Wie geeft me een schop onder me kont. Heb de strijk al beneden staan. Maar moet nu toch echt beginnen *geen zin in*
Judith; en dat waarschuwen. Hoe vaak doe je dat? En wat zeg je dan tegen haar? Benoem je het gedrag wat jij niet fijn vindt? Bied je haar alternatief gedrag aan? * als je het vervelend vindt dat ik dat allemaal vraag dan stop ik hoor*
Juud jeetje wat vervelend met Giulia. Ik heb wel meer dat Jorja naar mij absoluut niet luistert. Ze gaat altijd mee Lianna van school halen en wil bij iedereen aan de hand behalve bij mij. Ook zoiets aparts. Fijn dat Elio naar huis mag. Alieke de juf gaf aan dat Lianna zich enorm hecht aan 1 persoon en dat is dus aan de juf zelf. Ze gaat ook wel graag naar school. Duster auwie dat is pijnlijk.
@alieke ik waarschuw max 3x dat zeg ik ook, benoem wat ik niet leuk vind en wat het gevolg er van is als ze niet luistert. Als ze dan in de hoek staat dan leg ik het weer uit en als ze er uit komt laat ik het haar zelf vertellen waarom ze dan straf had en kan het goed benoemen.
En als je dan zegt; Giulia ik wil niet dat je (nou ja vul maar in) maar je mag wel .......... ermee doen. Of je mag ...... daar wel voor gebruiken. Dan biedt je haar iets anders aan. En houdt ze misschien wel op met hetgeen wat ze aan het doen is.
@ Alieke: Mooie brillen heb je uitgezocht. Ik ben benieuwd hoe hij staat en hoe het met een bril bevalt. @ Juud: Wat ik er wel in herken is het niet willen luisteren als je streng bent. Ik zat er bij Thomas weleens teveel bovenop waardoor hij alleen maar slechter ging luisteren. Ik laat m nu wat losser en leg hem uit waarom ik iets niet wil, maar verder geen straf. Tenzij het echt te ver gaat natuurlijk. Maar het werkt wel. Ik denk dat Giulia ook wel onwijs aan school toe is. En het is voor haar nu ook erg vreemd omdat Elio in het z'huis lag en de thuissituatie even heel anders was.
@ Juud dat moet schrikken zijn geweest met Elio wel fijn dat alles goed is en hij nu naar huis mag. Dat met Guilia herken ik helemaal. Toby knuffelt nog wel en wil dat ik alles voor hem doe maar luisteren ho maar. Ik denk dat het te maken heeft met de veranderingen. Je was eerst zwanger en nu is er iemand bij die ook aandacht wil tenwijl zij dat eerst alleen kreeg. Geef het wat tijd denk dat zij ook moeten wennen aan de nieuwe situatie. @ Lauwie Jort ook al niet lekker beterschap en hopelijk knapt hij snel op. @ Alieke wat een leuke brillen. @ Sjorsje Lijkt me lastig als ze op school iets bij Lianna zien dat je niet herkent. Jullie zien haar meer en kennen haar beter dus als jullie het al niet zien is het er dan ook echt?? @ Marleen duur zeg dat zwemmen al is het hier ook 27,50 per maand. @ Duster dat moet pijn hebben gedaan. @ Petra wat vervelend van de kat. Anders gewoon niet op de slaapkamer laten komen. @ PP leuk naar de efteling en het concert moet wel speciaal zijn geweest. Knap dat je zo sterk in je schoenen staat wat betreft je vriendin, nu gewoon volhouden. @ Delilah wat lekker hamburgers met uien, kan ze helaas niet verdragen nu Hier een drukke week gehad, dinsdag was de crematie die was mooi en simpel precies hoe hij wilde. Donderdag weer gyn gehad en 11 april wordt ik ingeleid als het eerder niet nodig is of ze niet zelf komt. Verder ben ik helemaal klaar met mijn fam vooral zusje. Toen mijn opa op het laatst lag hebben ze iedereen gebeld behalve mij, heb dus niet eens de keus gehad om te beslissen of ik afscheid wilde nemen. Ben daar echt wel boos om geweest. Nu belde ze net op dat mijn moeder in het ziekenhuis zit en mogelijk geopereerd moet worden ( gebroken voet). Niet van kom jij even naar het ziekenhuis nee kun jij als ik bel de hond even uitlaten. Dacht het dus van niet, ga zo op eigen houtje naar het ziekenhuis toe denk ik.
Vogeltje; wat vreselijk zeg dat je zo behandeld wordt door je familie. Maar probeer op dit moment in de eerste plaats aan jezelf te denken en aan jullie meisje. Jullie kunnen nu geen stress gebruiken. Dus laat zoals het is en probeer je er niet te druk over te maken.
Olá Senorita's! Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie, Tess knapte na 3 dagen aldaar weer heel goed op. Mama was zo dom geweest de speciale neusspray kapot te laten vallen dus de laatste 4 dagen heeft ze die spray niet gekregen en zelfs dat ging wonderbaarlijk goed! Ze ziet er ook meteen een stuk beter uit, niet meer zo bleek en eindelijk zonder rode randen om haar ogen. Zal me binnenkort maar weer gaan oriënteren op de volgende vakantie naar betere oorden. De vlucht ging trouwens als iedere andere vlucht, ze had helemaal geen last van haar oorontsteking! Het is te veel om terug te lezen dus heb ik nog dingen gemist???
@ Alieke, lekker he zo'n zaterdag met die wekelijkse dingetjes ik heb ook iets raars onder m'n voet af en toe. Dan voelt het net alsof er een spiertje scheurt af en toe, beetje gek trekkerig gevoel. Over mijn hoofdpijn, ik weet niet of het door de bloedarmoede komt? Geen idee eigenlijk, ik gooi het maar op het feit dat ik verkouden ben etc. @ Marleen, hahaaha... Tis ook wel lastig als je alles al weet en zo klein bent in een heerlijk zwembad, dan zou ik ook graag SPELEN!! @ Duster, dat zijn vervelende dingen he heb ik ook wel eens gehad, tis ook snel gebeurd zo'n vingertje tussen de deur... @ Juud, ik herken er ook wel iets in; precies wat Marleen zegt. Als ik er teveel boven op zat, te streng was dan boterde het helemaal niet tussen Wesley en mij en was het wat ik ook probeerde ruzie. Ik had er ook vooral last van als ik bijv. moe was, of gestressed en helemaal door de zwangerschapshormonen. Is het bij jullie standaard zo of zijn het fases? Het kan zijn dat ze erg op jou reageert nu je mss zelf moe bent ofzo? Dat heb ik met Wesley nl. wel, hij neemt mijn humeur over op de een of andere manier. Als ik niet lekker in m'n vel zit liggen we de hele tijd overhoop. We lijken teveel op elkaar denk ik. Iig knuffel voor jou en fijn dat Elio thuis is. @ Vogeltje, hoe was het met de groei van je meisje dan? Wel vervelend dat ze je niet hebben gebeld idd, dat zou ik ook wel balen vinden! Sterkte met je moeder! @ Tess, welkom terug! Denken jullie er wel eens aan om voorgoed naar een warm land te verhuizen? Lijkt me zo moeilijk als je meisje het zo goed doet in een ander klimaat @ Petra, ligt je meisje in d'r nieuwe bed? Wij zijn vanmorgen bij vrienden geweest, beebje kijken leuk! Daarna even naar de action, mijn man was daar nog nooit!!! geweest. Net iets voor hem, alles zo goedkoop dat ie meteen een wagen wil vol laden Nou ja, de kindjes hadden vanmiddag iig leuke nieuwe dingetjes om mee te spelen. Daarna nog langs de Mac geweest en toen naar huis. Wat een heerlijk weer he! Manlief was achter bezig en ik heb de voorraadkast uitgeruimd en wat speelgoed weggegooid, heerlijk zo'n voorjaarsopruiming Nu lekker onderuit op de bank!
@ Passie, vergeet helemaal op jou te reageren! Ik heb de hamburgers zelf niet op, het was voor een groep jongeren die een cursus volgt dus mocht er 50 bakken voor anderen. Manlief heeft er wel 2 op en de kids ook en die vonden het lekker. Ik lust geen vlees dus heb geen idee of ze lekker waren maar volgens anderen wel Gebakken uitjes vind je dus lekker ruiken? Ik op het moment ook wel maar die meur blijft zolang hangen, dat vind ik goor. Kan me voorstellen dat je het gezellig vind om samen te eten lijkt me zo moeilijk in jou situatie met een heel gezin dat niks lust. Gaan jullie nooit uit eten, lunchen oid?
Ff een levensteken. Handen vol aan diareeluiers, badderen en wasjes draaien. Vandaag helm voor ot gekocht en geoefend zonder zijwielen. Vanmiddag met wat buren wijntjes gedronken op straat terwijl de kindjes op loopautos/fietsjes speelden. Heerlijk dat lentegevoel. Zo weer campings zoeken ! Weinig tijd voor kletsen dus. Juud, fijn dat elio weer thuis is! Zwaai!!
Daar zijn wij ook geweest een paar jaar geleden, leuk! Leuke foto's ook, zat net even te spieken op fb.
Wij zijn net terug van een concert van Kasabian. Was leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. Petra waren jullie geslaagd voor een nieuw bed. En gaat ze nu over naar een peuterbed of een groot bed. Jorja ligt sinds deze week in een groot bed, dan lijkt ze weer extra klein.