Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: ik heb misschien nog wel wat staan hier moet alleen ff kijken wat voor maten het zijn....crocs en ballerinas zal ik even kijken voor je?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy. Meiden

Het gaat hier op zich goed
    Alleen momenteel onwijs druk want me
    Oma en opa zijn beiden gevallen. En opa os eigenlijk
    Blind. En nu heeft oma haar pols gebroken.
    Moet ze dus verzorgen. Want mijn ouders en oom zijn
    Ook nog eens op vakantie.
    Dus erg druk ben nog iedere dag ergens heen geweest met oma

Sky heeft mt 80 à 86
    Silver geeft mt 104/110

Enne mocht er iemand leuks kleertjes in de aanbieding
    Hebben in die mt ik hou me aanbevolen

En een date bij mik helemaal top

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    pp: jeetje wat mooi zeg! Enne wat voor sale bij lief...ik stuur je ook ff een pb....even heel nieuwsgierig...

Jeetje wat groeien de uks hier hard zeg! Hier nog fftjes en dan is ons manneke alweer 2 jaar gaat zo hard!!!

juud: ik heb denk ik wel wat liggen van 68 en 74. Heb je daar nog belang bij?

alieke: wat betreft de benen wijd ;) dat is het ergste de rest valt reuze mee! Ik had ook zoiets van oh nee....ik had zelfs de assistente al gebeld van de huisarts wie het ging doen...ze gaf aan de assistente....
    Ik had toendertijd een beetje last van daaronder....wat zegt mn huisarts ik kijk wel even en oh ik zie dat je nog het uitstrijkje moet doen we dat ook ff gelijk! Grr zag het juist niet zitten dat hij het ging doen.

Maar goed het viel reuze mee!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, jemig wat een drukte succes!! Als ik wat voor je heb laat ik het weten ;)

@Petra, het ritme is er redelijk hier. Alleen met man thuis vind ik niet dat ik van het echte ritme kan spreken... maar gaat goed hier hoor!! Al meer bekend van Turkije?

Slaap lekker allemaal!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra,
    dit heb ik gevonden op zolder. niet in alle schoenen staan maten, maar de laarsjes zijn volgens mij 24 en de zomerschoenen 25.
    ze zijn niet meer nieuw, alleen de linkerlaarsjes met sterren heeft ze heel weinig gedragen (rits kapot, andere laarzen gekocht om toch iets te hebben in de winter terwijl ze gerepareerd werden en vervolgens nauwelijks meer aangehad..)
    laat maar weten welke je wel wilt hebben!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    pp, hmmm weet je het zeker? dan weet ik natuurlijk alleen niet wat er is wat ik leuk zou vinden..

oh ik kan me ff slecht tot werken zetten. stom want zo wordt het laat!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    weltrusten ;)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Gatverdamme :( Elio had 38.5 voor zekerheid hap gebeld omdat kindjes onder 3 mnd geen koorts horen te hebben. Hij moet dus gezien worden door ka en ws opname :(
    Dus Angelo is nu naar het zhuis met hem. Ik zit thuis met een zieke Giulia en ik ben zelf ook al niet jofel! Wat een kutavond zeg!!
    En ik ben zoooo bang voor RS :(

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Krijgt infuus voor t geval antibiotica moet, bloedtest, urinetest, ruggeprik  ivm alles uitsluiten mijn arme ventje

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Ah, arme Elio. Hoe gaat het nu? Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Hier weer een beroerde nacht achter de rug. Dacht dat die ellende voorbij was, maar het lijkt weer van voren af aan te beginnen :x

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, wat een nachtbraker ben je toch. Wij hebben echt precies een ander ritme. Leuke schoentjes. Ik kijk er dalijk even goed naar want lig nu nog in bed met mn telefoon

@ Juud, als je je zelf zo voelt, Giulia ziek is en je kleine Elio ziek is dan mag je gerust spreken van een kutavond. Heel veel succes vandaag.

@ duster, alweer een vreselijke nacht!!! Word Jasmijn dan zo vaak wakker? Wat een drama joh

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier slaapt iedereen nog en lig ik al een tijdje wakker. Ik ga er maar uit, dan kan ik alvast met de hond fietsen
    Turkije staat op een laag pitje, het contact met de tUrkse en Amerikaanse investeerders verloopt traag, waardoor Andy het vertrouwen erin een beetje verloren is. Ik vind het wel prima

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    judith sterkte meis

petra ik had het ook kwart over vijf klaarwakker.gelukkig moet ik toch werken dus kwrt over zes maar gaan douchen en nu omgekleed beneden!

stranddate! ik vind het goed. ga alleen vrijdag een week met vakantie dus plannen word daarna eventjes als jullie het goed vinden!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud jeetje meis wat heftig. Dikke knuff. Hoest nu

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Ach jeetje meid. Hoe is het nu?

Hier zijn de nachten prima, maar ze zijn steeds om half 7 al volop in weer. Wakker worden en gaan met die banaan... Ik ga maar eens koffie regelen *gaap*!

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; hoe is het met je kleine mannetje? En met jullie natuurlijk

Hier zouden de kids naar kdv vandaag. Maar Danique ligt nog te slapen. Laat haar lekker even liggen. Ze heeft haar slaap wel nodig. Maar normaal is ze elke ochtend al om 7 uur wakker als we kunnen blijven liggen. Raar kind ;)

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Juud hoe is het nou met Elio?

Gisteren gehoord dat ik een vast contract krijg, ben echt zo blij.

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    He Sjorsje wat goed nieuws!!! Gefeliciteerd!

Mag ik jullie wat vragen (sorry voor mn gezeik) maar wat is nou hulp? Of wat vinden jullie hulp. Ik sta te strijken en meteen te filosoferen nav een gesprek dat ik gisteren had met reintegratiebureau (hoewel ik niet meer hoef te reintegreren loopt het traject nog 2 gesprekken) Zij zei dat je eigenlijk vooral hulp moeten bieden bij ziekte of ongeval (in ons geval wij hebben het zelf al druk met 2 kleine kids, huishouden, ma aan het werk etc). Maw als de wederpartij er ZONDER iets aan te kunnen doen in de penarie zit. Ik sta te pas en te onpas klaar voor iedereen maar zolang het zijn of haar eigen keuze is zou ik het moeten laten.
    In het geval van mijn vriendin, zij willen een eigen zaak, zij wil een 2de kind, zij wil een eigen paard, zij wil een kast van een vrijstaand huis. Dan moet ik me niet in de strijd gooien om bij haar ballen in de lucht te gaan houden omdat zij het zelf niet voor elkaar krijgen. Werkt het zo in het echte leven of is het wat kort door de bocht?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp ik vind dat best een lastige. Naar mijn idee als je zelf van alles doet om jezelf in de "problemen" te brengen (zoals je vriendin) en je eist dan hulp van iemand, vind ik dat gewoon misbruik maken van iemands goedheid. Hulp bieden doe je als iemand echt in de problemen zit (en of dat nou eigen schuld is of niet) en er ook alles aan doet om uit die problemen te komen.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag dames,
    Elio blijft tm vrijdag in het ziekenhuis, tot nu toe niks aan de hand, heeft vanmnorgen goed gegeten!

@pp wat een lastige vraag...hoewel ik er makkelijk in ben geworden...ik help alleen mensen die echt hulp nodig hebben en verder doe ik het niet meer! in geval van je vriendin...tsja zoals ik al een paar keer gelezen heb lijkthet alsof het alleen (of vooral) van jouw kant komt? Daar zou ik ook vrij snel klaar mee zijn! Moet van 2 kanten komen! En jij investeert en krijgt niks of zeer weinig terug dat lijkt mij een slechte basis voor vriendschap mi is dat ook geen vriendschap. Snap je wat ik bedoel?

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ PP: Het gaat er niet zo zeer om of je hulp moet bieden ja of nee. Het gaat erom hoe jij je onder deze situatie voelt. En zoals ik nu steeds je stukjes lees, kom je er zelf steeds meer achter dat deze vriendschap niet gelijkwaardig is. Als jij je goed voelt om haar ballen omhoog te houden en je jezelf en je gezin niet vergeet dan is het prima, maar zo niet dat zul je wat harder moeten zijn en vaker voor jezelf kiezen.

Deel Deze Pagina