Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ja, niet normaal. En alles moest meteen open :$

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

En daar zitten we weer... Gisteren naar het strand geweest en Lieke had weinig geslapen dus we hadden hoop op een nachtje doorslapen maar helaas... Ze is gewoon klaarwakker en als we d'r laten lggen is de rest van het huis ook wakker.

@ Juud, hopelijk doet Elio het vanacht weer zo goed in zijn eigen bedje!

@sjorsje, man is er om half 2 maar uitgegaan zodat ik nog wat kon slapen die heb ik om 6.15 afgelost.
    Fijn dat Lianna het naar d'r zin heeft gehad met scouting. Hebben jullie deze week het gesprek met de juf?

@Lauwie, leuke filmpjes van Jort! Nog bedankt voor je reactie op mijn taarten.
    Het heeft nu lang genoeg geduurd vond ik met mijn pijnklachten, slik nu 75mg diclofenac en 100mg tramadol al zo'n 6 weken en donderdag ben ik mijn evenwicht verloren en tegen een deurkozijn gevallen dus zo wil ik niet op vakantie vrijdag. Ben heel benieuwd woensdag!

@Alieke, wat gaan jullie van de zolder maken? Vandaag weer verder met opruimen of is dat nu klaar?

@Marleen fijn dat het beter gaat met je moeder. Hoe is het met je hand? Wat een heerlijke foto van Thomas met de croissantjes!

@Lique, heb niet gekeken dus geen idee wie het beste was..

@Duster, wat een hoop cadeautjes. Wel een heerlijk weekend zo! Waar gaat de vakantie naartoe?

Nog even de thee opdrinken en dan hopelijk slapen....

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En ook ik heb een kutnacht. Ik slaap in Giulia haar peuterbed ze is ziek en wilde tussenin maar ik irriteerde me kapot aan dat gedraai en gesnotter zodoende ben ik verhuisd. Elio was tot 2.30 aan het mieren pffffff wat een kutdag gaat dit worden. Rrrr

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

wat balen voor jem en juud.Ik hoop dat jullie vanavond lekker vroeg naar bed kunnen.

Hier gaat alles goed. Suze lijkt weer opgeknapt te zijn

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Wat balen van die slechte nachten! Vreselijk...
    Hier hebben ze tot 20u gefeest met oma en ik had stiekem een beetje hoop op uitslapen, maar helaas....half 7 wakker.

@ Duster: Wat is Jasmijn verwend! Leuk!

@ Songfestival: Daar kijk ik de laatste jaren niet meer naar. Vroeger vond ik het geweldig, maar tegenwoordig heb ik het idee dat alles van te voren al vast ligt.

@ Sjorsje: Ik heb nog steeds last van mijn hand. Die snee is op 1 punt toch dieper dan ik dacht en dat bloedt af en toe nog een beetje, maar verder is de snee nu dicht, dus nu heeft hechten ook geen zin meer.

Verder is er erg weinig blijven hangen.
    Ik heb weer vreselijk verkouden. Ik ben dit gekwakkel zo zat! Zo gaat het dagen goed en zodra ik weer bij iemand in de buurt geweest ben die verkouden is ofzo, dan ben ik ook weer de lul. En gisteren heb ik op een verjaardag vast weer genoeg meegekregen....

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Halllo hhaaalloloo, daar ben ik weer was het weekend naar Passie toe! Was superleuk hem weer te zien en te kroelen!
    Ik was er aan toe om hem weer te zien. Zaterdag ben ik weggegaan met die vriendin waar ik het steeds over heb, was de 1ste keer dat wij samen 36 uur op elkaars lip hebben gezeten. Ik had me goed voorbereid dus viel niet heel erg tegen. Ze werd ziek van heimwee, toen ben ik met dr 7 gangen (ze is dol op de ici paris xl) dr make-up er maar af gaan halen. Ik had lekkere maskertjes meegenomen en die opgedaan. Nou ja ik lees het alweer ik ben eigenlijk stiklief geweest, te lief. Nou ja zolang het me zelf nu opvalt is het al een begin he?
    Een belangrijk verschil viel me nu wel op tussen ons, als ik iets wil bereik ik dat ook. ALs ik op vakantie wil, boek ik binnen mn mogelijkheden een vakantie, als ik mn huis wil veranderen ga ik op zoek wat ik wil en doe dat ook, (soms kan 1 muur verven net het verschil maken) en de familie daar zeurt alleen maar, eindeloos zeuren en doen er niks aan, kan er niet tegen.

Peetje: Fijn hoor dat Suze weer is opgeknapt!

Sjorsje: Hoe is het me Lianne gegaan het weekend en hebben de andere kids haar gemist?

Chantal: Oeh wat een prachtig beginnend buikje, dat beloofd wat een supermooie zeekoe straks ;) Geniet er van he!

Lauwie: Weer 1,1 kg afgevallen, goed zeg!

Judith: Leonie was ook een buikslapertje en ik had wel de aerosleep, nu onstaat vrijwel alle wiegendood door "vergeten te ademen" maar goed ik was er toch wat geruster op met de aerosleep, op mp zijn er zat in omloop. Let wel op dat ze nog de oorspronkelijk afmeting heeft als je er een gaat kopen daar. Ze krimpen nl enorm in de was en soms zie je matjes van 48 x 110 in omloop, die zijn gewoon geen drol waard. Even een tipje zeg maar.

Duster: Oh wat is Jasmijn lekker verwend! En wat brengt de vakantie??

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp ik denk dat het inderdaad het eerste begin is als het je zelf al opvalt. Lianna vond het weekend geweldig. Yosyp had haar wel gemist.

Duster zo Jasmijn is goed verwend.

Jem gesprek is donderdagmiddag.

Lauwie nog lang gewerkt?

Marleen hopelijk blijft het wondje nu ook dicht.

Dadelijk Lianna weer naar school brengen, de vakantie beviel me eigenlijk wel goed.

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Die luxe heb ik nu Sjorsje! We lopen allemaal nog lekker in pyjama (behalve Jeroen :D). Geen haast, geen stress, lekker rustig aan.

@ Jem: Thomas gaat vandaag weer de keuken in hoor. Zaterdag pizza, zondagmorgen croissantjes en vandaag wil meneer cakjes bakken. Hij vindt het geweldig in de keuken!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat een rust hier (sprak zij die oh zo trouw meedoet... ;))

Ik zit nog steeds in de ziektewet met mijn kaak, de hele week geprobeerd de tandarts zover te krijgen dat ze mijn afspraak verspoedigen, helaas ze werken niet bepaald mee. Als het goed is belt vandaag de assistente van de huisarts voor me. Balen hoor, want door de medicatie mag ik niet autorijden, heel handig... uhum.

Mijn nieuwe huis wordt super! Krijg een nieuwe keuken, douche en toilet en mechanische ventilatie. Heb al gordijnen en rolgordijnen gescoord en een laminaatvloer. Vanmiddag ga ik alle papieren naar de woningbouw brengen, met mijn mama als taxi, en dan van de week tekenen. Balen alleen van die kaak, ivm schilderen enzo, want er moet nogal wat gebeuren....

Hoe gaat het hier verder?

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke wat balen van je kaak zeg. Hopelijk krijgt die assistente het wel voor elkaar om de afspraak te bespoedigen. Heb je al een idee wanneer je in je huisje kunt gaan wonen?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ik denk per 1 maart de sleutel, en dan zullen we wel minstens een maand nodig hebben om het op te knappen... Dus hopelijk per 1 april er wonen.

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Echhhoooo waar is iedereen,...

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Aan het werk, kindjes halen, eten en in bed en nu lopen om vetjes te verbranden..

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik hang op de bank met thee en een doos tissues en een beetje brak te zijn. Dus niet veel te vertellen!

16. @ PP hiieerr is een echo...

Bekijk bijlage 226754

Beebje was lekker beweeglijk, alles ziet er goed uit!

@lauwie goed bezig meid!

@juud: geen ervaring mee, zou het wel een beetje eng vinden.

@sjorsje; wat fijn dat het lianna zo goed is bevallen

Sorry verder weet ik het even niet meer

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

*leest mee*

@ Chantal, gefeliciteerd met je mooie echo!! Hopelijk kun je nu voluit genieten van je zwangerschap! En het van de daken schreeuwen!!!!!!!!

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    En nu niets anders meer doen dan GENIETEN!!!! Dikke felicitatieknuffel X

Oeeh ik heb weer een knutselbui. Ik zie allemaal leuke dingen van Lief! veel te duur maar ga het nu namaken, heb al mdf in huis, ik ga jullie foto laten zien als ik uitgeknutseld ben.

19. Dankjewel dames!!!! X

@PP ik ben benieuwd! Ik houd ook wel van knutselen.

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantal, super zeg! Lekker genieten! Wat vond Tygo van het zien van zijn broertje/zusje??

PP: Heerlijk zeg zo'n geknutsel

Hier vandaag aan de grote opruiming begonnen. Resultaat 3 vuilniszakken speelgoed en 2 met kleding die op mp zijn gegaan.
    En ook hier op zp. Hopelijk ben ik er snel vanaf.

Deel Deze Pagina