Chantal, mooi buikje! Weet iedereen het? Dit is niet meer te verbergen denk ik? Mijn buik wordt steeds dunner , 1,1 kilo kwijt deze week!
Nee, goede vrienden nu wel, ouders en mijn zus en 1 collega die ook zwanger is. Die wist dat ik op 31 december of 1 januari ongesteld moest worden Als we de echo hebben gehad mag iedereen het weten. Het is idd lastig te verbergen, heb wat shirts gehaald die wijd zijn en draag jasjes of vesten, omdat het naturlijk vooral van de zijkant zichtbaar is. Al heb je kans dat als ik het maandag op werk vertel, men wel zal zeggen oh dacht al te zien dat je wat dikker was geworden, hahahaha! Zo weer wat afgevallen, goed bezig!
@Chantal, wow, mooi buikje al, hihi!! Dat belooft wat! @Lauwie, laatst heb ik hier laten vallen dat zus van vriendin hersentumor had en zij paste vroeger ook veel op ons, dat is dus de zus van Kim... Wow wat goed zeg, 1.1 kilo!! You go girl. @Petra, oeff das schrikken zeg. Hopelijk komt het nooit meer voor. @Sjorsje, haha jij nog zenuwachtiger dan Lianne zelf, haha! @Mik, druk druk, fijne dag! Geen idee of ik wat vergeten ben. Zit hier een beetje mijn kater uit te zitten. Vince had gisteren doorgebroken oorontsteking, beetje jammer, hopelijk niet zo vaak als Djim straks...
Goeiemorgen, Chantal, wat een mooie buik al zeg. Ben benieuwd of mensen zeggen dat ze het al hadden gezien. Lauwie, goed hoor met het afvallen. Gaat het je een beetje gemakkelijk af? Petra fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met Suze, ik zou ook schrikken als het zou gebeuren. Goed gehandeld van Andy! Sjuud, hoe is je nachtje gegaan? Weet het zo verder even niet meer, ga even een boodschappenbriefje maken voor man. Vanmorgen is er alweer een taart opgehaald en vanmiddag krijgen we visite die ook blijven eten. Ik mag woensdag naar de neuroloog toe, heb zelf gewoon een afspraak gemaakt en daarna pas een verwijzing, huisarts kon er wel om lachen haha.. Groetjes,
Lauwie; ze geven haar in principe nog geen andere dingen dan die ik meegeef doordat ze natuurlij knog geen 1 is. Dus karnemelk ofzo zal ze niet krijgen. Melk krijgt ze mee van thuis bij de boterham en verder gewoon roosvicee. Ook heb ik de leidster al wel eens vertelt over de reactie op yoghurt. En krijgt ze dus ook niet op kdv. Zat net wel te denken aan boter (wij gebruiken dat thuis maar weinig) en evt smeerkaas ofzo. Maar ook dat krijgt ze thuis wel eens. Vind het lastig moet ik zeggen. Chantal; wat heb je al een mooi buikje zeg! Maandag d eecht en dan lekker pronken!
@Petra: wat schrikten en wat fijn dat Andy zo goed gehandeld heeft @Pp: Heftige diagnose hoor. Fijn dat je er wel positief tegenover staat @Chantal: mooie buik Even een snelle reactie tussen de visites door. Jasmijn is al lekker verwend en ze geniet enorm
Mooi buikje Chantal! Goed bezig Lauwie! Succes bij de neuroloog woensdag Jem! Wat een diagnose PP. Gelukkig sta je er zelf achter meis.
@chant wat een buikie al :O @pp wel fijn dat je een diagnose hebt ook al wist je het zelf! Hoop dat je er wat aan gaat hebben! Ik ben ook iemand die zorgt (werk ook in de zorg ) en uitvreters heb je altijd, ben zelf ook vaak gebruikt en dat doe ik dus echt niet meer. Maak me ook veeeel te druk om anderen! @carmen jij zit lekker in het zand als het goed is @mar hoe is het met de moeder van je vriend? @petra gaat het met kleine Suze? @Duster hoe is het bij jou thuis en op je werk? @vogel hoe is het met jou? Wanneer is de begrafenis van opa? Hoe is het met je kleine meisje? @happy, hoe staat het zwanger worden bij jou? Loop je al bij het zhuis of proberen jullie zelf nog? Waarom heb je nu geen werk meer? @lique, gaat het beter met Djim? En met je man? Sorry als ik iemand ben vergeten want deed dit uit mijn hoofd Crematie gisteren was mooi, begon met Bed of roses van Guns 'n roses en hij was gek van motorcorss dus de bloemstukken waren in crossbanden gemaakt en op de kist lag een finishvlag. Erg mooi! En hij had alles zelf geregeld. Alleen had hij niet gezegd wat voor kleren hij aan wilde. Dus hij had zijn gewone kloffie aan (zo was hij) en zijn motorsloffen die hij altijd aan had. En pakje shag met aansteker. Dus helemaal zichzelf. Dat had zijn vrouw mooi gedaan. Vandaag zijn we naar de markt geweest en druk met niks haha. De 3ling komt volgende week. Vanavond naar mijn schoonmoeder om te eten. Morgen Blijdorp.
Vriendin Ze is gecatheriseerd en er is een stent geplaatst. Ze heeft uitvalsverschijnselen. Dus gaat niet zo lekker.
@ Petra: jeetje wat schrikken, gelukkig gaat het nu weer beter en fijn dat Andy zo rustig bleef! Waarom moet dat paard inslapen? Bij mijn zusje op stal heerst droes, paard van zusje is nu ook ziek @ PP: Fijn dat et gesprek zo goed ging. Ja, dan word je even met de neus op de feiten gedrukt. Ik was ook zo'n pleaser, heb ook burn out gehad, 2 x overspannen geweest. Succes met je therapie! @ Chantal: Wow mooie buik! @ Judith: Veel plezier morgen! @ Lauwie: Ik zal naar je zwaaien morgen! Ik ga op poppenhuizenjacht... Dochter )) mag van opa en oma een poppenhuis uitzoeken. Fijn weekend!
@PP, heftig allemaal, wel fijn dat hij zo met je aan de slag gaat! @Juud, man ligt weer op de bank, rustig aan... Ik vind Djim wel vooruitgaan, kan zo niet precies zeggen hoe en wat, maar gewoon algemeen. Slapen gaat langzaamaan beter. Klinkt als een mooie uitvaart!
@mar komt uit een goed hart hihi Maar klote dat het niet best gaat! En je mams? @lique fijn dat het beter is met Djim en balen van je kerel.... @puck, heb je een poppenhuis? Ik heb 3 jr terug een enorm poppenhuis gescored via gratis op te halen @jem, hoe is het met je bloedverlies? Ben je nog zo moe?
Juud, ja ben nog zo moe maar dat komt denk ik ook omdat Lieke nog steeds maar een enkele keer wil doorslapen en ze is vandaag toch al 8 maanden. Nu is ze ook alweer wakker. Bloedverlies is gelukkig weg, uitstrijkje was ooknog steeds goed dus mag nu weer via het bevolkingsonderzoek mee doen. Ik ga er hier maar 1 proberen weer te laten slapen, zou fijn zijn..
Mogge Hier best een goede nacht hij heeft in zijn eigen kamer en ledikant geslapen. @jem jeetje krijg je er niks voor?
Goedemorgen, Jem hoe ging het de rest van de nacht? Juud wat dit de eerste keer? Moet dadelijk weer werken, heb er niet zoveel zin in vandaag.
wat is het stil hier vandaag? wij zijn vanochtend gaan zwemmen. nu allemaal uitgeteld. zo nog een kinderverjaardag. heb een paar leuke filmpjes filmpje van jort in de speeltuin: eind februari iphone 117.MOV - YouTube tosti eten: eind februari iphone 128.MOV - YouTube en eind februari iphone 129.MOV - YouTube zo zou je toch niet zeggen dat ie net 14 maanden is?? misschien kom ik zo nog ff reageren. heb nu beloofd plaatjes te googelen van duikers en snorkelaars.. fijne dag!
Juud dank je. Het is ook weer megadruk, haha. Lauwie leuke filmpjes van Jort. Ben benieuwd hoe Lianna het op scoutingweekend gehad heeft. Ik zie 'r jammer genoeg pas tegen 5 uur.