Ik kijk soms, maar reageer niet want ik kan erg slecht tegen mensen die commentaar hebben op een ander. Zeker als het over opvoeding e.d. gaat, dus ik hou me erg graag buiten. Al had ik vanmorgen wel een aanvaring met een moeder op school en mijn reacties was dusdanig fel dat ik later dacht oops... Ik stond met Thomas bij de koelkast op school om zijn overblijf spulletjes er in te zetten. Er komt een ventje aan en die dringt voor en zijn moeder zegt alleen maar: Oh en laat dat ventje zijn spullen in de koelkast zetten en daarna keek ze mij aan. Ik reageer eigenlijk amper en ineens zegt ze tegen me: Ach, gelukkig doen jou kinderen dat ook. Dus ik kijk haar aan en zeg: Misschien wel, maar ik vertel mijn kinderen wel dat ze op hun beurt moeten wachten en hij staat nu dus gewoon netjes op zijn beurt te wachten. Het was eruit voordat ik er erg in had. Ik had echt zoiets van pardon?! Je kent mij en mijn kinderen niet eens. Normaal hou ik mijn mond, maar vanmorgen dus niet... @ Vogeltje: He bah, wat naar van je moeder! Jeetje alles al aan het verweken. Rustig aan doen....tja, makkelijk gezegd. Ik hoop dat jullie meisje nog even blijft zitten, maar het wordt wel erg spannend nu.
achteraf vind ik het echt een aanrader dat ze zo snel naar elkaar kwamen. @ miepie, ik vind het heerlijk om zulke topics te lezen omdat ik het erg vermakelijk vind hoe sommige mensen zich totaal kunnen laten gaan. ik lees het graag maar zal er nooit in mee praten
Ik vind net als Petra die topics ook geweldig om te lezen. Maar soms valt me de mond open van verbazing. Vind het altijd zo bijzonder om te zien dat mensen elkaar zo vreselijk kunnen afzeiken. Je kent elkaar niet eens, geen achtergrond, het kind of de situatie niet en dan toch het zo goed weten voor een ander, terwijl diegene daat niet om vraagt. Gewoon plaatsvervangende schaamte bij sommige berichten Marleen; ik vind het heel netjes wat je hebt gezegd. Kom op zeg; je hoeft jouw kinderen toch niet aan de kant te laten duwen en dan ook nog eens zo'n opmerking te krijgen. Dat aan de kant duwen was al erg zat
Ik durf het bijna niet te zeggen kind slaapt hier want ze moest morgenochtend naar de nagelstyliste,...hij wordt om half 12 opgehaald. Maar mn eigen kids moeten om 8u naar kdv. Heb ik dus wederom niet handig gedaan. Maar werd beetje overvallen dus durfde geen nee te zeggen,...Ze moest ook om half 2 nog naar podotherapeut, kon me nog dwingen om te zeggen dat hij voor die tijd wel weg moet zijn aangezien ik nog veel moet doen. Kortom ga zo naar bedje, de strijk is klaar incl die van mezelf. Kids gebadderd, gevoed, gepoetst etc op bed. Net met mn prins in bad even bijgekletst die kwam om 21u uit school en nu ga ik zo slapen alwaar mn eigen kind op de grond op een matras naast me ligt. Vogeltje: Verweken????, baby je moet nog even blijven zitten meisje. Bbrrr en je moeder wat naar dat zal zeer doen. Petra: ik was je al even kwijt, maar je was aan het kroelen?! Ik moet soms ook huilen als ik ze s'avonds een kusje ga brengen. Dan vind ik ze zo prachtig,...mijn lieve moppies. Leuk he kort op elkaar. Mijn meiden schelen 14,5 maand, bij jou is nog sneller. Kreeg jij veel commentaar toen je weer zwanger was? Ik werd niet eens gefeliciteerd, men vond het belachelijk,... Alieke: zet je bril niet meteen heel de dag op he? Daar krijg je pas hoofdpijn van. Rustig beginnen paar keer per dag opzetten. Ik zit nooit op andere fora dan deze, ik zie daar echt geen kans toe. ben blij dat ik jullie bij kan houden en sinds babyshower bij Juud, zijn jullie ook beetje tastbaar geworden, dat vind ik ontzettend leuk!! Nou ik ben naar mn mand weltrusten. xxx
te laat om uitgebreid te reageren (en moet eigenlijk ook nog iets voorbereiden voor morgen). kleding uitzoeken was gelukt, maar het staat nog steeds in dozen in de woonkamer omdat ik vanavond weer te druk was met lopen en werken. en ik kreeg vandaag wel vaak te horen dat ik er slecht uitzag (bleek). maar dat zou ook wel eens van mijn ongi kunnen komen. juud, we wilden eigenlijk op de bonnefooi, maar ik ben nu heel blij dat we toch maar eens gingen orienteren. er is al heel veel vol terwijl het toch echt nog weken is voordat we gaan! pp, meid wat heb ik het met je te doen. ik zal je mijn huis-tuin-en-keuken-tips besparen en hoop eigenlijk dat je met je therapie aan de slag gaat met leren zorgen voor je zelf! en leren om weerstand te bieden aan mensen die in mijn ogen misbruik maken van jouw zwakke plek. (en dan ga ik nu mijn best doen om mijn mening verder voor me te houden, want volgens mij weet je wel wat voor reacties wij gaan geven op haar afspraak met een nagelstyliste...) (on)gezond eten: hier niet elke dag wat te snoepen, maar ook wel dagen dat er feest is en ze veel lekkers mag. ze mag wel zelf kiezen wat ze op haar brood wil, ook als dat bijv 2 keer zoet is. drinken mag ze kiezen uit (karne)melk, roosvicee, water en thee. meestal kiest ze karnemelk met roosvicee want dat vindt ze zoooooo lekker . patatjes eten we 1 a 2 keer per maand. pannenkoeken wel vaker, maar dan krijgen ze eerst een pannenkoek met champignons, spek en kaas. en voor de 2e merk ik nu al dat ik het lastiger vind. als ik wat lekkers geef, doe ik dat vaak als hij 's middags op bed ligt. of ik geef hem rozijntjes (dat vind ik niet echt snoepen, ja ik weet dat er veel (fruit)suiker in zit ). toen ot zo klein was, snoepten wij als zij op bed lag en konden we zorgen dat ze ook weinig verleiding van snoep/koek/chips had. ik doe namelijk niet aan snoepen dat de kinderen niet mogen.
Goedemorgen! Even snel voor ik aan het werk ga. PP; je bent je in elk geval al bewust dat je het niet had moeten doen en waar het aan ligt. Dat is toch al een goede (mis)stap En die bril, als die komt zie ik het we hoe het gaat. Streven is wel om hem in 1x zoveel mogelijk op te doen eigenlijk. Maar even kijken hoe het gaat. Lauwie; fijn weer dat je te horen krijgt dat je er slecht uitziet. Voel je je gelijk een stuk beter van :S Ik ga snel aan het werk. Na deze dag zit de halve werkweek er alweer op. En alleen vandaag nog voor de groep. De andere 2 dagen ben ik lekker ambulant. Heerlijk!
Nou MIen dr nageltoestand is verzet dus ik ga zorgen dat kindje zo naar huis gaat. Best zielig zij doen behalve familiebezoekjes niet zo veel met hem. Nu "leeft" hier vooral de film van morgen (we gaan met zn vieren voor het eerst naar bios Sprookjesboom de film) over 22 nachtjes gaan we naar Eurodisney en ook de vliegvakantie van juni valt wel eens in de gesprekken. Tja, het ziel wil ook wel graag zulke leuke dingen doen. Snap ik wel, raakt me ook. Bij hun draait alles alles om de zaak, en als het niet om de zaak draait kunnen ze de zaak niet loslaten en zijn ze binnen no-time aan de schijt en willen ze weer naar huis. Best een heftig leven voor een kind toch? LAuwie: Wat goed zeg dat je alle svan te voren regelt, zie je je daar al staan met je gezinnejte en geen camping om t eovernachten. Blijf het gaaf vinden dat jullie zo'n hele onderneming doen. Je stuurt ons wel af en toe berichtje he? Dan zijn wij mee op vakantie hahahah.
Ooo. Dan ben ik ook een slechte moeder Wij eten zekker bijna iedere week shoarma en dan zonder groenten En dan wel 3 dagen groenten voor de rest pasta en nasi en soep Dus wel dingen waar groenten in zit verwerkt En een voordeel Silver lust niet echt snoep die snoept graag crackers of rijstewafels met niks
Passiepaard is die vriendin van je wel echt een vriendin? Ik bedoel, staat ze ook wel eens zo voor jou klaar? Vogeltje, wat moet dat pijn doen ... Veel beterschap voor je moeder. En ik hoop dat je meisje nog even blijft zitten, trek je het zelf nog ? Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik zolang plat lag in het ziekenhuis en vind het knap dat jij nooit klaagt! Puck dank voor de reactie op mijn fotos, jou mannetje heeft ook krullen toch? Het vriendje van Tess is snottebellen vrij dus ze kunnen vandaag met elkaar spelen! Is ze eindelijk weer even met een kindje ipv de hele tijd onder de grote mensen!
@PP, arme meid!! Wat zegt je partner hiervan? Misschien kan hij je hierbij helpen. Kan ook tot goede excuses lijden als je het moeilijk vindt nee te zeggen.. En ja ik ga het toch maar zeggen ZE kan wel naar de nagelstyliste, maar niet strijken enz Meid ik zou haar straks lekker een kopje koffie geven en toch even vertellen dat je het idee hebt gebruikt te worden. En dat dat echt niet kan, zeker niet nu je voor jezelf moet kiezen. Dat je dit met liefde hebt gedaan, maar dat het voorlopig klaar is. Klinkt misschien lastig, maar wat kan je gebeuren. Een echte vriendin accepteert je eerlijkheid en het zal na een week weer normaal gaan. Andersoortigen, tja daar red je het toch niet mee in het leven. Ohh lees dat het kind ook lekker naar huis gaat!! Nou heerlijk! Geniet van je dag! Tuurlijk is het lullig voor ze Maar lieverd, das ieders eigen keuze!! Dus niet teveel meelijden!! Daar pakt ze je mee in! Ohh en die strijk die zou me zo blijven steken, grrrr! @Vogeltje auw voor je mama, wat heeft ze gedaan. Ohh nog even volhouden klein moppie!! Even flink groeien bij mama! Mama rustttttttttttt!! Heb je nog een beetje hulp voor Toby? @Alieke, inderdaad, gewoon opzetten die bril en dan merk je het vanzelf! @Tesske, veel speelplezier!! @Sjorsje, succes bij de oogarts! @Lauwie, denk je wel een beetje om jezelf meid! Hartstikke leuk allemaal. Afvallen, vakantie plannen, huis en kids, deadline. Kan te gek ook he! Neem je optijd pas op de plaats, straks ben je ziek op vakantie Zo ladies, hier heeeeerlijke nacht NOT! Dus ga maar gauw aan het werk!
@ Lique de hond van mijn zusje liep haar omver, die schrok van een andere hond. @ Tesske of ik het nog trek? nee niet echt maar heb geen keus moet echt nog 5 weken en 1 dag tenzij ze dus zelf eerder komt. Al mag ze van mij nu wel komen heb ik dat liever niet natuurlijk wil wel het beste voor haar. Moet gewoon accepteren dat het jaar gewoon niet lekker is begonnen maar dat april zeker beter gaat worden en dat is het bijna.
@ PP: Je bent je zelf er van bewust dat je veel te makkelijk bent, dus ik zou zeggen zet die knop om. @ Carmen: Dat is wel ff fijn en leuk voor Tess. @ Binna: Wij eten ook niet elke dag aard en groenten hoor haha, maar als we nasi of pasta ofzo eten dan zit daar inderdaad wel lekker groenten doorheen, dat is toch prima? @ Sjorsje: Succes bij de oogarts! Ik duik maar weer eens in de administratie. Thomas is naar school en Jasper bij mijn moeder, dus heb nu even lekker rust om me heen en dat werkt toch wat fijner!
ik ben ook alweer lekker op t werk. t word een prima dagje want mijn drie allerdrukste cliënten zijn ziek of vrij. @ pp ook ik wil er wat over zeggen haha wat bij mij aan het begin van de omslag van altijd klaarstaan tot voor mezelf opkomen hielp was dat ik gewoon een smoes verzon of ik op kon passen, nee want moest zelf naar de tandarts ik vind het heel erg om te lezen dat iemand die jij vriendin noemt zo ongelovelijk asociaal met jou omgaat, ook al komt het soms vanuit jou dan moet ze je in bescherming nemen
Goedemorgen ladiezzz Hier weer een goed nachtje! Lang leve bv gemengd met fv voor hongerige baby's en op de buikslapen in zijn eigen grote ledikant in zijn eigen kamer.... Heb van de week de kast opgeruimd en alle mt 50 en veel mt 56 eruit gemikt, tis toch wat, 5 weekjes en dan al mt 62 @pp alles is al gezegd! En je weet al hoe ik er over denk Good luck vandaag! @petra, wanneer gaan we even stappen/doorzakken @carmen, fijn voor Tess hoor even met een kindje spelen! @lique je doos is met Angelo mee dus komt goed! Als je geluk hebt is het voor 5 uur gepost. @lauwie ik vind het wel knap een hele georganiseerde vakantie ik zou het niet kunnen hihihi....ik zou al snel zoiets hebben van we zien wel! Zijn vast ook wel agri-campings die niet op internet staan ofzo
haha dat was toen een best feestje he? maar zo 3 dagen na een enorme kater ben ik er van overtuigd dat ik noooooooooit meer drink/feest/uitga
@ PP, ja... Ik wil er ook wat over zeggen maar het meeste is al gezegd ik sluit me aan bij Lique, wat kan je gebeuren als je zegt hoe de vork in de steel zit? En idd, wel de nagels kunnen laten doen en de rest niet????? Die spoort niet! Ik hoop dat je de knop kunt omzetten want volgens mij haal jezelf helemaal niets uit deze vriendschap, niets positiefs voor jou iig! Ik snap heel goed dat je het zielig vindt voor het kindje en ik zou dat ook moeilijk naast me neer kunnen leggen maar laat dan af en toe dat kindje bij jullie spelen/slapen wanneer het JOU uitkomt en laat de strijk lekker bij je "vriendin" waar het thuis hoort! @ alle andere lieve augustus mama's; goedemorgen! Ik ben een ochtendje aan het werk. Vanmiddag lekker thuis wat poetsen en met de kindjes spelen en dan komen om 17.00 uur mijn schoonouders bij ons eten. Dan bakt m'n schoonmoeder thuis pannenkoeken en neemt die mee naar ons is voor haar een feest want ze kan voor ons zorgen en de kinderen zien en ik hoef niet te koken!