Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar ja hij is al zowat 58 cm :p

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, het is gewoon zonde om kleertjes te kopen de eerste maanden met die beren. Gaat helemaal nergens over. na een paar weken zijn ze er weer uit.

@Delilah, heerlijk zon schoonmoeder! Die van mij komt van het weekend eindelijk weer thuis. Een paar extra handen op het thuisfront, heerlijk!!

@Petra, ouwe knuffeldoos, hoe is het vandaag? Lekker relaxed met je rustige clienten! En mooi weer, toch?

@Marleen, lukt het wat met de boekhouding?

Heb gisterenavond fotoboek voor mijn vriendin gemaakt (voor kind 1e verjaardag als kado). Maar nu ben ik toe aan de achtergronden. Verspringen ze telkens, om gek van te worden. Is op Wij.nl, grrrrr.

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Lauwie: Wat heb je vannacht uitgespookt dan of mag ik dat niet weten??;)

Juud: Geen baaldag vandaag? 62 :$ oh oh weet niet meer wat cadeautje voor maat is maar moet nu toch echt afspreken, agenda pakken!

Hmm heb nu mn toppunt van gek-zijn bereikt denk ik. Ik ga hem thuisbrengen! Ik hoor jullie hier op mij mopperen.
    Ik ga een neiuwe start maken. En smoezen op een lijstje zetten, zonder dat kan ik het niet.

Ik ga gauw|!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ja ze groeien als kool die kleintjes!

Ik propte Thyrza heel lang nog in de kleinere maatjes maar ze zit nu gewoon echt in 80/86. Het is ook zo'n stevige tante!

Zaterdag waren we op kraamvisite bij vrienden en die hebben ook een meisje dat net 2 is, zo'n heel fijn poppetje en Thyrza stond ernaast met haar bijna 11 maanden en het scheelde qua lengte bijna niks! En dan die dikke pootjes van Thyrza naast zo'n poppetje :D het zag er heel grappig uit!

@ Lique, ohhhh respect! Ik heb zo'n hekel aan zulke klussen he, bah! Geen geduld voor!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, alles om er zo snel mogelijk van af te zijn toch. Anders gaat ze eerst nog boodschappen doen ;). Meid zijn allemaal tips hier hoor!! Pik eruit waar je wat mee kan!
    Geniet van je dag verder!! Zijn er nog maar een paar en dan zijn je meiden voortaan thuis!

@DElilah, kreeg de foto's op stick, redelijk uitgezocht. Moesten alleen nog even op datum en dan album vullen! Is te overzien, maar de afwerking is het mooiste, maar moet wel lukken! Vince zit ook in 74-80 en 74 begint echt krap te geraken... 8 maanden... Oja en over een half maandje staat die van mij echt nog niet hoor, hihi!!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    We hebben er een Piet Piraatje bij. Hij zag met z'n slechte oog nog niks op het bord. Nou moet Yosyp iedere dag 2 uurtjes een sticker op z'n oog.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ohh vervelend. Vindt ie het stoer?? Hoop het maar!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, het kan snel gaan hoor :D Thyrza ging met 7,5 maand ineens staan, zomaar... Echt absurd... Maar die van jou ook al zo heerlijk flink :D Ik hou er wel van!

@ Sjorsje, en hoe vind hij het met sticker erop? Voelt hij zich ook een stoere piraat :D

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hij zit af en aan te zeuren dat die sticker eraf moet. Nog 'n half uurtje en dan zit het er voor vandaag alweer op.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjors foto :p

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Yep, alles klopt tot nu toe :p!

Je weet maar nooit wat Vince ineens doet binnen een paar weken ;).
    Maatje 74 al krap haha, wat een beer, heerlijk als ze zo goed groeien.

@ Juud: 5 weken en 58cm, dat wordt een reus :p!

@ Sjorsje: Zo'n sticker zou ik er zelf ook zo af willen trekken, dus ik kan me voorstellen dat hij zeurt :)

Ik vind het toch zo lekker dat zonnetje, wordt er helemaal vrolijk van!
    Zo vrolijk dat ik bij de kweker violen geregeld heb en vanmiddag met de jongens de tuin in ga.
    Hopelijk blijft het wel zo lekker.
    Ik moet straks eerst met de kleuters naar de bieb. Eens kijken of ze deze keer oren hebben en er dan ook nog wat mee doen ;).

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #3992 lique80, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    Oh bah, heb hier net gelunched. Collega was weer terug, was ziek vorige week. Tenminste dat was het gerucht. Nu even gepraat. Heeft zijn vrouw de bom laten barsten en wil ze van hem af. 3 kleine kinderen en hij heeft niets aan zien komen. Ben er helemaal naar van.
    Tuurlijk ging het al even niet super, maar hij dacht dat daar aan gewerkt werd...
    Zo zielig ook voor die mannetjes!

Voor de liefhebbers:
    Marktplaats.nl - Advertenties van lique80 uit Alkmaar

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lique helaas zien de meeste mannen zoiets niet aankomen. Blijft wel erg natuurlijk, vooral met kinderen.

Dadelijk de kindjes wegbrengen en dan weer gaan werken. Ben erg verkouden en heb daardoor ontzettende hoofdpijn, bah.

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, werkse! Tja dat zou best kunnen. Heb niet zoveel ervaring met scheidingen om me heen gelukkig(van vrienden is bijna niemand getrouwd). Maar je weet nooit, die leeftijd zal straks ook wel komen. Na de eerste gelukkige jaren met kinderen!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Even mijn werk promoten:

Spinning maraton voor Cadenza

Een van onze grote wensen is het aanschaffen van een PAS stoel. Deze stoel werkt met laagfrequente geluidsgolven en heeft heel positieve effecten bij pijnbestrijding. Voor vele gasten kan deze stoel een bijdrage leveren in het verlichten van pijnklachten. Met de leverancier hebben kunnen afspreken dat wij de stoel tegen grote korting kunnen krijgen. Zij willen ook graag mogelijk maken dat binnen de palliatieve zorg deze mogelijkheid geboden kan worden. Dan nog is de aanschaf van 8.000 euro voor ons niet zonder bijdragen van anderen te realiseren.

Om geld bijeen te brengen om deze wens te realiseren organiseren we op 13 april een spinning maraton! Sportschool ‘UPSTAIRS’ in Ridderkerk stelt zijn faciliteiten ter beschikking. En voor 25 euro kunt u één uur ‘spinning’ sponsoren! Meer uren sponsoren mag natuurlijk ook!
    Wij als team, vrijwilligers en medewerkers gaan ‘spinnen voor Cadenza.
    Help ons deze droom te realiseren!

25 euro kan worden overgemaakt op
    ABN/AMRO Bank 23.38.71.284 t.n.v. Stichting Laurens, ovv Cadenza-spinning 55550

Bekijk bijlage 228471

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb me vanmorgen voorgenomen jullie als eerste te melden wanneer din iets voor mij doet! Bedacht ik me in de auto. Kind is weer naar huis, en veel verder dan een "bedankt" kwam het niet. Dus wellicht komt er heus eens een bosje bloemen danwel een doos lekkere chocolade! Maar ik neem al julli etips ter harte en,....feit dat jullie me voor gek verklaren is wel de juiste insteek want ik doe dit al zo lang voor haar dat ik het normaal ben gaan vinden, en zij dus ook.

Zo timide als dat ik tegen haar ben zo brutaal was ik bij de Formido. Ik heb het gepresteerd om laminaat van 200 euro voor 79 euro mee te krijgen!

Wat lekker weertje he? Ik ga pcm nemen en de ramen zemen.
    Wil veel doen nu de kids er niet zijn ( ja ja zou ook even kunnen gaan zitten maar dat doe ik dan nu 5min en langer mag niet van mezelf)

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, hahah, wat een giller. Nou je heb iig geld verdient! How did you do that?? En we horen het graag wanneer je vriendin vriendin is, haha!

@Juud, ik moet nodig weer eens op die fiets stappen, is alweer maanden gelee... Maar goed initiatief. Past jou floems er alweer op denk je ;)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lique of tie past of niet ik kan niet spinnen :D

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    floems = ???? een mooi woord voor punani of zo??

Juud ik zit tijdens het ramen lappen eens over jou en Guilia na te denken, ben je recent nog alleen met haar op stap geweest, ff mama helemaal voor zichzelf en dan wat langer dan boodschappen doen? Zou dat jullie band niet wat herstellen,..

*gaat nu de bovenverdieping zemen*

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Zit zomaar onder werktijd in de trein naar mijn moder die vandaag 65 wordt. Vind dat ik dat met mijn harde werken wel verdiend heb! En zo vanzelfsprekend is het niet dat je je moeders 65e verjaardG kunt vieren, dus daar geniet ik bewust van.
    Sorry voor de meiden die die mogelijkheidniet meer hebben. Hoop niet dat ik jullie er verdrietig mee maak. Ik bedoel het juist dat ik me heel bewust ben van mijn geluk. 15 jaar geleden is mijn moeder heel ziek geweest en hoopten we dit soort momenten mee te maken.

Juud en Petra, ik ga jullie pakketjes morgen op de bus doen! Voordat jullie kinders er weer uit gegroeid zijn :D

Pp, toevallig vroeg ikme af of je vriendin nu met een grote bos bloemen zou komen. Jij ziet vast ook goeie kanten van haar, maar ik vind het geen leuk mens! En moet je ook een schop onder je kont om ff tijd voor jezelf te nemen vandaag met je koppijn??? Wat is het ergste dat kan gebeuren als de ramen niet schoon zijn? (dan weet ik vast wat me te wachten staat:D)

Deel Deze Pagina