past het niet in mijn huis Laat me even per pb weten of je komt