@ marleen, ik denk dat het niet handig is voor je eigen gezin om je nichtje elke dag over de vloer te hebben, maar kun je geen vaste afspraken maken. Al is het 1 keer in de week en dat ze dan blijft eten. Of het probleem aan de basis aanpakken en je schoonzusje overtuigen van hoe leuk samen lezen kan zijn.
Marleen wat zielig voor zo'n meisje. Miranda gefeliciteerd met de prijzen. Setteke wat super van dat huis. Als je dit wil, heb je 'm dan ook meteen? Tja en de kaakchirurg, hier ook altijd een wachtlijst van 'n week of 4. Autostoel, ik heb nu 2 nieuwe stoeltjes gehaald, waren in de reclame bij de Makro.
Mijn schoonzus aanpakken zou ik het allerliefst doen, maar dat is praten tegen beton. Mijn nichtje is hier zo op haar gemak dat ze, ondanks dat ik bijv. maar 1x in de week afspreek, ze tussendoor toch komt vragen of ze mag komen spelen ofzo. Ik heb dat namelijk al eerder gehad en het heeft echt even geduurd voor dat dat over was. @ Sjorsje: Ik vind het ook zo enorm zielig. Ik heb bewust afstand ervan genomen omdat ik even genoeg aan mezelf had. Maar nu ik haar weer zo zie tobben... Ik ga er nog eens goed over nadenken. Ik heb het nu in ieder geval weer even lekker van me afgeschreven!
@Marleen, das wel lastig zeg. Kan je niet helpen op de school van het meisje (beetje neutraal terrein). Snap heel goed dat je wilt helpen, maar daarna moeten de grenzen inderdaad ook weer duidelijk zijn. Al denk ik, dat als je heel duidelijk bent, ze dat vast oppakt. Omdat ze blij is dat ze 1x per week mag komen... @Juud, oef, das wel even wat anders dan Giulia inderdaad! Succes hoor!! @Miranda wat een prijzen!! Top weekend!! @Setteke, man wat een wachtlijst.. pfff... En wat gaat de kaakchirurg doen?? @Sjorsje, ik begrijp dat je gewonnen hebt. 2 nieuwe stoeltjes?? Waren die andere stuk? Of zaten ze allemaal nog in die stoel na maxicosi? @PP, pff, lekker vroeg dag!!! Zwaaaiiiiii
Lique, Yosyp en Jorja zitten nu in een groep 2 stoel. En Yosyp kan nu eigenlijk over naar de groep 3. De stoelen die ik nu heb gekocht is een combi van 2 en 3, maar bij 1 stoel kreeg je de 2e gratis. Dus kan Jorja nu toch al in de nieuwe stoel en als ze 15 kilo weegt of 3,5 is, kan ie omgebouwd worden.
Dag allemaal @mar wat rot van je nichtje, maar voel je je er prettig bij als ze zich hecht aan je? Of helemaal niet? Is zij het kindje van je broer? Maar als jij je goed voelt en je nichtje ook zou ik gewoon haar lekker laten komen wanneer ze wil @sjors toch de stoelen you go girl hahaha Angelo zijn oom heeft gisteren op zijn verjaardag euthanasie gedaan op het tijdstip ook dat hij was geboren. Ik vind het heftig en mooi! vrijdag de crematie.
Jaaa ze mag gelukkig vliegen vrijdag! Er zit nog een buisje in haar andere oor en in het ontstoken oortje zit een gaatje in het trommelvlies dus de druk kan er wel uit. Wel kan het gaatje in het trommelvlies vrijdag een beetje geheeld zijn en tijdens de vlucht weer open knallen en dat doet pijn. We geven een driekwartier voor de vlucht een PCM sup tegen de pijn en een half uurtje voor stijgen neusspray geven. En verder hopen dat de pijn mee valt!
Nee, is niet het dochtertje van mijn broer. Van 1 van de zussen van Jeroen. Ik ben hard aan het verzinnen hoe ik het aan ga pakken. Mooi en heftig lijkt me inderdaad! @ Lique: Ze zit op de openbare school en mijn kids gaan naar de christelijke school, anders was het zeker een optie geweest! @ Carmen: Joepie! Heerlijk vooruitzicht! Naast de pcm en neusspray wil het ook nog weleens helpen om ze tijdens het stijgen en landen te laten drinken.
Jaaaa, ik ga het doen, huis accepteren in Akkrum! Tis bij de oppas in de straat, makkelijk hahaha! Er moet nog veel gebeuren, maar het wordt super!!! @ Lique, ik weet nog niet wat de kaakchirurg gaat doen, maar in het ergste geval een operatie...
@Setteke, wat fijn dat je een huis hebt. Dan kan je lekker ook de kinderen bij je hebben. En bij de oppas in de straat, hoe ideaal wil je het hebben. Is het ook in de buurt bij Hilbrand? Want als ze dan wat ouder zijn, kunnen ze makkelijk even bij pappa langs. @Judith, zo dat is wel speciaal zeg van de oom van Angelo. Maar zeker ook heel emotioneel. Sterkte met dit verlies.
Hilbrand woont aan de andere kant van het dorp dus dan moeten ze eerst wel wat ouder zijn voor ze zelf naar hem toe kunnen, maar dat gaat dan zeker lukken. We gasn de zorg dan 50-50 verdelen, H de kindjes van ma tot woe, ik haal ze woe van de oppas en heb ze tot en met vrijdag. Het weekend hebben we ze om de beurt! Stuk beter dan nu dus
@ Miranda, leuke foto en wat een leuk en druk weekend @ Setteke, je praat altijd zo vol respect over Hilbrand waardoor ik nog steeds niet snap dat het ineens over is tussen jullie. Is er geen kans dat het ooit goedkomt? (brutale vraag, dus sorry) @ Delilah, was het nog gelukt met werken? Vanavond heb ik weer lekker bijmn ouders gegeten, was weer gezellig en altijd leuk om te zien hoe mn ouders alles leuk en knap en grappig aan de kinderen vinden
@Marleen; Lastige situatie zeg. Iets om goed over na te denken, maar op de eerste plaats komt natuurlijk jullie eigen gezinnetje @Sjudith; Gecondoleerd! @Setteke; Gefeliciteerd met de woning en wat fijn dat jullie het onderling zo goed kunnen regelen @Tesske; Fijn dat jullie toch op vakantie kunnen
Dat is netjes verdeeld en duidelijk voor de kindjes. Dat is lang niet bij alle gescheiden papa's en mama's zo!
@ Petra, prima meid dat je het vraagt hoor! Ik heb ook nog steeds heel veel respect voor Hilbrand! Ik wil graag een goede band met de vader van mijn kindjes. Ik hou nog steeds van hem maar wel op een andere manier, meer als mijn grote broer. En we hebben altijd een sterke vriendschapsband gehad, vanuit het beste vrienden zijn is onze relatie ontstaan. Maar meer zit er voor mij echt niet meer in. Ik zal nooit meer naar hem terug gaan. Ik ben heel erg veranderd. Onafhankelijk, zelfstandig en dat was ik nooit. Ik hing heel erg aan Hilbrand en daar was onze relatie ook op gebaseerd. De nieuwe Lisette past niet meer in zo'n relatie. Mijn liefde voor hem is voorbij en ik weet zeker dat die nooit meer terug komt. Maar we houden het wel leuk met elkaar voor de kids. Geen haat en nijd maar een vriendschap achtige band.
Goed nieuws Carmen! Alvast goeie reis! Och Marleen wat triest voor dat kindje zeg. Maar ja jij hebt met mams en je gezin ook je handjes vol toch? He Petra bende gij oallemoal an t sjouwe? En wat ben ik aan het sjouwen? Geen idee, vanmiddag naar de optocht geweest was niks aan. Daarna chocomelk met taart gegeten met de meiden en nu stik ik de dievenmoord omdat hubbie met glaswol in de weer is, ppff wat een ramp is dat. Uche uche. Aangezien ik vanmorgen om 4:50 present was haak ik zo af en ga onder mn wol. Wat komt er op de kiekbuis?
@ Petra, wat kun je dan trots zijn als je je ouders zo vol lof hoort he Werken gaat goed, voel me ook steeds beter gelukkig. @ Setteke, gefeliciteerd met je huis! Fijn dat jullie de zorg zo kunnen verdelen. Is H dan vrij van ma tot wo ofzo? @ PP, slaap lekker meis! @ Carmen, jippie! @ Marleen, moeilijk hoor! Hoop dat je er wat op kunt verzinnen waardoor je je doel bereikt en je jezelf niet voorbij loopt! @ all; zwaai!
yoyo pie to the passie to the passionhorse klok jij maar uit en ga maar lekker met prins passie onder de wol
@ delilah, nee dat niet. Hij is nu op maandag vrij maar het verschilt per opdracht dus we zullen ons hier en daar flexibel opstellen. Ik werk straks op di woe do, dus dan gaan ze uiterlijk drie dagen naar de oppas dus net zoals toen we nog samen waren.
Hallo, daar ben ik dan ook weer even. Heb een beetje gescand hier en daar, maar mijn hoofd is te moe om me echt te concentreren. Kom net thuis van school en ben dus weer de hele dag in touw geweest. Eigenlijk vrijwel geen rustmoment gehad. Maar oke, vannacht lekker slapen en het is weer over Morgen lekker dagje huishoudbeurs. Heb er echt zin in. Lekker op stap met mijn mams!