Jem beterschap. Hier staan koekjes in de oven en dit keer was het niet een superrotklus om te doen. Ik bak erg graag, maar koekjes niet. Ben benieuwd of ze smaken.
Juud erg hè? Ik ben ook de hele tijd aan het kijken of er al nieuws is over het gesprek van 3 uur vanmiddag.
PP hele dikke knuffel meid! Het is vreselijk om je paard waarmee je toch veel fijne maar ook verdrietige tijden hebt mee gemaakt en waar je veel van houdt te moeten verkopen. Wel fijn dat je een proefperiode hebt afgesproken en je hem terug kan krijgen als je hem te erg mist. Zou het dan eventueel ook nog mogelijk zijn om hem toch te houden? Juud wat een lekker positief bezoek aan de VK! Ik ben benieuwd of de fantomalt iets helpt bij je moppie. Linka, Jeslyn is inderdaad ook niet zwaar maar zij eet wel gewoon goed toch? Ik denk dat dat een wezenlijk verschil is. Giulia eet gewoon vreselijk slecht en ik kan me voorstellen dat het dan super frustrerend is als ze ook nog eens afvalt. Jaaa ik heb al mijn toetsopdrachten voor mijn studie af! Heb de laatste nu net ingeleverd en als die voldoende is hoef ik me alleen nog maar druk te maken over mijn eindopdracht en de presentatie daarvan. Dat is ook nog meer dan genoeg werk maar nu de rest afgerond is heb ik wel wat minder gehijg in mijn nek
voor wie het volgt.... Lieve allemaal, Vanmiddag hebben we het gesprek met de artsen gehad. Helaas kregen we hier geen hoopvol nieuws te horen. Ons gevoel is dat er gisterenavond op de IC flink is gefaald door de kinderarts. Romy was 100% stabiel, anders had ze NOOIT van de ecmo afgegaan. Elk uur werd de ecmo afgebouwd en werd romy's bloed getest op voldoende zuurstof. Uiteindelijk kon ze er dus vanaf. en zelfs toen was ze helemaal stabiel. Haar longen deden het zelf weer. Op de IC kreeg Romy weer slaapmedicatie en werden haar longen uitgezogen. Omdat ze met haar Saturatie dipte werd ze met de pomp beademd. En toen ging het fout. Die handmatige beademing is absoluut niet goed voor de longen van Romy, Door de hoge drukken kreeg ze dus uiteindelijk een klaplong en vervolgens een hartstilstand. 5 min daarvoor was onze dochter nog aan het bewegen en was alles goed ! Ze keek mij zelfs nog even aan. Ik ben radeloos, en ben zelf op google op onderzoek uitgegaan, en ben er 100% van overtuigd dat Romy ARDS heeft. Alleen is er geen enkele arts die naar me luisterd. Hier krijg je gewoon simpelweg te horen dat ze niets meer voor Romy kunnen doen. Maar zolang Romy knokt, knokken wij met haar mee. Ik geef haar niet op !!! Zolang haar hartje nog klopt, is er voor ons hoop.... Liefs, Ilona...Lees meer vandaag, 19:19
Ik denk trouwens echt wel dat die artsen er alles aan gedaan hebben maar het blijft vreselijk zulk nieuws :S
Tja, ik denk dat ze eigenlijk fout op fout gemaakt hebben, vooral nu met het laatste door handmatig te gaan beademen. Ik zou die tip over Leuven opvolgen en haar daar naar toe doen. De volgende keer dat ze beademd moet worden, dan zou ik bang zijn dat de artsen het gewoon op gaan geven.
Ohhh,dat arme grietje en wat vreselijk voor de ouders... Hopen op een wonder, maar zie het ook donker in.... @PP, succes en sterkte, lijkt me allemaal niet makkelijk...
Hoi dames, Afgelopen weekend echt even superdruk geweest, dus geen tijd om te reageren. Nu avond alleen en ik moet online iets gaan zoeken wat Tygo kan trakteren donderdag vanwege afscheid op de groep. @ delilah: Als eerste, gefeliciteerd!!! Geen idee dat je ermee bezig was joh @ lique, lauwie jullie wilden mijn stukje nog lezen? @ vogeltje: Wat een stress zeg, wat goed dat je er zo rustig onder blijft en gewoon wilt zien hoe alles gaat en je niet te druk maakt. Hopenlijk is alle zorgen voor niets en krijg je gewoon een piepschattig kindeke net als Toby @ juud: ik kan je geen tips of adviezen geven. Ik weet niet wat ik wat ik zou doen. Ik zit nu al met mijn handen in het haar. Tygo is nooit een fantastische eter geweest, maar de laatste weken is het avondeten drama. Hij krijgt zelfs al een hele tijd geen snoep meer,maar het maakt allemaal niets uit. Hij eet : 's ochtends max. 1 broodje, meestal de helft dan een banaan of appel 's middag max. 1 broodje, soms de helft cracker met kaas, worstje of blokje kaas Avond eten, soms wat stukjes vlees, af en toe een aardappel en dat is het.... Ik kijk het nog even tot het nieuwe jaar aan en anders moet ik denk ik toch is naar de ha bellen of cb, geen idee... Hoop dat fantomalt (was het?) helpt voor giulia. Als je je meisje ook nog is ziet afvallen, begin je je toch wel helemaal zorgen te maken!! Zal ze dan helemaal geen hongergevoel hebben? @pp: krijg iets mee over dat je paard weg moet? Jammer dat je niet in staat bent 'm te houden. Dat zou je natuurllijk het liefst willen :s * denk denk denk* Ben het even kwijt... Ik ga zoeken naar een traktatie: Tygo gaat wisselen van groep. Hij zit nu op een groep van 0-4 jaar, maar de peuterspeelzaal is overgenomen door het kdv, waardoor ze nu een peutergroep hebben gecreeerd. Hoewel ik twijfelde om Tygo voor die 6 mnd nog over te zettten, gaan praktisch alle 3 jarigen wel naar de peutergroep, wat zou inhouden dat Tygo als oudste op de groep over zou blijven en zijn vriendjes weg zouden gaan. Dus toch maar aangemeld en aankomende donderdag is zijn laatste dag dus al. 1 vaste leidster is met zwangerschapsverlof en begint na haar verlof op een andere locatie, andere vaste leidster heeft ontslag genomen per febr. Dus we gaan echt afscheid nemen. Ik denk voor de leidsters een pot ofzo met ferrero rocher en misschien dat ik een klein boekje maak met wat foto's erin van baby naar nu. Voor de kindjes moet ik dus nog wat bedenken....
Juud, fijn dat alles goed was bij de vk! Pp, oh wat verdrietig van je paard! Moeilijke keuze hoor! Linka, ja knap he? Al heeft ie t sinds donderdagavond niet weer gedaan . Zal binnenkort wel komen. Delilah, opgeknapt van je dag rust? Chantico, hoe was het bij het cb? Carmen, wat fijn dat je toetsopdrachten af zijn! Juud, ik vind t zo'n naar en verdrietig verhaal van Romy! Echt vreselijk! Ik ga er ook even niet meer lezen, het houdt me zo bezig! Ga aan t puzzelen voor jort.
Chantal lastig als je niks kan vinden. Mijn kindjes stoppen eind december bij het kdv maar ik laat ze niks trakteren. Vind het zoveel gedoe, vooral nu ze in 3 verschillende groepen zitten en tig leidsters hebben.
Jem, beterschap voor je meiden! Sjorsje, waarom stoppen ze? Juud, moet nog beginnen.. Nog een puzzelvraagje: hoe zorg je dat de puzzelstukjes aan elkaar blijven zitten?
Juud, fijn dat beebje goed ligt en minder groot lijkt te zijn dan verwacht Is Giulia eigenlijk ziek geweest ofzo de laatste tijd? Of is ze afgevallen doordat ze echt nog minder is gaan eten? PP, kan me voorstellen dat het heftig is om je paard te moeten verkopen Heb in etappes bijgelezen tussen troosten door. Vergeten wat er nog meer was... Op het cb is niet veel gebeurd. Gewogen en gemeten enzo (hij is in 2 maanden maar 200 gram aangekomen, wel 3 cm gegroeid, maar toch niet echt om over naar huis te schrijven). Toen ik zei dat hij koorts had vandaag, heeft de wijkverpleegkundige hem lekker in z'n dekentje laten liggen en niet verder onderzocht op wat ie allemaal zou moeten kunnen ofzo. Ik vertelde dat hij zich prima ontwikkelt, kruipt op handen en knietjes, zich optrekt aan meubels en soms op z'n knietjes zit. Vond ze geloof ik wel genoeg We hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor over 6 weken en dan gaan we nog eens kijken naar hoe het gaat met zijn groei enzo. Hapjes moesten we inderdaad maar even laten voor wat het was, dat kwam later wel weer als ie weer fitter was.
@chantico niet ziek maar klote gegeten Wat fijn dat het cb zo meegaand was! Hoe is het nu met je mannetje?