HHahaha betalen nou niks hoor, dat doet ze niet en ze hebben zat maar klagen altijd. Lique heeft altijd zo'n nuchtere kijk op alles, mag ik wat van jou? Voorlopig ga ik gewoon niet, wil ook nog naar dat mannetje zn verjaardag vanmiddag en daar moet ik ook half uur voor rijden. Het is niet dat ik niet wil maar ik vind dat ze maar eens moeten beseffen dat ze ze het zelf moeten rooien. Ik zit in de wao en mn paard staat in Lunteren, dat consessies die ik moest doen omdat ik alle ballen niet in de lucht kon houden. Ik ben toch gek als ik nu bij iemand anders een bal in de lucht ga houden?? Eureka Lies wordt nu echt wijs (remind me als ik de fout weer in ga!!!)
@PP, you go girl!!!!! whoeheee!!!! Maar niet geheel onbelangrijk laat het dan nu ook even lossss voor een paar uur!!
Ja Lique daar schort het nog even aan want ik voel me chronisch tekort schieten. Grappig dat jij dat door hebt Wat ik al steeds wil vragen aan jou en Sjorsje, hoe verdelen jullie je tijd zodat je ook 1 op 1 contact/aandacht hebt met alle 3 je kids? Of is dat er niet(dagelijks)?
Pp ik neem de kindjes gedurende de dag even lekker apart op schoot om te knuffelen. Voor de rest ga ik weleens alleen met een van de kindjes op pad (naar het winkelcentrum of met de verjaardag iets leuks doen).
Dag ladiezzzz Hier niet echt nieuws behalve dat alle zusters gek op hem zijn en discussieren wat voor kleur haar hij nu toch heeft en hij kirt tegen iedereen en jeedt sinds vd week een soort elvis smile dus iedereen smelt. Ik verveel me dood
@Juud, haha!! Elio windt de zusters nu al om z'n vingers, dat belooft wat! Kan me voorstellen dat je je verveeld... WF, hihi?? @PP, zoveel een op eentijd heb ik niet speciaal met mijn kids. Wel heb ik een rustmoment met Vince als ik hem naar bed breng en op zijn kamer de fles geef voor hij gaat slapen. Bij Sam en Djim vertel ik ieder een verhaaltje en probeer de dag nog even door te nemen. Sam zit nu op school en heeft weinig tijd voor me (speelt ook het liefst buiten(dedeur)) en is niet zo'n knuffelkont. Djim pakt zijn momenten wel en knuffelt het liefst de hele dag! Bij Vince is het net hoe het uitkomt, haha! Die houdt wel enorm van knuffelen en kan me ook al heerlijk vastpakken! Soms denk ik dat ik dat wat meer zou moeten hebben, maar hopelijk komt dat straks vanzelf.... Ik heb een duobuggy (achter elkaar TOPMARK) hoezo?
Hey meiden, Juud kan me voorstellen dat je je verveeld! Hopelijk knapt jullie mannetje snel op en weten ze morgen wat het is en mag hij weer lekker mee naar huis. Marleen, inderdaad lenzen dan? is dat geen optie? Sjorsje, hopelijk kan je de knuffel nog redden! Verder weet ik het zo niet meer, we gaan morgen lekker op vakantie dus ben alles al aan het pakken en het huis netjes en schoon aan het maken. Ben gisteren nog bij de neuroloog geweest en waarschijnlijk heb ik een vitamine b12 en vitamine d tekort. Veel klachten herken ik inderdaad wel dus hopelijk is dat het! We zitten morgen in dit luxe huis (even jullie jaloers maken Landal GreenParks | Ruim 65 bungalowparken in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië
Gatver, hier vielen de enveloppen van de gemeentelijke heffingen en waterschapsbelasting binnen... Wat haat ik die rekeningen toch, bah!
Ja, ik. Ik heb het nu nog steeds en slik medicijnen. Maar dat het zo hoog was zegt niets, eerst nuchter laten prikken dan weet je het zeker. Ze kijken dan ook naar de hoogtes op lange termijn, etc....
@ Marleen: Mijn zoektocht naar een Bee heb ik weer opgestart hahaha... Ik weet nog dat jij er eentje hebt gehad. Had jij daarvoor een Cameleon of Frog toevallig? Wij hebben nu een Frog en ben daar zo weg van dan k hoop dat het verschil niet al te groot is...
@ Puck: Ik had eerst een Cameleon en toen een Bee. De Cameleon reed wat lekkerder, maar het gebruiksgemak van de Bee was echt super. En Jasper zat er ook goed in.
Bij ons is de WOZ met 15000 euro gestegen. Ik heb toch ook weer iets . Ons chalet staat via MP te koop voor 25000 euro. Kreeg ik een mail van iemand die interesse had en die wilde weten wat onze uiterste prijs was en waarom we het te koop aanbieden. Ik aangegeven 23.000 euro en als reden financiele situatie. Hij vond dat teveel en wilde maximaal 21.000 euro bieden, nou ik toch akkoord gegaan. Geeft ie aan dat ie op een ander 19.750 euro kwijt zou zijn, maar ons huisje was ook niet wat ie zocht omdat we geen voortuintje hebben. Dus ik geef aan dat ik evt nog 500 euro had willen zakken, maar dat dat geen nut heeft met dat tuintje. Vervolgens geeft ie aan dat een kennis ook nog op zoek is naar een chalet. Die heeft vanochtend contact opgenomen en die wilde maar 18.750 euro geven. Nou had ik uitgebreid met Ard overlegd en omdat ik nu een vast contract krijg is onze situatie gewijzigd en hoeven niet persé te verkopen. Dus heb ik aan die man dit uitgelegd en aangegeven dat we toch blijven op die oorspronkelijke 23.000 euro. Hij zag er dan ook vanaf. Nou krijg ik een mail van die eerste koper dat hij zich bedonderd voelt en dat ie ons wel zal komen opzoeken op de camping . Heb maar teruggemaild dat ie maar een ander moet gaan bedreigen. Wellicht dat ie dacht op een of andere manier zo goedkoop mogelijk ons huisje te kunnen kopen omdat we graag er van af wilden vanwege onze financiele situatie.
@ Sjorsje: Jemig, wat een gedoe. Ik vind wel dat je goed gereageerd hebt door te laten weten dat je niet van bedreiging gediend bent. Als je gegevens van hem hebt zou ik het ook even bij de politie melden. Ze doen er niks mee, maar wie weet staat hij al bekend en als er per ongeluk toch iets voordoet weten ze ervan. WOZ met 15000 gestegen?! Mijn hemel, dat is nogal wat. Ik zou even kijken wel huis ze als maatstaaf genomen hebben en evt bezwaar maken. Bij ons is huis 2000 gezakt en dat is alleen maar gunstig want ze schatte het wel erg hoog in.