Pittig die eerste weken Juud... Ik ben vanmorgen flauw gevallen, natuurlijk net toen Mark even weg was naar een storing bij een klant. Ben heel hevig ongesteld met grote stolsels en stinkend bloed (sorry voor het onsmakelijke verhaal) en was daar vanmorgen wat misselijk en draaierig bij. Niets gegeten/gedronken en niets gezegd. Toen Mark net weg was ging ik naar de wc en toen ging ik out. Toen ik bij kwam stond Tess me maar raar aan te kijken en vroeg waarom ik nou gevallen was. Heb me toch maar even een broodje gesmeerd en op de bank geïnstalleerd. Vanwege de ontzettende duizelingen heb ik toch Mark maar gebeld maar hij was gelukkig al op de terug weg. Net even geslapen en voel me op hoofdpijn en buikpijn na wel goed , vreemd! De rest vd dag maar even rustig aan doen . Fijn weekend allemaal !
Jeetje Tesske dat is schrikken. Doe je rustig aan. Fijn dat Mark nu wel thuis is. Ben je altijd zo heftig ongesteld dan? Veel zieken hier las ik, iedereen beterschap. Hier ook 2 zieken in huis met hoesten, koorts enzo. Delilah heeft je man vandaag wel een beetje voor je gezorgd? Groetjes, Jolanda
@ Juud, oh wat vervelend toen wij spruw kregen ben ik afgehaakt! @ Carmen, dat is schrikken. Ben je altijd zo heftig ongesteld? Anders zou ik het toch even in de gaten houden! @ Jem, bij jullie ook beterschap! Het heerst echt he bah! Mijn man is nu wat boodschapjes doen en vanmiddag heeft ie leuk met de kinderen gespeeld. Ik ben zo'n beetje stug blijven liggen met m'n dekentje op de bank en dan voel ik me nog schuldig ook...
Delilah, ik geef je gelijk hoor. Mijn man heeft nu inmiddels wel door dat het huishouden ook doorgaat als je niet lekker bent... Heeft ook wel eventjes geduurd hoor. Deze week hebben we elkaar dus weinig gezien want of hij lag in bed of ik haha..
Goodmorning ladies! Hoe maken jullie het? Carmen doe je rustig aan, en eeuh spiraaltje niks voor jou of is dit geen gewoonte dat je zo leegloopt dat je tegen de vlakte gaat. Lijkt me niet handig. Ik word nooit ongesteld, heerlijk! Die ziekenboeg is echt niet normaal hoor in de groep, jemig iedereen is kwakkelend of heeft iemand die kwakkelend is, het moet maar snel mooi weer worden. Lauwie: Nijntje museam dat is leuk! Is dat in Utrecht toch? Jem: Ik zag op fp dat je weer aan het taartenmaken was geweest, mooi hoor. Gisteren had ik wat bij kunnen leren, ben ik ziek, wat een gedoe. Had er graag heen gegaan,.. Juud: Hoe is je off day verlopen? Zo gebleven? Heb jij mijn smsje wel ontvangen antwoord op de jouwe? En over de 11de ik denk dat ik ook maar eens kom, doe es gek. Petra ga jij ook? (dan kan ik je meteen een riek en mestboy in je maag splitsen, hahaah) Marleen: Mama nog steeds in opwaartse lijn? Wie is trouwens Gwendolyn, die heb ik ineens op mn fb, maar vraag me af wie het is? Delilah: Jij bent rust aan het afdwingen in huis, heel goed! Stug blijven liggen, heb ik gisteren ook gedaan. Erg genoeg ga ik er wel uit om te poetsen, wetende dat er niks gedaan wordt is mn dwangneurose soms sterker dan het ziek-zijn, erg he? Kom ik naar beneden, dweil snel alles (terwijl ik amper op mn benen kan staan) pak een stofdoek, zwabber overal langs en vertrek weer naar bed, heel bijzonder. Vandaag gaat het beter, heb Suus papfles gegeven en bij hubbie in bed gelegd en gezegd dat ze moet gaan slapen. Ik zit nu Leonie beneden em ga zo spelletje met haar doen als ze boterham op heeft. Dat vind ze altijd leuk, 1 op 1 lekker wat doen en dat zijn vooral de gestolen uurtjes als Suus even slaapt want verder zit die er altijd wel bij. Ik voel me wel wat beter, maar heb het gevoel alsof mn rug/zijkanten helemaal vast zitten. Voelt zwaar en kan moeilijk tillen, maar ja keep on moving. Als je dweilt schiet het wel los (beetje zelfspot is goed voor je zeggen ze) Wat gaan jullie doen vandaag? Kkkkiiimmmmmmmmm: waar ben je
@ Jem, dat is ook niet gezellig. Hopelijk zijn jullie er wel van opgeknapt? @ Pp, goedemorgen, hoe gaat het meis?
Delilah en jem ik ben altijd heel onregelmatig ongesteld en kan het ook zo een paar maanden helemaal niet zijn. Ik was het nu ook al even niet geweest en denk dat de hevigheid daardoor komt, het oude goedje moet er uit Heb nu echt kraamverbanden voor en lek daar nog binnen no time doorheen. Nouja liever nu dan volgende week want dan gaan we op vakantie Delilah gewoon rustig aan doen hoor, je man heeft zijn rust al gehad. Passiepaard goodmorning! Setteke , wat fijn dat de kids het zo goed doen. Ik vind het van H. ook heel goed dat hij zich zo redt met zijn kinderen, ze hebben het getroffen met zo'n papa! We zouden vandaag naar vrienden gaan maar gezien de benauwdheid van Tess en mijn ongi blijven we toch maar thuis. Ik ga straks maar vast wat zomerkleding strijken en klaar leggen om in te pakken, vrijdag vertrekken we naar Tenerife !
@ Carmen, dat lijkt me wel heel vervelend zeg als je zo onregelmatig en heftig bent zeg. Maar idd beter nu, heerlijk vooruitzicht of nie, vrijdag lekker weg. Ik ben er vanmorgen uit gegaan voor de kids, Als Thyrza dan zo weer naar bed gaat ga ik er terug in. Hopelijik is mijn man dan beter te genieten, vind het zo sneu voor de kids als hij eruit gaat en alsnog half ligt te slapen op de bank.
Tesske, vervelend dat je nooit weet wanneer je nou je ongi hebt zeg en dan ook nog zo heftig. Wat heerlijk om te weten dat je volgende week zon hebt! Delilah, man is nog steeds verschrikkelijk aan het hoesten en Myrthe lijkt wel weer wat opgeknapt te zijn. Zelf heb ik niet de griep maar ben nog steeds in de lappenmand van de vasculitis waardoor lopen moeizaam gaat en mijn benen nog steeds veel pijn doen. Afgelopen weken hebben ze al 22 buisjes bloed van me gehad. Nu weer 2 weken wachten op uitslagen. Ik ben benieuwd of je man vandaag wat beter te spreken is. Heb jij het idee dat het wel beter gaat nu met hem?? PP: gisteren heb ik die bumbataart gemaakt ja, erg leuke taart om te maken. De andere taart was van vorig weekend. Moet er nog 1 even opzetten van vorige week. Wel balen hoor dat je niet naar je workshop kon, is altijd wel erg leuk om te doen he. Ik ga Lieke eens even vermaken, volgens mij zit die in een heerlijke sprong dus die is veel aan het piepen.
Testen voor man en vrouw zie ik hier reclame voor op zp sit? Huh man???? Dat mot ik even lezen, kun je dan aan d epis zien hoe snel de visjes zijn. Lies gaat op onderzoek uit!
@ Jem, wat vervelend voor je zeg, voel je je al niet goed en dan dat bloed prikken en wachten steeds met een gezin dat ook niet fit is zwaar soms hoor! Hopelijk knapt de rest snel op iig! Ja en jij ook natuurlijk! Ik heb wel het idee dat m'n man is opgeknapt hoor, hij heeft nog maar af en toe een flinke hoestbui en kan ook veel weer doen met de kids. Ik denk dat het meer is dat hij nog moe is en dan door het vele slapen in een beetje verkeerd ritme zit. Dat denk ik want we praten nog niet mega veel... @ PP, hahahhahaha ga jij maar eens op onderzoek uit!
Op Youtube staat er een filmpje over die zegt dat de oorZAK voor 40% bij mannen ligt als er onvruchtbaarheid is. Leuke woordspeling maar zal wel per ongeluk gegaan zijn,...
Mijn meisje had trouwens nog zo'n box-pakje liggen maat 62-68 die viel heel groot en ze past 'm nu nog net, dus doe die wel eens aan voor de nacht maar het is wel heel grappig om een klein mensje in een box-pakje de kamer door te zien wandelen
hoihoi, hier gaat het ook kwakkelend. Andy is nu gelukkig wel op en mijn blerghbui is gezakt. Ik zou graag komen 11 maart naar Juud, maar heb dan wedstrijd. ik hoop vanmiddag even goed bij te lezen
Goedemorgen dames @delilah jij al onder je deken vandaan gekropen @carmen gaat het weer? Dat was schrikken gisteren? En wow lekker op vakantie! Zou ook wel willen!!! @jem, hoe is het met jouw bloedingen? Weer op peil? Hier weer een waardeloze nacht! Het kost on steeds een uur of 2 a 3 om hem tevreden te krijgen dus eer dat we slapen is het rond 2. Daarna om 6 weer en nu slaapt ie nog heerlijk! En hij ligt al 3 nachten tussen in. Zou het kunnen dat een baby zich in het donker niet prettig voelt?? ik ben iig verrot
Juud hij komt toch uit het donker?? Ik las van de week wel een heel verhaal over co-sleeping. Dit schijnt erg goed te zijn, maar zijn wat obstakels door de Wiegendood stichting natuurlijk. In veel Oosterse landen is Co-sleeping heel gewoon.