Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Vogeltje, gecondoleerd, veel sterkte met dit verlies. Hoe is het met jou?

@Duster, pff das allemaal niet niks. Tuurlijk heeft je moeder het er zwaar mee... Sterkte!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @vogeltje gecondoleerd meis :(

@duster damn wat heftig voor je moeder!!

@mar hoe is het nu met jou moeder?

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vogeltje, gecondoleerd! verdrietig zeg!

duster, poeh, jullie krijgen wel veel voor je kiezen, zeg! veel sterkte voor jou en voor je moeder!

puck, ik vind het spoorwegmuseum erg leuk, maar ik ben ook bevooroordeeld :D. als het droog is rijdt er een treintje waar ze in kunnen zitten, je kunt naar theatervoorstellingen, er zijn veel treinen (en sommige kun je in), er zijn ook een paar attracties (daardoor is de entree zo hoog volgens mij), maar dat heb ik met ot nog nooit uitgeprobeerd en verder nog allerlei dingen. wij vermaken ons altijd wel!

juud, ik ga ff zoeken voor je en dan vul ik m meteen in. niet te gek he, als je nog bv geeft!!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Afvallen!

Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -15,3kg, nog af te vallen 8,1kg
    Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg
    Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 4,8kg, nog af te vallen 9,5kg
    Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg
    Petrabr plan -14 kg, afgevallen 4,1 kg nog af te vallen 9.8 kg
    AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg
    Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg
    Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg
    Puck plan -15kg, afgevallen 4kg, nog af te vallen 11 kg
    Duster: plan -9,4kg, afgevallen -4,2kg, nog af te vallen 5,2 kg

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, hij stond heel ver terug (hoop dat ik de goede gevonden heb). heb puck (goed zeg!!) en mij vast aangepast.

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Vogeltje: gecondoleerd...

Duster: Sterkte...

Lauwie: Klinkt leuk in elk geval. Hij zal het sowieso prachtig vinden, hij is zo'n treinfanaat. En dank je voor het invullen van de lijst! Ja goed hĆØ, vind het zelf ook knap en ga lekker door!

Fijne dag!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ vogeltje, gecondoleerd, ik hoop dat je niet teveelstress hebt al zal dat niet zo gek zijn als je dat wel hebt.Succes!

@ Marleen, knap hoor!

@ Duster, aaaah wat zielig voor je familie en je moeder

afvallen, het ging weer even heel slecht maar ik was gisteren in mijn bikini naar het zwembad gegaan omdat Roos bikini's heel interessant vind ipv mijn corrigerende badpak en dat gaf weer voldoende motivatie............jeetje wat voelde ik me plomp

Vandaag weer gymen

8. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Vogeltje: Gecondoleerd met dit verlies,...

Duster: Jemig dat is wat, mams zal wel bang zijn dat ze 2 zussen gaat verliezen. Heftig en zorgelijk. Hou mams ook in de gaten.

En zo is er weer bijna een week voorbij waarin ik nog niet hebben kunnen doen wat ik moet (badkamer soppen) en wil (Elio kroelen) doen. Pppff de tijd gaat zo snel voor je het weet zit je weer in bed even tv kijken hop slapen om er om ca. 6 uur weer uitgedrilt te worden door 2 dametjes,..

Heb gisteravond wel een heel goed gesprek gehad met Rene en besloten dat we in mei het spiraaltje weg laten halen. We willen echt heel graag een 3de, en al is het geen Esprit/Mexx huishouden hier we kunnen prima met zn 5-en eten en leven en dat ik thuis zit heeft ook enorm veel voordelen, ik ben er altijd voor ze, heb geen hoge kosten aan kinderopvang en wellicht kan ik nog es een centje bijverdienen met wat simpels als een strijkje of zo. Kortom duimen dat we volgend voorjaar een baby krijgen, leuk cadeau voor Rene zn 40ste verjaardag;)

Heb gisteren een kinderworkshop gegeven, 2 meiden van 7 en 13 dat was echt superleuk, de meiden hebben genoten.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Vogeltje, gecondoleerd! Heel veel sterkte voor de komende tijd ook! Hoe is het met jou?

@ Duster, jeetje wat een vervelende berichten! Ik snap dat je moeder daar heel erg van ondersteboven is! Sterkte!

@ PP, als er maar liefde is in een huishouden! Dat is het belangrijkste toch! Liefde en zorg en dan maakt het niet uit of je 3 x in de week uit eten gaat of nooit en of je een paar keer per jaar op vakantie gaat naar verre landen of lekker in de buurt wat leuks doet! En een mama altijd thuis is voor kinderen tegenwoordig een hele luxe ;) er zijn zoveel werkende mama's! Daar kunnen ze vast van genieten! Kortom; leuk dat jullie voor een 3e gaan :D

Ik denk dat er hier een tandjes erbij krijgt want ze moppert en had vd week koorts... Als Thyrza zo op bed ligt ga ik even de voorraadkast uitzoeken en wat (veel) was vouwen.

Zaterdag gaan we (als we oppas vinden) met Wesley naar de bios en zaterdag avond gaan hubbie en ik met schoonzus en zwager uit eten. Zo, daar heb ik zin in! Eindelijk weer wat leuke dingen ipv ziek zijn en in een negatieve spiraal naar beneden ;)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    goedemorgen :)

@pp woeeeh leuk meis :) joh het is haast nergens een esprit/mexx huishouden :) hier ook voornamelijk primark, zeeman en mp ;)

@deliah welke film gaan jullie?

@lauwie zolang ik bv geef snoep ik niet maar drink wel chocomelk en melk :)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Afvallen!

Joyce: plan -25kg, afgevallen -1kg, nog af te vallen 24kg
    Marleen: plan -14,3kg, afgevallen -4,8kg, nog af te vallen 9,5kg
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg
    Petrabr plan -14 kg, afgevallen -4,1 kg nog af te vallen 9.8 kg
    Puck plan -15kg, afgevallen -4kg, nog af te vallen 11 kg
    Duster plan -9,4kg, afgevallen -4,2kg, nog af te vallen 5,2 kg
    Sjudith plan 10 kg, afgevallen -1, nog af te vallen 9 kg

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat een toffe reacties! De Primark heb ik pas vorige maand ontdekt! Wordt dat in lage lonen landen door kindjes van 7 genaaid of zo? Jemig dat kost daar echt geen kont gewoon!

Als je niet teveel tegenslag hebt in een jaar kunnen we nog best een keertje met zn 5 op vakantie hoor. Dat komt voornamelijk omdat ik in een relatief klein huis woon (heb wel rijtjeshuis hoor)en dus weinig woonlasten. Mn paard was ook een hele grote kostenpost en mp is toch ook wel leuk hoor, er zijn mensen die zich scheel (kunnen) kopen en de kids hebben dat 3 keer aan dan past het niet meer en kan ik het kopen voor een prikkie, ja ik wordt daar wel blij van.

Delilah ga je naar Sprookjesboom?

Juud hoe was je nacht?

Delilah voel jij je de oude? Lichamelijk dan,...En hoe is het geestelijk, mis je je zwangerschap? Gaan jullie voor een 4de zwangerschap?

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @pp hier een goede nacht :) van 0.30 tot 5 uur en van 5.30 tot 8.30 :) alleen ligt hij nog steeds tussenin! Maar de voeding voor hongerige baby's gemend met bv werkt prima!

MP ben ik verzot op haha ik koop teveel!
    Giulia moet weer schoenen die haal ik bij de Primark wat een goede schoenen zijn dat! Niet kapot te krijgen!

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Duster, wat heftig zeg, kan me indeken dat dit niet niks is voor je moeder en voor jou ook. Heel veel sterkte.

@PP, wat leuk dat jullie toch voor een 3de kindje gaan. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn als de spiraal er uit is. Hoe lang duurde het bij de vorige 2?

@Delilah, oh dat wordt dus een leuke dag zaterdag. Lekker vooruitzicht.

Gisteren te horen gekregen dat ik WW ga krijgen. Daar hadden we helemaal niet op gerekend, omdat mijn vorige werkgever zei dat ik zelf ontslag moest nemen. Dit heb ik niet gedaan en toen kreeg ik een brief dat mijn contract beƫindigd was. Dus heb ik geluk dat ik niks getekend heb.
    Wel lekker hoor, zeker omdat we twee huizen hebben. Nu hoef ik niet meer zomaar alles aan te nemen en in de stress te zitten dat we dalijk niet genoeg geld hebben.
    Ik wil wel snel weer werken hoor, maar wil wel graag wachten op een leuk aanbod wat ik gehad heb.

Verder druk met vanalles. Wel lekker dat ik nu even thuis ben. Janna geniet er ook met volle tuigen van. Maar ze zei gisteren dat ze wel weer een keer naar de oppas wilt. Wat ik wel kan begrijpen. Ze heeft deze week ook geen school en we hebben niemand om ons heen met kinderen, dus zit ze maar "alleen".

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Afvallen!

Marleen: plan -14,3kg, afgevallen -4,8kg, nog af te vallen 9,5kg
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -3,2 kg, nog af te vallen 7 kg

Het is de afgelopen weken niet echt goed gegaan, maar nu zit er weer een dalende lijn in. Ben gelukkig wel stabiel gebleven, dus hoef niet extra af te vallen.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje gecondoleerd.

Duster jeetje wat heftig, veel sterkte.

Pp je zou 'm toch aankomende vrijdag er uit laten halen?

Juud fijn dat die voeding wel goed werkt.

Grrr ben megachaggie vandaag. Slecht geslapen en ik wil veel doen en heb geen zin.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Bedankt meiden!

@PP: Wat leuk dat jullie voor een derde gaan :)

@Sjudith; Wat een heerlijke nacht

@Happy; Wat fijn dat je toch ww krijgt

@Petra; Veel plezier bij de gym

@Lique; Hoe gaat het bij jullie? Ik lees van jou telkens alleen reacties!

@Delilah; Alvast veel plezier bij de film.

Met ons gaat het verder goed. Jasmijn slaapt heerlijk, wat dat betreft hadden we het veel eerder moeten laten doen :D

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjorsje; Succes vandaag! Ik heb ook wat opstartprobleempjes ;)

@Afvallen: Onze weegschaal is kapot (en dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo erg :D)

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Duster: Pff, jeetje, wat een naar nieuws allemaal! Logisch dat je moeder het er zwaar mee heeft.
    Dat zou een goeie zijn de een fietsen en de ander remmen. Alleen heeft Jasper net een loopfietsje en die is nog even interessanter dan zijn echte fiets. Wist ik veel dat dat mannetje ineens zo ging fietsen, anders had ik die loopfiets dus echt niet gehaald, beetje jammer...
    Wat fijn dat Jasmijn zo lekker slaapt, daar knap je zelf ook van op! Hoe is het met Matthijs?

@ Juud: Wat een hongerlap haha! Van het ene uiterste naar het andere qua eten. Ik kom maar weinig bij de Primark, maar heb er wel leuke dingen vandaan!
    Mijn moeder heeft vandaag de laatste tablet van de AB kuur en gaat wel steeds beter. Ze heeft weer eetlust, maar totaal geen energie, maar ze wil zo graag. Gelukkig weet ze dat ze echt nog even rustig aan moet doen.

@ PP: Leuk! En ook weer spannend hoor! Ik denk dat er maar weinig huishoudens zijn waar alles merkkleding is. Het belangrijkste vind ik dat ik en de jongens zelf het leuk vinden. Het meeste is toch echt geen dure merkkleding, want ze zijn er zo uit of het is zo kapot. Af en toe heb ik wel uitspattingen met merkkleding, want ik blijf het wel leuk vinden (helaas voor mijn bankrekening haha).

@ Petra: wat een lef met bikini, dat durf ik echt niet! Ik heb nu een gewoon badpak, geen corrigerende meer, maar voordat ik weer in
    bikini ga...

@ Delilah: Hopelijk vind je oppas, even lekker eruit!

@ Happy: Dat is ff lekker, zit er geen druk meer achter om zomaar een baan aan te nemen. Kun je je mooi op andere dingen concentreren. Dus hopelijk heeft Thea23 gelijk :D!

Afvallen...?
    Wat is dat...?
    Ik ben boos op mezelf dat ik het weer zo laat versloffen. GGGRRR.
    Dus vandaag weer vol goede moed begonnen!

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Afvallen!

Marleen: plan -14,3kg, afgevallen -4kg, nog af te vallen 10,3g
    Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -3,2 kg, nog af te vallen 7 kg

Ik ben dus helaas aangekomen :):(.
    Ik kan mijn banner op 1 op andere manier niet aanpassen gggrrr!

Deel Deze Pagina