@ PP, ik schrik gewoon van de vraag van jou vriendin....... Jeetje... Dat is niet normaal hoor! Mijn nekharen gingen overeind staan toen ik je berichtje las! Kom op hee... Waarom zou ze de hele dag of dagen in bed moeten liggen?!?!?! Als jij gaat oppassen bij iedereen die dat wil heb je geen werk meer nodig, dan heb je zo een fulltime baan oppassen. Schop onder d'r bibs moet ze hebben! En jij een schouderklopje!!
De arts kwam vanmiddag. Ze hebben iig bacterie in hersenvocht gevonden nu uitzoeken welke bacterie,aangezien we er snel bij zijn zal het ws meevallen ook omdat ze vannacht al begonnen zijn met abkuur. Nu weer bloed afgenomen en wachten op uitslag of kuur aanslaat.
Jeetje juud, lees het nu pas.. Vond eerst die punctie wel erg heftig om meteen te doen, maar nu snap ik waarom! Hoop dat hij snel opknapt!
Oh bah Juud;maar gelukkig waren jullie heel snel en is hij snel begonnen met de ab kuur. Hopelijk knapt hij heel snel op en is de bacterie verdwenen
Heb vanmiddag een veiling gewonnen 2 kaartjes plopsaland Raymond gaat dinsdag met Danique een dagje uit. Eline gaat naar mijn ouders. Gezellig een vader/dochter dagje. En heb nu 2 kaartjes voor 25 euro (incl kosten vakantieveilingen) Normaal kosten de kaartjes 17 euro daar. Dus dat scheelt toch weer bijna 10 euro. Kunnen ze wat lekkers van eten
@ sjorsje, ik ben vandaag naar de kaakchirurg geweest en daar werd ik nou niet echt blij van. Tis de meniscus van mijn kaak, en de pijn kan wel 10 weken aanhouden. Ik heb nog een extra ontstekingsremmende pijnstiller gekregen bovenop de tramadol en moet de kaak rust gunnen en zacht voedsel eten. Over 10 weken retour naar de kaakchirurg, tenzij de klachten verergeren of niet minder worden. Als het na die tien weken niet beter is gaan we andere opties bespreken waaronder mogelijk een operatie. Ik mag dus lekker doorsudderen.... Er is nu geen oplossing, tijd neemt het! @ Juud, he gets, ik schrik ervan! Sterkte met je kleine mannetje!
@alieke ik had 4 krten voor sprookjesconcert en zou met bina gaan. Helaas moet ik nachtdienstdraaien dan. @set dank je. Jij sterkte met eten....
Juud; dat is balen zeg! Sprookjesconcert heb ik ook nog gezien ja, helaas beetje ver weg voor mij. Maar moet je alweer bijna aan het werk joh? Nee toch???? Set; wat balen zeg van je kaak. Hopelijk komt er heel snel verbetering
juud, heeft ie dan griep en die bacterie? hoe gaat het nu? merken jullie al iets van de antibiotica? hoe gaat het met giulia? ben gestopt met werken voor vanavond en gaan lekker samen campings uitzoeken
@lauwie idd beiden. Nog campings gevonden? @alieke ik start 23 april weer....bleh Zo Elio heeft geen koorts en vreet als een bouwvakker hij is in 1 dag 70 gr aangekomen Hij oogt comfortabeler dan ooit. Wie weet zat dit beestje al weken dwars? Helaas voor mij is hij nu klaarwakker..
Okay Juud dat wordt weer een dagje lucifertjes? Maar,...het is wel positief dat Elio lekker vrolijk wordt! (okay niet om 1u snachts) Lauwie waar gaat de reis heen? Ik ga het huis ontvluchten vandaag. Alles staat hier nog op zn kop dus zou niet weten hoe ik met 2 kids moeten manouvreren in die zooi.
@Pp: Goed bezig (mbt je vriendin) Ook ik ben trots op je Nog iets van haar gehoord? En wat gaan jullie vandaag voor leuks ondernemen? @Sjudith: Fijn dat Elio opknapt! @Lauwie: hebben jullie nog iets kunnen vinden @Sjorsje: Schiet me ineens iets binnen. Nog gefeliciteerd met je contract. Je hebt heer lang genoeg op moeten wachten
Goedemorgen! @ Sjorsje: Gefeliciteerd met je vaste contract meis! Fijn hoor! @ Alieke: Dus ook aan de bril! Ik heb pas geleden een bril op gehad van mijn kapster en dat was maar +0.25, maar kon wel beter de ondertiteling op tv lezen... Maar wil er nog niet aan geloven. Goed gescoord! Leuk uitje voor vader en dochter! @ Setteke: Zo, daar ben je wel ff zoet mee dus. Balen hoor! Lullig van je boete trouwens. @ Lauwie: Hoe is het met de zoektocht naar campings? @ PP: heb je nog iets van je vriendin gehoord? Het zal haar vast tegenvallen! Verder is er niks blijven hangen. Gisteren de hele dag hoofdpijn gehad en ik ben nu weer lekker aan het snotteren, bleh. Ik ben er zo klaar mee. Ik heb het ook steeds benauwd en daar baal ik van! Het zou nu eens goed door moeten zetten en daarna klaar, maar het allerliefst mag het van mij vandaag overwaaien. Waar blijft die zon???