Passiepaard: Hou mn hand op bij het UWV Prins: Is Levensverzekerings deskundige bij Delta Lloyd Joyce: verkoop- en serviceadviseur bij Rabobank Nederland Ard: chemisch laborant bij PCO Lique80: computer programmeur Wouter: staalbouw, als hij lichamelijk weer hersteld is... Tesske : leidinggevende in de verpleging. Tesske man : leidinggevende in de ICT branche. Delilah: Financieel adm. mdw. 20 uur bij geel met rode letters transportbedrijf Deliman: Applicatie ontwikkelaar maar gaat nu richting architect bij hp Petra: senior-begeleider bij een beschutte werkplek voor mensen met een verst beperking voor 24 uur Petraman; tomatentuinder Lauwie: beleidsadviseur op het spoor Lauwieman: hypotheekadviseur Miepie28: secretaresse in de olie en gas industrie Miepieman: projectmanager in de olie en gas industrie Alieke: Leerkracht en Intern Begeleider op een basisschool Aliekeman; verkoper audio/video/computers/witgoed Happy1980: Verpleegkundige (nu even in de WW) Happy man: Senior in de ICT Sjudith: Verzorgende IG/praktijktoetser in een hospice Chieffie: Assitent manager facilitaire dienst Binna spw kinderdagverblijf juffie Steve. Audicien of te wel bij beter horen kim: leidinggevende bij brainwash man van kim: electricien en bezig eigen bedrijf op te zetten in de koikarpers! Marleen & Jeroen: samen runnen we het groencentrum; ik de administratieve romslomp en Jeroen is van de uitvoering Setteke: Doktersassistente in een apotheekhoudende HAP Alfamale, ex-Settekeman: procescontroller bij Rabo Connect
Oh dat is eng zeg. Mijn Suus heeft het ook gehad met 3 weken,..Maar bij zo'n peutertje lijkt me ook niks. Hoe is het nu met haar?
petra, oh wat eng! dat lijkt me echt heel naar om te zien! had ze zo hoge koorts? hoe gaat het nu met haar? alieke, wij hebben een superleuke speeltuin vlakbij. met een soort wijkgebouw denk ik idd. je kan iig binnen ook spelen en er is 2x per week peuterclub. buiten is een grote speeltuin, met een gedeelte voor de kleintjes, een gedeelte voor grotere kinderen, een voetbalkooi, allerlei fietsen en auto's en een grote betonnen bak waar ze in de zomer een zwembad van kunnen maken en toen het vroor was er een ijsbaantje. heb er vanmiddag een leuk filmpje van jort gemaakt en op facebook gezet, maar je ziet m geloof ik alleen als je op mijn naam klikt. o haha, zie dat je m al gezien hebt lique, fijn dat je verbetering merkt van de druppels. gaat het steeds beter werken of is dit wat je er van kunt verwachten. spannend het songfestival! ken je ook haar zus waar ze voor gaat zingen? pp, hoe was je intake vanmiddag? ik vond je over deze cupcakes niet bescheiden hoor, maar van de week toen je schreef over de workshop die je ging geven. een koortsstuip met 3 weken . wat had ze dan toen? dat zou de eerste weken toch helemaal niet moeten? dan hebben ze toch nog jouw weerstand? sjorsje, ik herken het niet zo. ik hou helemaal niet van dat soort gedrag en ben daar heel streng in. ik vind het al niet leuk als kinderen via een ander kind iets aan je vragen. marleen, oh lastig is dat he? hier ook een die alleen maar drukker wordt van vermoeidheid ipv er gewoon lekker aan toegeven. delilah, jij zit in dezelfde fase met thyrza als ik met jort lees ik wel. hier ben ik blij dat het traphekje weer gemaakt is! en hij wordt heel boos als hij niet mag hebben wat hij wil. ik denk dat hier de 15 maanden sprong ook begonnen is.
hoimeiden, ik werd omeen uur of 11 gebelddoor het KDV dat Suze koorts haden wat we wilde (klinkt al heel anders als van sommige kdv's geloof ik) en gelukkig kan Andy bijna altijd zo weglopen uithet bedrijf want bij mij gaat dat heel lastig. de clienten waren sowieso al heel de dag verdrietig want vanmorgen hoorde we dat het paard van mijn collega en van hun begeleider dus aankomende maandag ingeslapen gaat worden. Ik was dus al de hele dag aan het troosten Andy heeft Suze opgehaald (het kind wilde ook per see haar papa, vind ik ook zo schattig) en samen hebben ze lekker K3 zitten kijken. Opeen gegeven moment werd Suze wat duffer, draaide haar ogen weg en kwam met haar ledematen in een kramp. Mijn liefste is geen medische held maar nu heeft hij haar neergelegd en heeft de huisarts gebeld dat hij daar aankwam, daar is hij supergoed geholpen en knapte Suze snel op Thuis heeft ze alleen maar gehangen en een paar slokken hier-word-je-snel-beter-van-soep gekregen
@ Lauwie, vermoeiend he! Heb je het idee dat Jort wel doorheeft wat hij wel en niet mag? Thyrza is nog zo jong!! Maar ze kijkt me wel heel uitdagend aan haha.. @ Petra, jeetje wat eng zeg! Super van je hubbie dat hij zo goed heeft gehandeld! Hopelijk knapt ze snel op!
Lauwie; ja het het al gezien op facebook. Ga ook eens kijken of hier zoiets in de buurt zit. Maar ben bang dat ik er eerst de auto voor in moet Petra; bah wat schrikken zeg. Knap dat Andy zo kalm bleef en direct de dokter heeft gebeld. Ik twijfel op zulke momenten altijd om de dokter te bellen. Ben altijd bang dat ik als zeikerd word gezien Vanmiddag het kdv gebeld om de leidster te vragen of ze iets heeft gezien gisteren aan Eline. Nou het was haar dus helemaal niet opgevallen dat ze zulke rode wallen had onder haar ogen. Eenmaal thuis was het dus gewoon weer een stuk minder na een uurtje. Google alles af op internet, lees er weinig over. Wel iets over voedselintolerantie en dat komt me het dichtste bij eigenlijk. Eline heeft rond de 8 maanden een toetje na haar maaltijd gehad een anatal keren. En zodra ze dat had kon ik er van op aan dat ze ene paar uur na die tijd gilde van de kramp en anderhalve dag poepluiers had. Zelfs na een potje met yoghurt met fruit kreeg ze dezelfde reactie. Ik durf het nu dus nog steeds niet te proberen. Ben zo bang voor de reactie. Maar nu denk ik dus, zou het liggen aan het soort brood ofzo? Ik snap het gewoon niet. Heb het al eens op cb aangekaart en de arts stelde dat een toetje dus teveel voeding gaf en ze dus misselijk werd. Nou dat is onzin, want na haar groente lust ze nog prima een klein bakje fruit na en daar heeft ze geen last van. Moet binnenkort weer naar cb en kaart het nog maar eens aan. Nu in elk geval bijhouden wat ze eet en kijken of er reactie op te zien is
alieke, geven ze niet yoghurt 's middags? bij ons wel namelijk. en thuis geef je dat niet, begrijp ik?
Lauwie: Lief dat je naar de intake vraagt. Het ging goed, is een fijne man en heel kundig, werkt al 25 jaar als psychotherapeut en had meteen vrij veel dingen goed, zeg maar half woord nodig van mij en kwam al met een duidelijke conclusie waar ik me in kon vinden. Ik moest wel huilen op gegeven moment want hij zei dus dat ik conform het gesprek en de vragenlijsten die ik in moest een vullen een depressie heb, terwijl ik vrij snel na binnenkomst bij hoog en bij laag beweerde in ieder geval geen depressie te hebben want ik doe nog dit en dat en ik speel met de kids en ik wil niet dood. Maar toen hij me op het hart drukte dat het toch wel zo is ging ik nadenken en besprak mijn gedachte met hem. Eigenlijk iedere keer als ik een (kleine) uiting geef aan dat ik me slecht voel roept mn moeder iedere keer "Lies, zet je schouders eronder, niet huilen/sip zijn oid want je ziet wat mama heeft gedaan en dan eindigen jouw kinderen net zoals jij!" Conclusie ik voer elke dag een toneelstuk op wat me dodelijk vermoeid maakt en mn ware gevoel komt helemaal niet boven en kan dus ook niet verwerkt worden. Ik heb een PTSS nou dat wist ik wel en een emotie regulatieprobleem en ook daar ben ik het wel met hem eens. Therapie vergt ongeveer een jaar en hij wil me elke week zien. Afijn voorlopig wel onder de pannen maar ik heb er goed gevoel over. Hij opperde nog medicatie maar omdat delen van mijn hersenen te vaak onder piekstress/angst etc hebben gestaan toen ik jong was, heb ik alleen last van de bijwerkingen zoals aangezichtsverlammingen maar nooit de lust van de werking ervan, dus dat is geen optie. Ik ga nu wel naar aanleiding van deze voortgang van therapie kijken of het handig is in mei voor een derde kindje te gaan, ik vind dan wel dat er minimaal een stuk ware Lies boven moet zijn want met hormonen erbij wordt het natuurlijk helemaal bal en dat wil ik mn 2 geboren en 1 ongeboren kindje niet aan doen. Al is de wens nog zo groot, moet wel mn verstand gebruiken he? Spannend dus allemaal. Zojuist nog 425 stellingen beantwoord voor hem dus ben dr nu echt klaar mee voor vandaag. Suus had trouwens met 14 dagen de waterpokken van het kdv van Leonie. En hoewel ik ze heb gehad en haar weerstand heb gegeven heeft ze ze in lichte mate gekregen met koortsstuip en opname, was niet grappig zeg maar. We dezelfde symptomen als Suze. Ogen draaide ook weg, heel end zo'n baby. Petra moest jij haar ook uitkleden, ik moest Suus poedelnaakt in zo'n glazen bakje leggen daar, bbrrr niet meer aan denken. Juud waar ben jij?? Ben je aan het bijslapen? Ik ga mn kindjes kussen en naar mn electrische deken. xx
Delilah, dat ondeugend kijken is er wel een beetje af. Het is nu heel doelgericht zeg maar.. Pp, fijn dat je een goed gevoel hebt bij de psycholoog! Dat is wel belangrijk om iets van m aan te willen nemen. En fijn dat je zijn diagnoses/analyses herkent! Succes met het traject! En heftig van die koortsstuip zo jong!
Meisjes ik lees morgen/overmorgen bij! Drukek dag gehad met oa crematie. Morgen vriendin en 3ling op bezoek en zondag Blijdorp (wie nog meer??)
goedemorgen. hier een fris gedouched kimmetje! vandaag werken tot half drie. daarna samen met mijn meisjes even boodschapjes doen (f die haal ik op mijn werk en dan ga ik vanmiddag lekker met ze naar de speeltuin/bos) we hebben gisteren een tablet gekocht een samsung (witte) martijn gaat die vandaag verder instaleren ben benieuwd! kus
ik hoefde Suze niet helemaal uit te kleden, maar wel zorgen dat ze de warmte kwijt kan. Dus broek en sokken uit Echt belangrijk dus als je kind koorts heeft. Ze zit nu naast me te knippen en te plakken met waterige ogen maar wel vrolijk @ Alieke, wel fijn dat je nu actie aan het ondernemen bent met Eline, ik ben benieuwd wat er uit komt @ Mik, wat leuk een tablet, ik zou ook wel zoiets willen, maar heb het eigenlijk niet nodig dus dan mag ik het niet van mezelf. Heb je nu wel een goede nacht gehad en was het leuk met je meiden? @ Juud, was het een mooie crematie? wij doen rustig aan dit weekend ivm Suze dus geen blijdorp zondag @ Passiepaard, wat een emotionele achtbaan zit jij in zeg.Lijkt me heel erg moeilijk. ook knap dat je zo nuchter kunt denken over wel/geen derde kind. @ Lauwie, ik vond de tijd rond 14 maanden best zwaar met Suze. Ze was toen heel erg haar grenzen aan het opzoeken en kostte veel energie
Goeiemorgen dames, @petra: wilde net vragen hoe het nu met Suze is, maar dat klinkt goed. Toch gerusstellend als ze lekker hun ding willen doen he? Wat top dat Andy zo goed reageerde. @ Alieke: ik zat ook aan een intolerantie voor melkproducten te denken, bij ons geven ze ook karnemelk, misschien is dat ook een trigger voor haar? Heb je al eens een allergie test laten doen? Anders zou ik naar de HA gaan en hierom vragen. Uhm..... *denkmodus* @ sjorsje: hier gebeurt dat gelukkig niet. ik zou hier ook zwaar voor straffen (dat klinkt erg), daar heb ik ook een hekel aan idd. Ik denk eerder dat tygo dan het slachtoffer zou zijn, dus degene die het moet vragen, dan degene die zegt doe jij maar dit of vraag jij maar dat. Tygo is erg eerlijk en gaat overal van het goede uit. Zoon van vriendlief heeft nl. wel van die fratsen gehad, niet zozeer dat hij tygo iets zegt te doen, maar hij doet dan iets wat niet mag, dan zeg ik dat het niet mag, maar tygo vind het bijv grappig en doet hem na, dus dan begint hij om tygo te lachen, waardoor tygo denkt dat hij leuk is en gaat er dan me door. En dan moet ik Tygo dus ook weer waarschuwen. Dat gebeurt wel vaker dat ik Tygo door zijn toedoen moet waarschuwen, daar baal ik wel eens van. @PP; het is natuurlijk fijn om mensen te helpen, attent te zijn en voor ze klaar te staan, punt is alleen dat mensen niet jou zijn, dus je kan niet verwachten dat ze hetzelfde doen voor jou als jij voor hen en er zijn er maar weinig die daadwerkelijk op zullen merken, hoeveel je voor ze doet, omdat ze het als normaal beschouwen, omdat ze je niet anders kennen. Ik heb een serious wake up call gehad toen Tygo geboren werd Meid, als je er last van hebt, zou ik zeggen, ga meer aan jezelf denken, je moet er niet ongelukkig of verdrietig van worden. Ga niet je benen onder je lijf vandaan rennen om het een ander naar de zin te maken. Attent blijven kun je altijd, maar niet ten koste van jezelf en daarnaast moet het twee richtingsverkeer zijn MEETEN: ik zou ook graag een keer weer willen meeten, lijkt me leuk en op een mooie lentedag aan het strand bij Mik in de buurt, lijkt me niet verkeerd Lekker picnicken! --------------------------------------------------------------------- Hier gaat alles goed. Heb wat minder last van mijn (.)(.) Dus dat maakt me dan wel weer onzeker, maar elke keer als ik onzeker ben, word ik wel weer misselijk Al zegt dat helemaal niets, want ik heb gelezen dat je lichaam hcg blijft aanmaken, zolang het weefsel in je baarmoeder aanwezig is, toen ik de miskraam had gehad. Door mijn opgezetten darmen, is mijn buik net zo dik (misschien dikker) als mijn borsten Heb gister even een foto gemaakt, zal die zo is uploaden Verder nog steeds weinig energie en smiddags even liggen, werkt vaak averechts. Maandag naar de gyn voor de termijn echo met René en Tygo en ik kan niet wachten!!! Tygo wil graag op de televisie naar de baby kijken Oh en verder is Tygo ineens into Lego Hij heeft een klein pakketje gekregen van een Takel van Cars en na 1 keer in elkaar zetten met papa, kan hij hem alleen in elkaar zetten met het boekje. Dus nu wil hij meer pakketjes kopen
Heb ook het idee dat ik mijn buikspieren niet meer zo goed kan gebruiken. Normaal trek je je buik van nature wel iets in, tenminste ik wel en dat lukt me nu haast niet meer, ontzettend vermoeiend.
Goedemorgen, Chantal ziet er goed uit dat buikje. Petra wat fijn dat Andy zo gehandeld heeft. Pp dikke knuffel meid. Zo'n diagnose is toch niet niks. Yosyp: ik spreek 'm er ook meteen op aan als hij zoiets doet. Meeten: ik ben in ieder geval zondag 1 april vrij. Ben op m'n werk en ik mag tot half drie werken. Dan komt Ard me ophalen en rijden we naar 'n vriendin, die d'r dochter viert haar 5e verjaardag. Lianna gaat niet mee, want die heeft scoutingweekend. Ik vind het waarschijnlijk nog spannender dan zij, hihi.